Mies kiukuttelee minulle mutta lirkuttelee pomolle
Aamulla murisee "pitää lähteä töihin" (viereiseen huoneeseen siis), torkuttaa joskus tunnin ja ärähtelee minulle. Päivänkin mittaan saattaa tilittää minulle stressiä. Minä yritän olla mukava ja avulias. Mutta kun juttelee pomonsa kanssa, naureskelee ja jaksaa kuunnella ja olla hänelle kiva. Sitten taas kaataa stressin minun niskaan.
Minulla olisi omakin elämä tässä, vaikka työni on joustavampaa ajallisesti.
Kommentit (38)
Mies on putkiaivo eikä osaa nähdä tilannetta sinun kantiltasi. Ei ehkä huomaa miten hänen käytös vaikuttaa sinuun. Anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, seon avioonnen salaisuus!
Vierailija kirjoitti:
Palkan eteen on jaksettava lirkutella. Ei silti sinulle tarvi äristä enempää kuin jaksat ottaa vastaan.
Ehkä nämä kaksi asiaa eivät liity toisiinsa, mutta ap on vetänyt johtopäätöksen erillisten tapahtumien välille. Ärinä on se pääongelma? Siksi ystävällisyys muille sattuu?
Onneksi minun mieheni aloittaa aamun syleillen ja suukottaen minua ja kertoo kuink a kauniilta näytän kauhtuneessa yöpaidassanikin. Sitten hän hypähtää sängystä ylös ja tuo minulle aamiaisen vuoteeseen pekoneineen ja croissanteineen, itse leivottuja tietenkin, sekä hänen poimimia marjoja jugurtin kera. Hän tekee joka aamu meditaatioharjoituksen jossa lähettää minulle myötätuntoa ja pyyteetöntä rakkautta. Hän siivoaa keittiön aamiaisen jälkeen ja jättää sen hohtavan puhtaaksi. Hän tuo minulle aamun lehden luettavaksi kun menee hyräillen toimistoonsa. Lounastauolla hän hakee meille sushia ja puhuu vain positiivisia ja innostavia asioita meidän rakkaudestamme.
Perus perseennuolija. Narsisti joka lipoo niitä joista hyötyy. Jätä.
Vierailija kirjoitti:
Perus perseennuolija. Narsisti joka lipoo niitä joista hyötyy. Jätä.
Av-diagnoosit: narsismi ja tunnelukot!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi minun mieheni aloittaa aamun syleillen ja suukottaen minua ja kertoo kuink a kauniilta näytän kauhtuneessa yöpaidassanikin. Sitten hän hypähtää sängystä ylös ja tuo minulle aamiaisen vuoteeseen pekoneineen ja croissanteineen, itse leivottuja tietenkin, sekä hänen poimimia marjoja jugurtin kera. Hän tekee joka aamu meditaatioharjoituksen jossa lähettää minulle myötätuntoa ja pyyteetöntä rakkautta. Hän siivoaa keittiön aamiaisen jälkeen ja jättää sen hohtavan puhtaaksi. Hän tuo minulle aamun lehden luettavaksi kun menee hyräillen toimistoonsa. Lounastauolla hän hakee meille sushia ja puhuu vain positiivisia ja innostavia asioita meidän rakkaudestamme.
Tämähän ei ole totta mutt kiinnostaa nyt, millaisia aamurutiineja pareilla on? Saako murista vai yritetäänkö piristää toisen päivää?
Jos jättää hänet työpäivän ajaksi kokonaan rauhaan, niin kuin olisi toimistolla.
Vierailija kirjoitti:
Jos jättää hänet työpäivän ajaksi kokonaan rauhaan, niin kuin olisi toimistolla.
Minä antaisin olla rauhassa. Hän tulee itse minun työtilaani päivän aikana.
Ap
Mies usein nukahtaa työhuoneen vierassänkyyn ja minusta ne aamut on parempia kun herään yksin. Teen lyhyen meditaation ja venyttelen. Minulla on heti energiaa alkaa puuhaamaan jotain. Viikonloppuisin kirjoitan tai maalaan. Tarkkailen pihan lintuja ja maailma näyttää kirkkaalta. Jos mies murisee vieressä, hän imaisee kaikki energiani.
Ap
Kyllä kumppania tuetaan myötä- ja vastamäessä , sinkut voivat keskittyä maalailuun ja omiin ajatuksiin.
Vie joka aamu kaffet sänkyyn ja pidä hyvänä, joka päivä on isänpäivä!
"Ei, kun kannattaa aukoo päätänsä pomolle.
Eihän huonot välit mitään ole töissä."
Huonot päivät miehelläsi. Harmi, että joudut kärsimään siitä.
"huonot päivät" on olleet jo 8kk kun on ollut etätöissä.
Ap
Imaise tai sitten anna aamuisin r¥nkkurauha toiselle. Siniset p@llit kiukuttaa.
Entä jos minun huoleni kääntyy aina miehen ongelmiin? Jos kerron mitä tunnen, mies alkaa joko mänspleinata asiaa älyllisellä tasolla tai sitten kääntää puheen itseensä "muistuttaa minua siitä kerrasta kun minä tunsin samaa", ja alankin tukea häntä vaikka oma huoli jäi sitten tukahdutetuksi.