Mies kiukuttelee minulle mutta lirkuttelee pomolle
Aamulla murisee "pitää lähteä töihin" (viereiseen huoneeseen siis), torkuttaa joskus tunnin ja ärähtelee minulle. Päivänkin mittaan saattaa tilittää minulle stressiä. Minä yritän olla mukava ja avulias. Mutta kun juttelee pomonsa kanssa, naureskelee ja jaksaa kuunnella ja olla hänelle kiva. Sitten taas kaataa stressin minun niskaan.
Minulla olisi omakin elämä tässä, vaikka työni on joustavampaa ajallisesti.
Kommentit (38)
Lapset kiukuttelevat vanhemmilleen, joten asiantilan korjaamiseksi tule pois miehesi äidin roolista.
Vierailija kirjoitti:
Lapset kiukuttelevat vanhemmilleen, joten asiantilan korjaamiseksi tule pois miehesi äidin roolista.
Miten?
Vierailija kirjoitti:
https://www.sielunisilmin.fi/malelifestyle/kymmenen-merkkia-mista-tieta…
Taas tunnelukkoja.. eikö niistä ole jo kuultu tarpeeksi?
Anna kun arvaan, pomo on nuori ja nätti?
Vierailija kirjoitti:
Määrittele "kiukuttelu"?
Ärinää ja murinaa. Valittamista.
Nyyh, mies ei ilmaise tunteitaan.
Nyyh, mies ilmaisee tunteitaan.
On olemassa omien tunteiden ilmaisua ja on olemassa omien tunteiden toisen niskaan kaatamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten?
Jos tuki ja stressin kuuntelu on aina yksisuuntaista, olet äidin roolissa. Parisuhde on molemminpuolista.
Työ on hänelle tärkeämpää kuin suhteenne. Voi väittää muuta, mutta teot kertoo enemmän kuin sanat..
Vaihda huomenna osia: Sinä alat heti aamusta murista ja valittaa samaan malliin. Sitten soitat miehen nenän edessä huippureippaan ja flirttailevan puhelun.
No mun mies ärisee mulle mutta lirkuttelee mun naispuolisille kavereille...
Vierailija kirjoitti:
No mun mies ärisee mulle mutta lirkuttelee mun naispuolisille kavereille...
Ota kohteliaisuutena!
Palkan eteen on jaksettava lirkutella. Ei silti sinulle tarvi äristä enempää kuin jaksat ottaa vastaan.