Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaalea hiuksiset, ärsyttääkö teitä jos...

Vierailija
19.02.2014 |

Joku erehtyy sanomaan teidän hiuksia et " sullahan on ihan valkonen tukka! "

Mua ärsyttää aivan saamaristi kun joutuu sitten korjaamaan että " ei, ei ne ole valkoset. vaan blondit tai vaaleat hiukset, mieluiten. tai platinablondit. "

Koska eihän nyt kellään voi olla ihan valkoset hiukset yleensä! puhtaan vaaleita hiuksia on useammin, jos ei ole se perus eloveena kultakutri mutta molemmathan siihen blondien hiusten sarjaan kuuluu.

Mulle tulee sellasista ihmisistä jotka tokasee et " sullahan on valkoset hiukset! " niin jotenkin törppö kuva. Tulee ajatus, että eikö ihminen vaaleaa ja blondia väriä erota valkosesta? Yleensä kommentoijat on joko vanhoja ihmisiä tai muuten hieman yksinkertaisia tyyppejä.

Se miksi en haluaisi että mua valkotukkaiseksi kutsutaan kun ei ne hiukseni ole valkoiset vaan puhtaan vaaleat! ja muutenkin tulee olo kuin jollain valko roskalla eli sellaisilla ihmisillä. Vaikka ei tyyliltään ole yhtään sellainen ihminen, vaan normaali siisti naisellinen nainen.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luonnostaan punaista tukkaa ole tapana sanoa oranssiksi, miksi pitäisi?

Mulla muuten oli yksi tuttu, joka aina jaksoi mäkättää punaisista hiuksista, että ne on oikeasti oranssit. Ajattelin aina mielessäni, että taas toi jankutus alkaa.

Vierailija
22/32 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 18:13"]

Ei luonnostaan punaista tukkaa ole tapana sanoa oranssiksi, miksi pitäisi?

Mulla muuten oli yksi tuttu, joka aina jaksoi mäkättää punaisista hiuksista, että ne on oikeasti oranssit. Ajattelin aina mielessäni, että taas toi jankutus alkaa.

[/quote]

Niin, aivan. Ei ole tapana sanoa, vaikka luonnostaan punainen tukka onkin oikeasti oranssi. Sanotaan silti. Mun lapsen tukka on luonnostaan saman värinen, kuin sillä linkin vosulla, ja kyllä hänen tukkaansa sanotaan valkoiseksi, koska sen väristä tukkaa on tapana sanoa valkoiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole koskaan sanonut. Johtuu varmaan siitä, että olen luonnonblondi.

Siksihän he sitä kommentoivat, että olet blondannut hiuksesi suunnilleen valkoisiksi.

Vierailija
24/32 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ilahtunut jos joku sanoisi valkotukkaiseksi, olisi kerrankin onnistunut värjäys. Luonnostaan punertavat hiukset ja platinablondi meinaa aina taittua kusenkeltaiseen. Mikä muuten on se halvan näköinen wt-blondi, toisin kuin puhtaan värinen platina.

Vierailija
25/32 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 18:16"]Kukaan ei ole koskaan sanonut. Johtuu varmaan siitä, että olen luonnonblondi.

Siksihän he sitä kommentoivat, että olet blondannut hiuksesi suunnilleen valkoisiksi.

[/quote]

Ja onhan luonnonblondi eri näköinen kuin käsitellyt hiukset. Sama juttu kaikkien hiusvärien kohdalla; luonnollisen mustat ja punaiset hiukset ovat erilaiset kuin värjätyt.

Vierailija
26/32 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joillakin, joilla vaalennus on mennyt överiksi, tukka alkaa olla oikeasti valkoinen ja karhean/kuivan näköinen.

Vierailija
27/32 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen mahdat olla? Varmaan aika nuori, kun tuohdut harmittomista kommenteista noin kovin. En usko, että ilkeyksissään kukaan on mitään sanonut. Ehkä ovat vain ajattelemattomia kommentteja. Voit tietysti sanoa heille, että sinua loukkasi. Minusta tässä on ylireagoinnin makua.

Vierailija
28/32 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus on sulla ongelmat :D

Vierailija
29/32 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tarkottaa sanoa, että olet luonnottoman näköinen, eivätkä hiuksesi näytä hyvältä. Luonnostaan todella vaaleat hiukset ovat kauniit, värjätyt aina halvan ja teennäisen näköiset.

Vierailija
30/32 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein joskus teininä värikokeiluja hiuksillani. Kerran äiti sanoi minulle hienovaraisesti, että onpa valkoiset hiukset.. Muuta ei sanonut, mutta katsoin itseäni peilistä ja tajusin, että äiti oli oikeassa. Olin vaalentanut tukkaa liikaa ja hän yritti vain saada minut tajuamaan, että eivät ole enää hyvän näköiset.

Nyt näille jutuille voi jo nauraa ja katsoa vanhoja kuvia hymyhuulin:)

Vierailija
31/32 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne peroksiiniblondit ovat joskus valkoisiakin, mutta jos hyvällä kampaajalla käy niin vaalennus saattaa näyttää ihan nätiltä.

Vierailija
32/32 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudessani oikeasti vaaleahiuksisia lapsia sanottiin liinatukiksi ja pellavapäiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi