Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaalea hiuksiset, ärsyttääkö teitä jos...

Vierailija
19.02.2014 |

Joku erehtyy sanomaan teidän hiuksia et " sullahan on ihan valkonen tukka! "

Mua ärsyttää aivan saamaristi kun joutuu sitten korjaamaan että " ei, ei ne ole valkoset. vaan blondit tai vaaleat hiukset, mieluiten. tai platinablondit. "

Koska eihän nyt kellään voi olla ihan valkoset hiukset yleensä! puhtaan vaaleita hiuksia on useammin, jos ei ole se perus eloveena kultakutri mutta molemmathan siihen blondien hiusten sarjaan kuuluu.

Mulle tulee sellasista ihmisistä jotka tokasee et " sullahan on valkoset hiukset! " niin jotenkin törppö kuva. Tulee ajatus, että eikö ihminen vaaleaa ja blondia väriä erota valkosesta? Yleensä kommentoijat on joko vanhoja ihmisiä tai muuten hieman yksinkertaisia tyyppejä.

Se miksi en haluaisi että mua valkotukkaiseksi kutsutaan kun ei ne hiukseni ole valkoiset vaan puhtaan vaaleat! ja muutenkin tulee olo kuin jollain valko roskalla eli sellaisilla ihmisillä. Vaikka ei tyyliltään ole yhtään sellainen ihminen, vaan normaali siisti naisellinen nainen.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä esimerkki, minulla on tälläiset hiukset. Nämä eivät ole minusta kovin valkoiset! :

http://iltamakasiini.fi/wp-content/uploads/2013/03/Kati-Sorsa2.jpg

Vierailija
2/32 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että sun ongelmat eivät ole pään ulkopuolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ovat sitten ne valkoiset hiukset:

http://img06.taobaocdn.com/bao/uploaded/i6/T1SqpDXeRyXXblrLrX_085131.jpg

Eikö olekkin selvä ero? :)

Vierailija
4/32 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi ihan luonnostaan platinablondia serkkua ja mummo sanoo valkotukkaisiksi.

Vierailija
5/32 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko värjännyt vai onko luonnolliset hiukset?

Vierailija
6/32 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 17:51"]

[/quote]

Ja miksiköhän näin? :) minua vituttaa että jos olen värjännyt blondit hiukset niin ei ne ole sama asia kuin valkoiset hiukset!!!!

Se on minusta vaan erittäin törkeän kuuloista jos joku sanoo että sulla on aivan valkonen tukka.

Tulee halpa vaikutelma...

Vierailija
7/32 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 17:55"]

Minulla on kaksi ihan luonnostaan platinablondia serkkua ja mummo sanoo valkotukkaisiksi.

[/quote]

Ylläri.. just tuossa sanoinkin että monet vanhemmat ihmiset sanoo tuolleen tökerösti tai muuten yksinkertaiset, jotka eivät ole perehtyneet hiusvärien maailmaan.

Vierailija
8/32 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 17:55"]

Oletko värjännyt vai onko luonnolliset hiukset?

[/quote]

Mitä väliä tällä on? mutta olen siis värjännyt. Luonnollisesti minulla on tumman vaaleat hiukset. :)

Vierailija
9/32 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 17:51"]

[/quote]

Ja miksiköhän näin? :) minua vituttaa että jos olen värjännyt blondit hiukset niin ei ne ole sama asia kuin valkoiset hiukset!!!!

Se on minusta vaan erittäin törkeän kuuloista jos joku sanoo että sulla on aivan valkonen tukka.

[/quote]

No, jos oot värjännyt tukan just ja tutut vaan ihmettelee muutosta? Varsinkin, jos sulla on totuttu näkemään tumma väri, niin saattavat ääneen päivitellä.

Vierailija
10/32 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttääkö sua se, jos oranssitukkaista ihmistä sanotaan punatukkaiseksi?

Vierailija
11/32 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonvalkoinenkin on valkoinen.

Vierailija
12/32 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
13/32 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo on ongelmat :D

Vierailija
14/32 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt vittu ap. Ne ongelmat taitaa tosiaan olla siellä pään sisällä

Vierailija
15/32 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 17:59"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 17:51"]

[/quote]

[/quote]

No, jos oot värjännyt tukan just ja tutut vaan ihmettelee muutosta? Varsinkin, jos sulla on totuttu näkemään tumma väri, niin saattavat ääneen päivitellä.

[/quote]

No joo sekin.. mutta on joku sanonut joskus muutenkin vaan. MInusta se on ärsyttävää.

Vierailija
16/32 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 18:01"]

[/quote]

Kyllä. En esim ymmärrä että miten Johanna Tukiainen voi sanoa värjänneensä kirkkaan punaisen tukan, vaikka hänen hiuksensa on kuin värin poiston jälkeen olevat oranssit hiukset. Kuka haluaa sellaisia kulahtaneita oransseja hiuksia, jos ei ole värinpoistoa ottanut?

Oranssit on oranssit. Punaiset on punaiset. Blondit on blondit ja valkoiset ovat valkoiset. :)

Vierailija
17/32 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 18:06"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 18:01"]

[/quote]

Kyllä. En esim ymmärrä että miten Johanna Tukiainen voi sanoa värjänneensä kirkkaan punaisen tukan, vaikka hänen hiuksensa on kuin värin poiston jälkeen olevat oranssit hiukset. Kuka haluaa sellaisia kulahtaneita oransseja hiuksia, jos ei ole värinpoistoa ottanut?

Oranssit on oranssit. Punaiset on punaiset. Blondit on blondit ja valkoiset ovat valkoiset. :)

[/quote]

Mä puhun nyt lähinnä luonnostaan punaisista hiuksista, jotka ovat siis oikeasti oranssit.

Vierailija
18/32 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai sitten ne ongelmat on teillä jotka ette erota värejä...

Oletteko kenties jotenkin värisokeita?

Vierailija
19/32 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et noita kommentteja kestä, niin palaa takaisin omaan väriisi. Minä olen kuunnellut blondiksi ja valkotukaksi nimittelyä pienestä pitäen. Joskus joku täti tokaisi, että tytöllähän on saman värinen tukka kuin mummoilla (tarkoitti valkohapsista vanhusta). Tykkään vaaleasta tukasta, niin en jaksa välittää. Varsinkaan kun tämä tulee multa itsestään, eli geeneistä.

Vierailija
20/32 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 18:09"]

No jos et noita kommentteja kestä, niin palaa takaisin omaan väriisi. Minä olen kuunnellut blondiksi ja valkotukaksi nimittelyä pienestä pitäen. Joskus joku täti tokaisi, että tytöllähän on saman värinen tukka kuin mummoilla (tarkoitti valkohapsista vanhusta). Tykkään vaaleasta tukasta, niin en jaksa välittää. Varsinkaan kun tämä tulee multa itsestään, eli geeneistä.

[/quote]

Toikin on just tosi ärsyttävää kun mummoksi nimitellään.. :D mut jos oot tota mieltä niin ehkä oppisin kestämään. Tai sitten en, korjaisin että ne ovat kyllä blondit.

Mutta ei kai tuon Katri Sorsan tukka tuossa kuvassa ole todella teidän mielestä valkoinen????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä