Miksi jotkut miehet pitävät lihavia naisia epäseksikkäinä?
Miksi? Mulla on lihava mies eikä se mua haittaa yhtään.
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 11:58"]
No ei siinä ole mitään seksikästä jos toinen on niin lihava, että ei edes näe, jos on raskaana :DD
[/quote]
Ai niinku esim toi Kate Middleton kun odotti englannin tulevaa kruununperillistä?
Joo, myönnetään, olihan se outoa että on niin nälkiintyneen näköinen ja masu näkyi vasta ihan loppumetreillä.
Mutta onneksi tuli kuitenkin edes raskaaksi, itse kun tunnen monta langanlaihaa naista jotka kärsii lapsettomuudesta siksi että kehon oma hormonitoiminta ei pelaa kun rasvaprosentti on liian alhaalla ja on puutostiloja.
Mä olen 177/73 mies ja nainen on 167/85, siis kaiketi lihava teidän mielestä. Mutta minulle juuri sopiva ja ah, niin seksikäs.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 00:59"]
Miksei ap kertonut jo avauksessa mitä tarkoittaa lihavalla naisella ja kuinka paljon hänen miehensä painaa? Ja minkälaisista pituuksista on kyse. Ylipaino on eri asia kuin lihavuus.
[/quote]Mieheni on 180senttiä pitkä ja painaa yli 120kiloa. Ei järin lihaksikas. Sellainen peruspullukka. Määrittelin tuola ketjussa että tarkoitan about satakiloisia naisia. jotka ovat lääketieteen mittakaavassa "sairaalloisen" ylipainoisia mutta minusta ihan normaaleja naisia.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 00:56"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 00:50"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 16:06"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 16:02"]
eikö sua oikeasti haittaa että mies on lihava?
[/quote]Ei. Kun nään lihavan ihmisen, ajattelen että hänen on pakko olla sairaan hyvä seksissä kun on vissiin muutenkin nautintoihin menevä.
AP
[/quote]
Ap:n johtopäätös on mielestäni väärä. Lihavuus johtuu ylensyömisestä, eikä ylensyöminen ole ruoasta nauttimista. Se on vain liiallista syömistä (ahmimista, mättämistä), jonkinlainen pakkoliike, jota ei kykene hillitsemään. Minä ajattelisin pikemminkin, että lihava ihminen on seksikumppanina pikemminkin ahne ja itsekäs.
[/quote]
Mä taas ajattelisin niin että kovin pinnallinen ja itsekeskeinen ihminen on huono sängyssä koska se keskittyy vain itseensä ja omaan nautintonsa. Masturboi toisella. Kokemusta on.
[/quote]Tähän voin valitettavasti yhtyä kyllä. Ei nyt sanota että kaikki lihavat olisivat itsekkäitä. Mutta seksissä epäaktiivisia ja laiskoja kun ruhon liikuttaminen on raskasta. Että jos tykkää villisti panna niin lihava ei ehkä oo paras kumppani. Saattavat olla lahnoja.
Se seksikkyys on ihan katsojan silmässä. Kaikille löytyy varmasti ottajansa.
No miehet ovat yleistetysti visuaalisia olentoja ja monelle läskimakkarat eivät ole kovinkaan houkutteleva näky. Varsinkin seksissä, kun liike on edestakaista, hyllyvät paikat eivät nostata tunnelmaa. Ja hoikat naiset ovat usein näppärämpiä liikkeissään sängyssä.
Mutta makuja on monenlaisia. Osa miehistä tykkää hoikista naisista ja osa tuhdimmista ja loput jotain siltä väliltä.
Eikös jotkut miehet tykkää ihan katsella niitä höllyviä ja heiluvia paikkoja seksin aikana? Kiihottuvat niistä..
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 13:41"]
Eikös jotkut miehet tykkää ihan katsella niitä höllyviä ja heiluvia paikkoja seksin aikana? Kiihottuvat niistä..
[/quote]
Juuri näin. Jotkut tykkää, jotkut eivät.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 13:41"]
[/quote]
Hehe, no nimenomaan, dat ass, jiggly boobs and thunder thighs :)
Kyllä naiset saattaisi yllättyä jos tajuaisivat kuinka paljon miehet oikeasti tykkäävätkin katsoa juuri sitä eikä mitään raejuustolla ja bodypumpilla kiinteytettyä ja tramp stampilla koristeltua poikamaista takamusta.
Mutta nykyaika on tällaista,
jotkut naiset ja yhä enemmän kai miehetkin on aika pihalla vaan omasta identiteetistään, siitä mistä normaalit miehet ihan aidosti pitää ja jotkut epävarmat miehet sitten taas kun eivät tiedä itsekään olisiko lintu vai kala vai homo vai hetero, antaa muiden (media, yhteisö, some) määritellä sen mistä heidän pitäisi tykätä ja kiihottua.
No ei siinä ole mitään seksikästä jos toinen on niin lihava, että ei edes näe, jos on raskaana :DD