Miksi jotkut miehet pitävät lihavia naisia epäseksikkäinä?
Miksi? Mulla on lihava mies eikä se mua haittaa yhtään.
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:08"]
Kaikki miehethän ovat itse jumalan lahja naisille, kaiken maskuliinisuuden ruumiillistuma, joten tottakai niillä on varaa koputtaa nokkaansa jostain niinkin triviaalista seikasta kuin painosta ja vyötärönympäryksen mitasta.
Kertoo yleensä aina oikeastaan vain paljon enemmän siitä ihmisestä itsestään se jos hän on kovin kärkäs jakelemaan tuomioita muille ja miten hän kritisoi muita.
[/quote]
Ja olen huomannut että usein miehet jotka arvostelevat naisia, ovat itse kuin riihen seinästä reväistyjä.
Yksinkertaisesti syystä, että ovat sitä. Tosin täytyy poissulkea kurvikkaat kohtuudella lihavat. Muodokkuus ratkaisee, kokoluokka ei niinkään.
Minusta on vaikeampaa kuvitella miksi läski olisi seksikästä. Voin kuvitella, että lievä ylipaino ei naisesta vastenmielistä tee, mutta tuskin seksikästäkään siis se massa itsessään. Kyllä toki vähän tuhti voi seksikäskin olla jos on kurvit kohdallaan. Rehevät rinnat ja perä voi olla jonkun miehen silmään herkullinen näky etenkin jos nainen ei häpeä kurvejaan.
Suurin osa kuitenkin varmaan pitää kurveja pienemmässä mittakaavassa seksikkäimpänä vaihtoehtona,mutta ei sano silti ei muhkummillekaan kun naisessa on muutakin kuin se miltä nainen alasti näyttää. Seksuaalisuus ei pelkästään ole visuaalista.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:30"]
Jaah. 100% seksikkäänä pitämistäni miehistä ja naisista on normaalipainoisia. Musta yli- ja alipaino ei ole seksikästä.
[/quote]
Makuasia, jokaisella meistä on oma mielipide, ne vain poikkeaa toisistaan enemmän kuin usein :)
[/quote]
Niinpä, siksipä puhuinkim omasta mielipiteestäni.
Pidättekö myös ennemmin nälkiintyneitä eläimiä kauniimpina? Että esim kylkiluut läpipaistava koira on söpömpi hallittavaksi kuin pullerompi lajitoveriensa? Jompikumpi jotenkin alempiarvoinen?
No anyway, asiasta kukkaruukkuun, tunnen itse muutaman miehen jotka todellakin pitävät VAIN pullukoista naisista, sanovat kysyttäessä että laihat luudanvartta muistuttavat teinipoikamaiset naisvartalot saavat vain puistatuksia aikaan ja ovat heidän silmissään rumia ja ei värähdä sitten yhtään.
Katselevat naisia hakiessaan vain kurvikkaita ja pulleita naisia, ja aikuisviihdettäkin vain BBW tyylisistä sateista joissa on näitä tarjolla koska halukkaitakin tuntuu olevan pilvin pimein. Heille runsaat muodot, iso perse, tissit ja pehmoinen vatsa ovat seksikkäintä mitä he tietävät.
Toki he sen lisäksi odottavat naisen olevan kaunis kasvoiltaan ja älykäs, jne ilmiselvää, ja miksei koska heillä todellakin on varaa vaatiakin kun ovat yli 180 cm pitkiä ja äärimmäisen tiukassa kunnossa olevia komeita miehiä.
Niin se vaan on ihmeellinen asia se makuasia.
Kun kerran aihe liikahti joissain kohti jo radaltaan niin kommentoin kans aiheesta vähän sivusta.
Mieheni oli ennen reilusti ylipainoinen. Seksi oli kohtalaista tuon takia. Hän laihtui ja sai lihaa luiden ympärille, seksi on nykyään loistavaa! Kurja totuushan siis on se, että useimmiten ylipainoiset naiset eivät ole seksikkäitä ulkomuodollisesti, ja lähinnä itse nuo ylipainoiset naiset sitä kummastelevat että miksi ei. Tiedän pareja joissa seksi on loppunut lähes kokonaan koska nainen on lihonut ja mies ei enää häntä halua. Karua, mutta sellaista se on. Jos kolahti, laihduta. Pariskunnissa joissa nainen on lihonut, on mies jopa alkanut katselemaan enemmän hoikempia naisia, vaikka omasta silti välittäisikin. Elämän kiertokulkua tuo.
Jep anonyyminä on helppo huudella.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 00:22"]
Pidättekö myös ennemmin nälkiintyneitä eläimiä kauniimpina? Että esim kylkiluut läpipaistava koira on söpömpi hallittavaksi kuin pullerompi lajitoveriensa? Jompikumpi jotenkin alempiarvoinen?
[/quote] Hyvin sanottu!
Ihmisten on kai kovin vaikea tajuta että vaikka heillä on se oma näkemys, laiha tai pullea viehättää toista enemmän, se ei ole ainoa totuus ja toisilla ihmisillä saattaa olla juurikin täysin toisensuuntainen mieltymys.
Eli yksi tykkää äidistä toinen tyttärestä, yksi laihoista yksi pulleista, sama pätee hiusten väriin, pituuteen, ihon väriin, tatuointeihin, hepeneisiin yms ulkoisiin seikkoihin. Onneksi seksissäkin se ei ole silti se kaikki kaikessa ja ihmisten rakastelu perustuu pitkälti muuhun, tunnesiteeseen.
Paitsi pinnallisilla ihmisillä, mikä on varmaan aika surullistakin pitemmän päälle.
Kauneus kun on katoavaista ja katsojan silmässä muutenkin.
Seksikkyys ei ole sama asia täysin kuin ulkonäkö.
Muodokas naisen pitää olla MUODOKAS, sitä ei ole laiha sitä ei ole lihava. Muodokkaita naisia on nykyään harvassa. Tissit ja perse pitää erottua ja niitä tulee olla riittävästi.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 16:06"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 16:02"]
eikö sua oikeasti haittaa että mies on lihava?
[/quote]Ei. Kun nään lihavan ihmisen, ajattelen että hänen on pakko olla sairaan hyvä seksissä kun on vissiin muutenkin nautintoihin menevä.
AP
[/quote]
Ap:n johtopäätös on mielestäni väärä. Lihavuus johtuu ylensyömisestä, eikä ylensyöminen ole ruoasta nauttimista. Se on vain liiallista syömistä (ahmimista, mättämistä), jonkinlainen pakkoliike, jota ei kykene hillitsemään. Minä ajattelisin pikemminkin, että lihava ihminen on seksikumppanina pikemminkin ahne ja itsekäs.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 00:50"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 16:06"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 16:02"]
eikö sua oikeasti haittaa että mies on lihava?
[/quote]Ei. Kun nään lihavan ihmisen, ajattelen että hänen on pakko olla sairaan hyvä seksissä kun on vissiin muutenkin nautintoihin menevä.
AP
[/quote]
Ap:n johtopäätös on mielestäni väärä. Lihavuus johtuu ylensyömisestä, eikä ylensyöminen ole ruoasta nauttimista. Se on vain liiallista syömistä (ahmimista, mättämistä), jonkinlainen pakkoliike, jota ei kykene hillitsemään. Minä ajattelisin pikemminkin, että lihava ihminen on seksikumppanina pikemminkin ahne ja itsekäs.
[/quote]
Mä taas ajattelisin niin että kovin pinnallinen ja itsekeskeinen ihminen on huono sängyssä koska se keskittyy vain itseensä ja omaan nautintonsa. Masturboi toisella. Kokemusta on.
Miksei ap kertonut jo avauksessa mitä tarkoittaa lihavalla naisella ja kuinka paljon hänen miehensä painaa? Ja minkälaisista pituuksista on kyse. Ylipaino on eri asia kuin lihavuus.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 16:56"][quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 16:00"]
Olen itse ylipainoinen nainen ja kun katson kuvaani peilistä niin kyllä ymmärrän miksi pitävät. Aika ruma näkyhän tällainen lyhyt ämmäntallero on, jolla vatsalla on makkaroita, kainaloistakin pursuaa läski, persettä on kuin lentokenttää, ja naamakin näyttää muodottomalta ihrapallolta.
[/quote]
Sinulle tämän viestin kirjottaja haluan sanoa miehenä sen, että pidän eniten naisista joiden itsetunto on hyvä ja positiivinen. Silloin on aivan sama onko lihava vai laiha.
Sanonkin että naisen kauneus on sisäistä kauneutta.
T.M42
[/quote]
Noin sanoo vain itsekin ruma mies.
Kyllä suurimmalle osalle miehistä yksinkertaiset asiat luovat sen kauneuden, kuten solakka vartalo, hyvä iho, kauniit hiukset, kasvojen tasapaino. Ei mitkään abstraktit käsitteet kuten sisäinen kauneus tai itsevarmuus. Ne ovat rumien ihmisten toiveajatteluja vaan. Lihava ruma mies toki kelpaa naisille. Kunhan se on rikas. Nainen vaan, jos se löytää itseäänkin rumemman ja kokemattomamman miehen. Ei läski nainen saa mallimiestä, vaikka olisi kuinka "sisäisesti kaunis".
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 01:55"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 16:56"][quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 16:00"]
Olen itse ylipainoinen nainen ja kun katson kuvaani peilistä niin kyllä ymmärrän miksi pitävät. Aika ruma näkyhän tällainen lyhyt ämmäntallero on, jolla vatsalla on makkaroita, kainaloistakin pursuaa läski, persettä on kuin lentokenttää, ja naamakin näyttää muodottomalta ihrapallolta.
[/quote]
Sinulle tämän viestin kirjottaja haluan sanoa miehenä sen, että pidän eniten naisista joiden itsetunto on hyvä ja positiivinen. Silloin on aivan sama onko lihava vai laiha.
Sanonkin että naisen kauneus on sisäistä kauneutta.
T.M42
[/quote]
Noin sanoo vain itsekin ruma mies.
Kyllä suurimmalle osalle miehistä yksinkertaiset asiat luovat sen kauneuden, kuten solakka vartalo, hyvä iho, kauniit hiukset, kasvojen tasapaino. Ei mitkään abstraktit käsitteet kuten sisäinen kauneus tai itsevarmuus. Ne ovat rumien ihmisten toiveajatteluja vaan. Lihava ruma mies toki kelpaa naisille. Kunhan se on rikas. Nainen vaan, jos se löytää itseäänkin rumemman ja kokemattomamman miehen. Ei läski nainen saa mallimiestä, vaikka olisi kuinka "sisäisesti kaunis".
[/quote]
Oi voi, sun luonne vaatisi säkin päällensä tai paintbrush-siloittelua että kelpaisi kenellekään.
Miksi se edes on ongelma tai ketjun arvoinen asia hoikile naisille jos komea mies pitääkin ennemmin ylipainoisesta naisesta?
Koska eihän lihavillakaan ole mitään oikeutta alkaa moralisoimaan sitä miksi joku mies taas päättääkin viehättyä ennemmin häntä laihemmasta, nuoremmasta/vanhemmasta, pidemmästä/lyhyemmästä, erivärisestä, eriluonteisesta, tatuoidusta/tatuoimattomasta, blondista/brunetesta, akateemisesta/duunarista jne naisesta?
Suvaitkaa hieman enemmän asioita ympärillänne niin elämäkin saattaa olla paljon mukavampaa :)
Itse olen lihava mies, eikä vaimoani haittaa, että olen lihava. Hän pitää minua seksikkäänä.
Itse en voisi ihastua lihavaan naiseen tai pitää häntä seksikkäänä. Vaimoni onkin hyvin hoikka.
Kukaan ei voi mieltymyksilleen mitään.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:30"]
Jaah. 100% seksikkäänä pitämistäni miehistä ja naisista on normaalipainoisia. Musta yli- ja alipaino ei ole seksikästä.
[/quote]
Makuasia, jokaisella meistä on oma mielipide, ne vain poikkeaa toisistaan enemmän kuin usein :)