Miksi jotkut miehet pitävät lihavia naisia epäseksikkäinä?
Miksi? Mulla on lihava mies eikä se mua haittaa yhtään.
Kommentit (71)
Miksi jotkut naiset pitävät lihavia miehiä epäseksikkäinä?
Miksi jotkut naiset pitävät Ryan Goslingia seksikkäänä?
Miksi jotkut ihmiset tykkäävät kaurapuurosta ja toiset ei?
Olen itse ylipainoinen nainen ja kun katson kuvaani peilistä niin kyllä ymmärrän miksi pitävät. Aika ruma näkyhän tällainen lyhyt ämmäntallero on, jolla vatsalla on makkaroita, kainaloistakin pursuaa läski, persettä on kuin lentokenttää, ja naamakin näyttää muodottomalta ihrapallolta.
luolamiesselitys: hoikasta naisesta näkee ettei se ole jo valmiiksi raskaana
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 15:58"]
Kannattaisi kysyä miksi jotkut miehet pitävät lihavia naisia seksikkäinä.
[/quote]Ei vaan toisinpäin. Geneettisesti on tervettä pitää lihavaa seksikkäänä
eikö sua oikeasti haittaa että mies on lihava?
Se on totta. Mä luulen et tää on statuskysymys. Mies luulee et sen arvo muiden miesten silmissä nousee jos seurustelee hoikan naisen kanssa. Pinnallista.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 16:02"]
[/quote]Ei. Kun nään lihavan ihmisen, ajattelen että hänen on pakko olla sairaan hyvä seksissä kun on vissiin muutenkin nautintoihin menevä.
AP
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 16:01"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 15:58"]
[/quote]Ei vaan toisinpäin. Geneettisesti on tervettä pitää lihavaa seksikkäänä
[/quote]
Geneettisesti on tervettä pitää mahdollisimman hyvää kumppania seksikkäänä. Lihavuus on seksikästä, jos ruuasta on pulaa. Nykyisin ei ole.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 16:06"]
[/quote]Ei. Kun nään lihavan ihmisen, ajattelen että hänen on pakko olla sairaan hyvä seksissä kun on vissiin muutenkin nautintoihin menevä.
AP
[/quote]
Väärin järkeilty. Lihava haluaa paljon seksiä, määrä korvaa laadun nääs.
joillain lihavilla ihmisillä on huono itsetunto ja se ei oo kauheen seksikästä
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 16:08"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 16:06"]
AP
[/quote]
[/quote]Ehei ;) Vaan juuri päin vastoin. Lihavat ovat laiskoja panemaan joten sitten se on parempaa kun sitä on.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 16:06"]
AP
[/quote]
[/quote]
Itse kyllä olen tullut siihen tulokseen, että normaalipainoiset ihmiset ovat parempia seksissä. Lihavalta loppuu kunto kesken, eikä taivu asentoihin. Jotkut lihavat myös häpeävät muotojansa ja ovat estyneitä. Haluavat panna vain pimeässä peiton alla. Tämä on minun kokemukseni, jos vertaa urheilulliseen tyyppiin. Tästä on sitten turha suuttua.
Eikö läski eritä estrogeenia? Eli sen perusteella läskin tuoksun pitäs houkutella miehiä
No huh, ei lihava mies jaksaisi kyllä sitä mitä minä seksiltä kaipaan! :D oma mies jaksaa vaikka tunnin erilaisia iloja, ylipainoinen hikoilisi jo 15 min.. Sitä hajua, hyh..
En sitten tiedä olenko kieroutunut, mutta itse en pidä lihavia miehiä enkä naisia seksikkäinä.
On lihavia ja lihavia. Joku on lievästi ylipainonen, pehmeän kurvikas. Se voi olla hyvinkin seksikästä.
Toinen on sairaalloisen ylipainoinen, vuori, jonka poimuissa muhivat ihosienet, hiivat ja tulehdukset. Edes pyrstöään ei pysty vessakäynnin jälkeen itse putsaamaan. Se ei ole seksikästä.
Jotkut lihavat naiset ovatkin epäseksikkäitä, mutta niinpä jotkut laihatkin ovat.
Ei seksikkyys niinkään riipu kropasta vaan itsetunnosta ja siitä pitääkö itse itsestään, sekä tietysti myös fiksuudesta ja tyylitajusta.
Koska, ainakaan minun mielestäni suoranainen kropan paljastelu ei ole milläänlailla "seksikästä", eikä alastomuus muutenkaan, muutakuin ehkä typerien miesten mielestä. Siihen tarvitaan jotakin muuta, persoonallisuus mukaan.
Onko teidän mielestänne Aretha Franklin epäseksikäs, vaikka onkin ylipainoinen ja sitten taas joku Gillian McKeith seksikkyyden huippu kun on hoikka? Ei se ole niin yksinkertaista.
Riippuu kulttuuristakin, esim. Japanissa sumopainijoita ihaillaan ja heitä pidetään todella miehekkäinä ja seksikkäinä.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 16:16"]
Eikö läski eritä estrogeenia? Eli sen perusteella läskin tuoksun pitäs houkutella miehiä
[/quote]
Ei. Tiedäthän et liika läskihän alentaa hedelmällisyyttä ja lopettaa äärimillään munasolujen irtoamisen kokonaan.
Mistä ihmeestä olet tollasta kuullut?
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 16:18"]
On lihavia ja lihavia. Joku on lievästi ylipainonen, pehmeän kurvikas. Se voi olla hyvinkin seksikästä.
Toinen on sairaalloisen ylipainoinen, vuori, jonka poimuissa muhivat ihosienet, hiivat ja tulehdukset. Edes pyrstöään ei pysty vessakäynnin jälkeen itse putsaamaan. Se ei ole seksikästä.
[/quote]Joo. Tarkoitin tässä ehkä 85-100 kiloisia naisia. Selvästi ylipainoisia muttei kuitenkaan nyt sellaisia amerikan 200kiloisia läskejä. Se tuskin on kenestäkään seksikästä jos ei pääse kävelemään.
AP