Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen merimies, konemestarina laivalla.

Vierailija
19.02.2014 |

Olen siis merimies ja konemestarina laivalla. Olen opiskellut vahtikonemestariksi ja ylikonemestariksi. Olen toiminut laivailla myös harjoittelijana koneessa ja kannella, kansivahtimiehenä, konevahtimiehenä, sähkömiehenä, matruusina,pursimiehenä, saniteettireparina, konereparina, moottorimiehenä, vahtikonemestarina, konemestarina ja konepäällikkönä.

Kysyttävää?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin vielä muutamissa suomalaisissa ja ruotsalaisissa lastilaivoissa juopotellaan vielä,mutta minkäs teet kun kapteeni ei laita heille pilliä suuhun.Merivartioston olisi syytä puhalluttaa niitä myös merellä.

Vierailija
22/24 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä oli myös merimies. Oli hänellä ja hänen työkavereillaan rinnakkaissuhteita vaikka kaikki olivat naimisissa. Usein jopa monella miehellä saman laivanaisen kanssa, niin siellä laivoilla on yleensä naisiakin töissä. Laivaelämä on eri kuin elämä maalla. Omasta puolestani tiedän liikaa tuosta elämästä. Olisin toivonut etten koskaan saa tietää mutta niin vaan kaikki paljastuu aikanaan. Sisaruksia on mulla sellaisia joilla eri äiti kuin mulla mutta sama isä. Syntyneet sellaisena aikana kun olen luullut että minulla on onnellinen perhe. Teini-ikäinen olen silloin ollut. Isäni oli kymmeniä vuosia merimies ja työkavereinsa mukaan vaikka välillä sortui niin ei niin pahasti mitä on ollut tapana. Isän työkavereista monella oli ihan oikeita pitkiä vuosia kestäviä suhteita sen virallisen suhteensa lisäksi. Niin ja mun perheessä on merimiehiä monen sukupolven ajalta ja on edelleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen baarimikkona/tarjoilijana laivalla :)

Vierailija
24/24 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä naisia, jotka haluaa välttämättä merimiehen itselleen. Eivät tiedä totuutta heistä.
T. Laiva nainen