Työkaveri (mies) vikuilee tissejäni puhuessaan mulle.
Todella ärsyttävää! Tai itseasiassa samalla myös imartelevaa kun saa huomiota, mutta todella kiusallista myös. Huomasin tämän viime viikolla ja nyt se tapahtui eilenkin. Miten tuohon pitäisi suhtautua? En ole huomannut tällaista ennen. Olen ylipainoinen, mutta mulla on silti ihan normaalit tissit ei siis mitkään jättiläiset. En käytä vartalonmyötäisiä vaatteita. Pitäiskö sille sanoa jotain nasevaa? Mitä? Vai olla huomaamatta koko asiaa?
Kommentit (43)
Koita nyt ensin päättää pidätkö siitä vai et? Meilläkin on töissä naisia jotka pitävät ne esillä ja sitten jeesustelevat kun joku vilkaisee.
Huomattuani työkaverin tuijottavan tissejäni, taivutin polviani sen verran, että kasvot olivat aiemman tuijotuksensa tasolla. Jatkoin työasian puimista polvet koukussa. Seuraavalla kerralla, kun äijän katse hakeutui taas rintamukseeni, nostin käden kasvojeni tasalle, napsautin sormiani ja totesin silmieni olevan ihan samalla tasolla, kuin muillakin. Ja taas jatkoin asian käsittelyä, kuin kaikki olisi normaalia.
Loppui tissien tiirailu.
Oletko itse mies vai nainen?
Jos olet mies = Laihduta
Jos olet nainen = So what???
En pidä tissejä mitenkään esillä. Ongelma on se, että tunnen itseni todella kiusalliseksi kun huomaan miehen tiirailevan tissejäni. En siis pidä siitä vaikka huomio imarteleekin. Mies on oikein komea ja flirttailee muutenkin. Minä en ole hänestä yhtään kiinnostunut. Hänellä on todella lapselliset jutut (teinimäistä uhoamista).
ap
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 11:06"]
En pidä tissejä mitenkään esillä. Ongelma on se, että tunnen itseni todella kiusalliseksi kun huomaan miehen tiirailevan tissejäni. En siis pidä siitä vaikka huomio imarteleekin. Mies on oikein komea ja flirttailee muutenkin. Minä en ole hänestä yhtään kiinnostunut. Hänellä on todella lapselliset jutut (teinimäistä uhoamista).
ap
[/quote]
Miehen ulkonäkö tai sinun mahdollinen kiinnostus tai kiinnostamattomuus miestä kohtaan ovat täysin irrelevantteja asioita tässä. Rintavarustuksen tuijottelu ei kuulu työpaikalle, se on seksuaalista häirintää ja sellaisena peruste varoitusten jälkeen irtisanomiselle.
Komella ei ole sen suurempia pervoiluoikeuuksia työelämässä, kun vähemmän komeillakaan.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 11:22"]
Miehen ulkonäkö tai sinun mahdollinen kiinnostus tai kiinnostamattomuus miestä kohtaan ovat täysin irrelevantteja asioita tässä. Rintavarustuksen tuijottelu ei kuulu työpaikalle, se on seksuaalista häirintää ja sellaisena peruste varoitusten jälkeen irtisanomiselle.
Komella ei ole sen suurempia pervoiluoikeuuksia työelämässä, kun vähemmän komeillakaan.
[/quote]
Onko Porvoossa noin tiukkaa? Tuo ongelma on helposti ratkaistu. Palkatkaa vain androgyynejä.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 11:30"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 11:22"]
[/quote]
Onko Porvoossa noin tiukkaa? Tuo ongelma on helposti ratkaistu. Palkatkaa vain androgyynejä.
[/quote]
Työpaikka on paikka, jossa käydään työskentelemässä rahapalkkiota vastaan. Se ei ole mikään pervojen saalistuskenttä, jonne mennään tuojottelemaan työkavereiden tissejä. Kenenkään ei tarvitse olla työkavereiden tuijottelun ja seksifantantasioiden kohteena. Ei rumien tai vähemmän rumien.
Työnantaja ei ole palkannut ketään sinne sitä varten, vaan tekemään työtehtäviä.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 11:37"]
Työpaikka on paikka, jossa käydään työskentelemässä rahapalkkiota vastaan. Se ei ole mikään pervojen saalistuskenttä, jonne mennään tuojottelemaan työkavereiden tissejä. Kenenkään ei tarvitse olla työkavereiden tuijottelun ja seksifantantasioiden kohteena. Ei rumien tai vähemmän rumien.
Työnantaja ei ole palkannut ketään sinne sitä varten, vaan tekemään työtehtäviä.
[/quote]
Milläs aijot estää fantasioinnit? Itse en, mielestäni, tissejä tuijottele. Mutta kyllä tulee tsekattua kaikkien, siis aivan kaikkien, naisten kroppa. Siis myös tissit. Jos joku kutkuttaa seksilihasta, niin sitten se päätyy osaksi fantasiaa, kun masturboi. Oli se kutkutus sitten aika, paikka, tilanne tai sitten sen työpaikan hissukan tissit. Itse asiassa nyt kävi kutkuttamaan ajatus, että joku asiakas tapaamisen jälkeen livauttaa käden housuihinsa ja fantasioi minusta...
Sitten kannattaa huolestua jos miehet eivät enää vilkuilekkaan tissejä. Suora tuijotus ei tietenkään ole suotavaa.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 10:45"]
Huomattuani työkaverin tuijottavan tissejäni, taivutin polviani sen verran, että kasvot olivat aiemman tuijotuksensa tasolla. Jatkoin työasian puimista polvet koukussa. Seuraavalla kerralla, kun äijän katse hakeutui taas rintamukseeni, nostin käden kasvojeni tasalle, napsautin sormiani ja totesin silmieni olevan ihan samalla tasolla, kuin muillakin. Ja taas jatkoin asian käsittelyä, kuin kaikki olisi normaalia.
Loppui tissien tiirailu.
[/quote]
:D aaahhahaa tätä pitää kokeilla!
Saatiin se femakkokin paasaamaan.
Noh, ei pidä ottaa itseään ja muita aivan liian vakavasti.
Jos se siihen tuijotteluun ja vilkuilun jää, ei se mua juurikaan hetkauta. Täysin eri asia jos joku kävisi ehdottelemaan jotain tai tarraisi kiinni, siinä ylittyisi raja heti.
Mun tissejä on tuijotellut mun pomokin, joten en nyt jaksanut siitä asiasta sen kummemmin alkaa hernekasvia vetämään nenään.
Kyllähän minunkin katse saattaa viipyä ja levätä normaalia pidempään erittäin komeassa miehessä, tai jossain positiivista huomiota kiinnittävässä ulkonäköseikassa, jopa naisissakin, eikä siinä mitään sen kummempaa taka-ajatusta ole.
pipot löysemmälle ja rintavarustus asianmukaisesti peittoon, no hätä :)
-2
Se on todella vaikeaa olla katsomatta naisen rintoja, jos ne ovat oikein esillä. Tiukka paita tai avonainen kaulus on varma tapa saada tuijotuksia rintoihinsa.
Minusta vastuu tuossa tilanteessa on sillä joka rintansa laittaa esille. Eli pitää sitten vaan kestää että niitä katsellaan.
Uskoisin, että rinnat on kyllä tarkoituksella esille laitettu, ei sellaista kukaan vahingossa tee, joten ehkä se tuijottelu tekee enemmän hyvää kuin pahaa...
t. mies 44v
Eräs "ällö-härskien vitsien kertoja"myyntimies -kollega oli toimistolla melkein naama kiinni minun rintamuksissa (80E) viidettä kertaa, joten sanoin että "En ole mikään maitobaari, vaikka siltä ehkä näytänkin, joten mitä vilkuilet?" Änkytti jotain ja sai sanotuksi että sori ei ollut tarkoitus. Eipä tuijotellut enää muualle kuin silmiin sen jälkeen.
Ole ylpeä siitä että on jotain katsottavaa.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 11:57"]
Se on todella vaikeaa olla katsomatta naisen rintoja, jos ne ovat oikein esillä. Tiukka paita tai avonainen kaulus on varma tapa saada tuijotuksia rintoihinsa.
Minusta vastuu tuossa tilanteessa on sillä joka rintansa laittaa esille. Eli pitää sitten vaan kestää että niitä katsellaan.
Uskoisin, että rinnat on kyllä tarkoituksella esille laitettu, ei sellaista kukaan vahingossa tee, joten ehkä se tuijottelu tekee enemmän hyvää kuin pahaa...
t. mies 44v
[/quote]
Kun hoikan ja muutoin pienikokoisen naisen rintavarustuksen koko on 70F, niin ne ovat poikkeuksetta nähtävillä ihan asusta riippumatta. Niitä ei ole laitettu esille sinua varten, niitä ei voi teipata piiloon. Ei ole sellaista paitapuseroa, joka näkymät sinulta peittäisi. Sillä perusteella ei tarvitse sinun, eikä muiden tuijotuksiin alistua.
Minäkin tuijotan aina rintoja, vaikka ihan heteronainen olenkin. Miten niitä vois olla tuijottamatta?
ei siis kannata kiinnittää mitään huomiota.
Rinnat saa kyllä piiloon, menkää pukeutumisneuvojalle, jollette itse osaa (jos siis ette halua tuijotuksia). Avonainen jakku ja kaulahuivi kaulalla. Ei taatusti näy edes dolly partonin hinkit.
Jep. Kaikki miehet tuijottaa enemmän tai vähemmän, ja jotkut ei osaa sitä kontrolloida vaan ollenkaan, riippuu päiviästäkin.
Ei se tarkoita mitään sen kummempaa kuin että on normaali terve mies, ei pidä ottaa henkilökohtaisesti, mutta itse isopovisena en nyt ainakaan pukeutumisella sitä koita provosoidakaan. Kieltämättä huvittaa joskus ihan miten miehet puhuu mun tisseille.