Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan kauhea ajatus, että joutuisi tottumaan uuteen puolisoon

Vierailija
03.11.2020 |

Mietin tässä yks päivä, että olisi kyllä kauheaa, jos joutuisi tottumaan uuteen puolisoon. Mulla on hyvä mies, eikä me olla eroamassa, mutta siis ajatuksen tasolla. Jos tulisi ero tai mies kuolisi ja jossain vaiheessa alkais tuntua siltä, että kaipaa kumppania.

Sitähän joutuisi ihan uusiksi totuttelemaan vieraan ihmisen tapoihin. Järkyttävää. Ja ajatelkaa nyt, sitä joutuisi miettimään, koska sen kuullen kehtaa pieraista ekan kerran. Ja joutuisi miettimään, roikkuuko tissit sen mielestä liikaa. Mitä jos se syö äänekkäästi! Tai kuorsaa! MItä jos sillä on jotain piilorasistisia ajatuksia, jotka tulee ilmi vasta myöhemmin! Apua tää ajatus järkyttää ihan liikaa!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut hakea terapiaa tai lääkitystä huoleesi?

Vierailija
2/33 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohtori Sykerö. kirjoitti:

Oletko ajatellut hakea terapiaa tai lääkitystä huoleesi?

Olen jo hankkinutkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.. tai sitte saa nauttia ihanasta ihastumisen tunteesa ja perhosista mahan pohjassa, nauttia seksistä kun on uutuudenviehätys päällä ja odottaa mielenkiinnolla mitä yhteinen elämä tuo tullessaan. :)

Vierailija
4/33 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulle tulosi ero, en enää koskaan muuttaisi kenenkään miehen kanssa asumaan. Seurustella voisin, mutta omat asunnot pitäisi olla.

Vierailija
5/33 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minulle tulosi ero, en enää koskaan muuttaisi kenenkään miehen kanssa asumaan. Seurustella voisin, mutta omat asunnot pitäisi olla.

Sama täällä.

Vierailija
6/33 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, samaa oon miettinyt.

Ollaan mieheni kanssa oltu yhessä kohta 18 vuotta, ja meillä on ihan mahtava suhde nyt, mutta mikä kivinen polku tähän päästäksemme ollaankaan tallattu, väliin mahtuu myös avioeromme ja erillään eläminen 2 vuotta.

Se teki kyllä meille molemmille hyvää, tajuttiin kummatkin toistemme arvo.

Ja en jaksa aatellakaan, että kävisin tämän saman hiomisen, toisen tuntemisen opettelun, tapojen yhteensovittamisen, luottamuksen rakentamisen, kaiken uudelleen.

Olen vieläpä itse ihminen, joka tarvitsee vähintään pari vuotta, ennenkuin uskaltautuu kunnolla olemaan oma itsensä toisen seurassa, oli kyseessä ystävyys- tai parisuhde. Ei kukaan jaksa semmoista enää odottaa, näin hitaastilämpenevän ihmisen avautumista, huomasin tuossa parin vuoden sinkkuelämän aikana.

Mieheni antaa minun olla juuri sellainen kuin olen, arvostaa ja kunnioittaa minua, ja minä häntä. Lisäksi meillä on paljon yhteisiä mielenkiinnonkohteita ja hauskaa yhdessä. En voi toivoa yhtään parempaa. Enkä usko tällaista enää löytävänikään, joten toivottavasti saamme pitää toisemme vanhuuteen saakka.

Vierailija
7/33 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin.. tai sitte saa nauttia ihanasta ihastumisen tunteesa ja perhosista mahan pohjassa, nauttia seksistä kun on uutuudenviehätys päällä ja odottaa mielenkiinnolla mitä yhteinen elämä tuo tullessaan. :)

Katkerat kulissiliitossa lojuvat henkilöt alapeukuttaneet kun voivat vain haaveilla perhosista vatsasta.

Vierailija
8/33 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ottaisin mieluummin vuohia kuin miehen.

Vierailija
9/33 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan mieheni kanssa oltu yhessä kohta 18 vuotta, ja meillä on ihan mahtava suhde nyt, mutta mikä kivinen polku tähän päästäksemme ollaankaan tallattu, väliin mahtuu myös avioeromme ja erillään eläminen 2 vuotta.

Ja en jaksa aatellakaan, että kävisin tämän saman hiomisen, toisen tuntemisen opettelun, tapojen yhteensovittamisen, luottamuksen rakentamisen, kaiken uudelleen.

Olen vieläpä itse ihminen, joka tarvitsee vähintään pari vuotta, ennenkuin uskaltautuu kunnolla olemaan oma itsensä toisen seurassa, oli kyseessä ystävyys- tai parisuhde. Ei kukaan jaksa semmoista enää odottaa, näin hitaastilämpenevän ihmisen avautumista, huomasin tuossa parin vuoden sinkkuelämän aikana.

Mieheni antaa minun olla juuri sellainen kuin olen, arvostaa ja kunnioittaa minua, ja minä häntä. Lisäksi meillä on paljon yhteisiä mielenkiinnonkohteita ja hauskaa yhdessä. En voi toivoa yhtään parempaa. Enkä usko tällaista enää löytävänikään, joten toivottavasti saamme pitää toisemme vanhuuteen saakka.

Sanoit paljon fiksumminen sen, mitä yritin itsekin sanoa. Meillä suhde kestänyt 21 vuotta ja tosiaan on tehty työtä sen eteen, että kaikki sujuu nyt hyvin. Vaikea ajatella, että lähtisi uudelleen siihen veivaamiseen.

Vierailija
10/33 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää perhosiksi vatsassa ihan ne nopeasti ohimenevät ihastumisen tunteet mitä tulee. Miestäni en minäkään ikinä vaihtaisi.

Vierailija
11/33 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin hetki sitten asioista kaverini kanssa niin ap:n aloitus tuntuu sen jälkeen aika lapselliselta. Olen kolme kertaa aloittanut elämäni uudelleen ja aina on ollut onnellisempi elämä, parempi parisuhde - verrattuna edellisen parisuhteen elämän ehtoopuoleen eli vaihtamalla paranee ja parisuhteilla on elinkaarensa.

Jos taas kyllästyy yleensä parisuhde-elämään sellaisena kuin on sitä elänyt niin yksin voi olla myös onnellista elämää. Mutta henkisesti laiskat ihmiset, jotka eivät jaksa opetella uutta, tai uutta ihmistä ”kun se on niin vaativaa” niin no, ovat vain henkisesti laiskoja ihmisiä.

Kuitenkin jossain vaiheessa joko te tai puolisonne on uudessa tilanteessa kun ero tulee tai kuollaan pois. Lycka till!

Vierailija
12/33 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoit paljon fiksumminen sen, mitä yritin itsekin sanoa. Meillä suhde kestänyt 21 vuotta ja tosiaan on tehty työtä sen eteen, että kaikki sujuu nyt hyvin. Vaikea ajatella, että lähtisi uudelleen siihen veivaamiseen.

Kuulostaa siltä, että parisuhde on toinen päivätyö ansiotyön rinnalle.

Vierailija
13/33 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelin hetki sitten asioista kaverini kanssa niin ap:n aloitus tuntuu sen jälkeen aika lapselliselta. Olen kolme kertaa aloittanut elämäni uudelleen ja aina on ollut onnellisempi elämä, parempi parisuhde - verrattuna edellisen parisuhteen elämän ehtoopuoleen eli vaihtamalla paranee ja parisuhteilla on elinkaarensa.

Jos taas kyllästyy yleensä parisuhde-elämään sellaisena kuin on sitä elänyt niin yksin voi olla myös onnellista elämää. Mutta henkisesti laiskat ihmiset, jotka eivät jaksa opetella uutta, tai uutta ihmistä ”kun se on niin vaativaa” niin no, ovat vain henkisesti laiskoja ihmisiä.

Kuitenkin jossain vaiheessa joko te tai puolisonne on uudessa tilanteessa kun ero tulee tai kuollaan pois. Lycka till!

Jos suhde ei toimi niin se onkin eri asia. Mä en kyllä enää lähtis uutta parisuhdetta rakentelemaan, koska vanhaa on yli kymmenen vuotta hiottu hyväksi. Samanlaista ei vain enää tule. Keksin myös monta muuta elämän osa-aluetta, joihin keskittyä, jos nyt mieheni huomenna vaikka kuolisi. Parisuhde on mulle yksi elämän osa-alue, ei koko elämän keskipiste

Vierailija
14/33 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei yhdessä täydy asua eikä koko elämää jakaa niin ehkä sitten. Ehkä.

Vierailija
15/33 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin kissan. Miestä en koskaan.

Vierailija
16/33 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ottaisin kissan. Miestä en koskaan.

Tää on mun suunnitelma.

Vierailija
17/33 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa se housuun paskominen muutenkin lopettaa ja käydä vessassa.

Vierailija
18/33 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nykyinen suhde vaatii noin paljon ahdistusta toimiakseen niin ehkä olet vain paskassa suhteessa.

Vierailija
19/33 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli ihan samat ajatukset silloin joskus, kun edellinen suhde oli just päättynyt.

Minä kiinnyn ihmisiin ja nautin siitä, että tunnen toisen hyvin, tykkään siitä yhteisestä historiasta.

Se on aivan totta, että uuteen ihmiseen tutustuminen vaatii melko paljon aikaa ja henkisiä voimia, se vatii panostusta. Ja kun asiaa miettii ihan teoriatasolla, niin se tuntuu työläältä projektilta. Ja tuntuu, että ei sitä halua eikä jaksa.

Mutta sitten kun tuli kun tulikin se uusi ja niin oikea ihminen kohdalle, niin vaikka toki oli siinä tottumista ja hiomista, ja toki tarvittiin niitä henkisiä voimia, niin kaikki tuntui kuitenkin niin hyvältä ja oikealta, että hyvin mielellään sen kaiken työn teki uuden suhteen eteen. Ja tehdään edelleen. Se tulee ihan kuin itsestään, luontevasti.

Vierailija
20/33 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että parisuhde on toinen päivätyö ansiotyön rinnalle.

Samaa mietin. On onnekas olo, että olen löytänyt rinnalle miehen, jonka kanssa ei tarvi paiskia töitä hyvän parisuhteen eteen. Vaikea kyllä uskoa, että toisen kerran kävisi samanlainen onni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä