Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvälle tuoksuvat naiset - nyt faktat pöytään!

Vierailija
18.02.2014 |

Miten teette sen, että jälkeenne jää ihana tuoksu kadulla. Pullollinen parfyymia joka aamu? Vai jotain tiettyä suihkusaippuaa? Tahdon tietää!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän Cleanin tuoksuja; joko Warm Cottonia, Simply Soapia tai Shower Freshiä.

Vierailija
22/32 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole astmaatikko mutta kuitenkin jotenkin herkistynyt tuoksuille niin että en pysty itse käyttämään tuoksuja (alkaa pärskintä ja nenän vuotaminen) ja jos joku samassa tilassa lähelläni on voimakkaasti tuoksuva. Tuoksullliset pyykinpesuaineetkin ällöttävät tuoksullaan ja aiheuttavat päänsärkyä.

Minä siis itse haluaisin tuoksua hyvälle, nyt en tuoksu millekään tai maksimissaan ominaistuoksulleni... Ja aina kateellisena tuoksuttelen jos kadulla tulee joku hyväntuoksuinen nainen vastaan :D mutta minkäs teet-..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen puhtaus ja valloittava hajuvesi, jota käytetään kohtuudella.

Vierailija
24/32 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mukavaa kun joku tuollainen kävelee ohi tuulisella kadulla, mutta jos bussissa istuu viereen niin kyllä alkaa oksennusrefleksiä pukata. Vähän voisi rajoittaa, luulin ainoastaan vanhojen rouvashenkilöiden pläräävän kauheilla määrillä hajuvettä mutta nähtävästi se on tulossa taas muotiin.

Vierailija
25/32 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväntuoksuinen shampoo ja suihkusaippua. Ei hajuvettä.

Vierailija
26/32 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hajuvettä. Suihkussa joku hyvänhajuinen hoitoaine hetkeksi vaikuttamaan

Vierailija
27/32 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
28/32 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustuotteet. Olen monesti huomannut tuoksuvani kun olen jostain syystä kääntynyt äkkiä takaisin tulosuuntaan päin. Luulen muutenkin hiustuotteiden olevan syynä monen jättämään tuoksuvanaan. Eli mun tapauksessa siis shampoo + hoitis (kuivimpina päivinä jopa kaksi), sitten päälle vielä lämpösuoja ja jätettävä hoitoaine.  Hajuvettä käytän äärimmäisen harvoin.

Vierailija
29/32 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota selvää mitä ftalaatit jotka tuoksuissa lisättynä pidentämään tuoksua, saavat aikaan. Varastoituu rasvakudokseen, keskivartalolihavuutta aiheuttaa. Hormonihäiritsijä joka vie mieheltä lisääntymiskyvyn, siittiöt nolla. Vie miehen seksihalut myös, kasvattaa miehen rintoja. Nainen taas miehistyy! Jos sulla on varaa luonnollisiin ja kalliisiin tuoksuihin, niitä minäkin haistelisin mielelläni. 20v homealtistusta ja yhtäkkiä - tuoksuille yliherkkyys iski. Farmaseutti selitti, että vaikuttaa aivojen limbiseen järjestelmään, jossa aiheuttaa pakene tai taistele -reaktion. Koettu on. Migreeni altistuksen päälle. Tuoksut pesuaineissa, suorien hiuksien hoitoon, ym = täysin turhia! Ja voi vauva- ja lapsiparkoja miten jo pienestä altistuvat ja tulevaisuudessa tiettävästi vaan yhä pahemmin reagoivat kemiallisiin aineisiin. Opiskele ftalaatit!

Vierailija
30/32 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka enään oikeesti käyttää hajusteita? Jörkky myrkkyjä !

31/32 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Ja varmaan kaikki luki tämän Raamatun pituisen tekstin.Huimaa....

Vierailija
32/32 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten hajusteet eivät hoida hiuksia mitenkään. Juuri hiustuoksusta - siitä aivan ihanasta, jota alussa nuuhkin ihastuksissani, siitä alkoi yliherkkyyteni kemianteollisuuden tuoksuille: verenpainepaine nousi yli 200/100 altistuksessa, päätä särki julmetusti, tuli tarve puhua pälpättää, ajatukset takkusi, en tiennyt olenko menossa vai tulossa - ihan helvetillinen myrsky ja varsinkin kesken kiireisen työpäivän. Tarvittiin parikymmentä vuotta hyvin siedettyä hometta ensin, sitten vaihe kaksi niinkuin prof Hannuksela kuvaa tätä kemiallisille aineille altistumista.. Vaihe kolme ja joudut eristäytymään muovihullusta maailmasta. Onkohan tämäkin sinun tulevaisuutesi?