Mitä kannattaa tilata tupperi-kutsuilta?
Kommentit (32)
Ei mitään enää kun ikeaankin pääsee
Mulla on ollut jo vuosia käytössä pinottava jääkaappirasiasto. Kolme matalaa rasiaa päällekkäin ja kansi. Tilaihme ja nätti laittaa tarjollekin.
Se perunan/omenan kuorija. Aivan huippu
Perunmuusitömppä ja nuolija myös käytössä sekä leipomisalusta.
Juustokupu, salaatin säilytyskulho, kahvipurkki, sahalaitainen veitsi,juomapullo, mahtuvat säilytyspurkkeja.
perunankuorimaveistä suosittelen. Laadukkaampi kuin kaupan vastaavat.
Parhain T-ostokseni on ollut iso sekoituslusikka vai kauhako se on. Siinä on kauhaosassa reikä keskellä ja vahva varsi. Sillä sekoittelen kaikki isot taikinat ja laatikoruoat yms. Suosittelen!
Juomapullot ovat myös hyviä; ovat todella tiiviitä ja helppoja pestä, kun on iso suuaukko.
Juustokupu, leipäloota, pikasekoitin!!! Tärkein, nuolija, eväsrasiat, kuorimaveitset, talouspaperipidike. Nämä meillä päivittäisessä käytössä.
Herkkuhissi on ollut minulla se järkevin ostos
Pikasekoitin on tuo kermanvatkain.
Hieromasauva. Oikein on kestävää tekoa ja sitä voi käyttää myös esim. taikinan vatkaamiseen. Tupper-myyjäsi kertoo tarkemmin kun kutsuilla kysyt vekottimesta.
Tupperware purtilot, Party Lite kynttilät ja Me & I rätit ovat aivan yli hinnoiteltuja! En ole ikinä ymmärtänyt näitä "Keräännytään akkaporukalla hypistelemään" kutsuja.
Kahdesti olen puoli-pakolla kutsuille joutunut ja olivat muuten viimeiset kerrat. Ei tiedä itkisikö vai nauraisiko sille meiningille ..."Mitä tuo naapuri tilaa? Pitäisiköhän minunkin, joo otan ne samat...Onhan tää kallis, mutta kun tuokin tilasi, niin pitäähän minunkin...
Pakkohan ei ole tilata, mutta muuten vaan kaikki katsoo kieroon jos et mitään tilaa! Rumia, kalliita tavaroita, joita ilmankin tulee ihan hyvin toimeen.
Aaargh, Älytöntä meininkiä!
tuotteet ihan ok. huutonetissä puoleen hintaan niiltä "myyjiltä" joilta hyväksikäytettävä ystäväpiiri loppui kesken ja jotka haluaa purkeista eroon. bongatkaa siis purkit siellä ja kertokaa "emännälle" että lapselle ripuli ja miesperkele meni kavereiden kanssa eikä nyt pääse. winwin.
Ne muoviset atulat on ihan jees, kun pyörittelee teflonpannulla jotain. Ei tarvii varoa, kuten metallisilla. Kermavaahdonpikavaahdotinjuttuhärpäke seisoo kaapissa ja odottaa vieläkin käyttöä. Silloin kun vaahtoa tarvii on vatkain jo muutenkin esillä. Esim kakkuja ym tehdessä. Ja ei tule shotteja tehtyä kotioloissa.
Ei mitään...Olen juossut kutsuilla vuosia ja ostanut vaikka mitä, ja silti hinta-laatu suhde on milestäni surkea. Nimi maksaa.