Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiat jotka maksaa saman verran joka paikassa...

Vierailija
12.12.2013 |

...kannattaa ostaa sieltä mistä saa bonuksia! Esimerkiksi: postimerkit. Ilmaiset bonukset.

Vain mielisairas ihminen ostaa joulupostimerkit esimerkiksi: R-Kioskista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olen sitten mielisairas kun olen ostanut merkit R-kioskista... mitäköhän mies sanoo kun kuulee tästä?

Vierailija
2/7 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aivan varma. että postimerkeistä saa bonusta? Epäilen. Ja paljonkos sitä sitten saisi, jos maksetaan? Puoli senttiä merkiltä tai jotain sinnepäin. Kylläpä taas rikastuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla sinkkutaloudessa asuvalle nuo poonukset on ihan yks ja hailee. En ikinä sa ostettua mitään niin paljon että ostoksosta kertyisi jotain plussaa mihinkään. Tarjouksia varten olen kortit hommannut, kun aika paljon on esim. plussa tarjouksia ja muita. Postimerkit ostan sieltä mistä niitä helpoiten saa silloin kun tarvitsen.

Vierailija
4/7 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postimerkeistä ei kylläkään saa mitään bonuspisteitä, ei myöskään Veikkauksen peleistä tms. jotka maksavat joka kaupassa saman verran.

Vierailija
5/7 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonusten perässä juoksevat ne vasta yksinkertaisia ovatkin. Hyödyn saa vain kauppias.

Vierailija
6/7 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 11:48"]

Postimerkeistä ei kylläkään saa mitään bonuspisteitä, ei myöskään Veikkauksen peleistä tms. jotka maksavat joka kaupassa saman verran.

[/quote]

Ostin postimerkkejä Prismasta ja kyllä myyjä kysyi Bonus korttia ja kuitissakin lukee että Bonukseen kirjattu xx€.

Vierailija
7/7 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakkia kannattaa ostaa vaikkei polttaiskaan, kerta bonuksia tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi