Tuleeko miesgynelle seisokki?
Tarkoitan että sehän on täysin normaali reaktio kun näkee naisen paljaan alapään. Saako miesgynet lainkaan seisokkeja tutkimusten aikana ja miten siihen kuuluisi suhtautua?
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 22:17"]Miesgynekologit ovat paljon helläkätisempiä kuin naiset. Menen mielummin miehelle.
[/quote]
Samaa mieltä. Ainoa kerta kun gynekologikäynti ei sattunut eikä tuntunut kuin hieman epämiellyttävältä, oli kun lääkärinä oli mies. Tosin en aliarvioi mukana olleen hoitajankaan osuutta helppoon käyntiin. Hän sai minut melkein unohtamaan miten ikävän asian takia olin siellä.
Taidan opiskella gynekologiksi ja perustaa vastaanoton jonne pääsevät potilaiksi ainoastaan alle kolmekymppiset synnyttämättömät naiset. Pimpula on oltava sheivattu joko posliiniksi tai pieni kiitorata sallitaan. Ne naiset joilla on viivapillu tai mieluiten takapillu, hyvinmuodostuneet rinnat ja painoindeksi alle 25 ovat etuoikeutettuja aikojen saamisessa.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 22:17"]
Miesgynekologit ovat paljon helläkätisempiä kuin naiset. Menen mielummin miehelle.
[/quote]
Olen huomannut saman fisting-elokuvissa. Naiset naivat toisiaan paljon rajummin. Miehet taas etenevät varovaisemmin.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 19:59"]
Mutta kastuukohan naisurologin pikkuhousut jos tämä tutkii lihaksikkaan ruskettuneen urheilijan vartalon omaavan nuoren miehen lepomitassakin kookasta munaa?
[/quote]
No kyllä mulla kastuis, sen takia en varmaan alalle sopisikaan
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 22:40"]
Taidan opiskella gynekologiksi ja perustaa vastaanoton jonne pääsevät potilaiksi ainoastaan alle kolmekymppiset synnyttämättömät naiset. Pimpula on oltava sheivattu joko posliiniksi tai pieni kiitorata sallitaan. Ne naiset joilla on viivapillu tai mieluiten takapillu, hyvinmuodostuneet rinnat ja painoindeksi alle 25 ovat etuoikeutettuja aikojen saamisessa.
[/quote]
Voi vaan jäädä aika lyhyeksi sinun urasi.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 22:18"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 20:22"]Kyllä joku nätti sheivattu viivapillu jää mieleen pidemmäksikin aikaa. Sellaista on mukavampi käsitelläkin kuin jotain synnyttäneen karvaista haisevaa römpsää joka on auki kuin lahnan suu.
[/quote]
Käsi pois housuista lassukka! T. Äiti täältä viereisestä huoneesta. Ps. Voisitko jo muuttaa vähitellen pois kotoa.
[/quote]
Ei hemmetti! Tämä on niin hauska huumorisivusto, että saa nauraa vedet silmissä. Kiitos teille!
Miesgynet käy välillä vessassa runkkaamassa ettei tule seisokkia.
Ammatillisuus estänee seisokit. Gynekologikäyntihän ei ole varsinaisesti mikään seksuaalinen akti tai kontakti. Se on lääketiedettä.
Mutta kastuukohan naisurologin pikkuhousut jos tämä tutkii lihaksikkaan ruskettuneen urheilijan vartalon omaavan nuoren miehen lepomitassakin kookasta munaa?
Täällähän kostuu viriilin av-mamman pikkarit milloin mistäkin. Ei ihne jos gynellä jöpöttöisi myös.
4, hyvä pointti. Miehellä alkaa helposti seisomaan jos tehdään alapäälle tutkimuksia, ja vastaavasti olen ymmärtänyt että naisetkin saattaa kostua samasta syystä.
luultavasti aina välillä kuten kaikilla miehillä kaikissa ammateissa.
Mä olen ottanut näytteitä molemmista sukupuolista. Ei ole mitään eroottista siinä, että puhkoo rakkuloita alapäästä että voi todeta jonkun herpeksen, tai rullaa esinahan taakse kun sen alla on kerros hiivasientä. Ensimmäinen kerta oli järkyttävä, kun alaston naisen alapää oli siinä 40cm päässä ja piti levittää sormilla (välissä tietenkin hanskat) häpyhuulia että pystyi laittamaan spekulan vaginaan. Haisi alapäälle ja sisällä oli potilaasta riippuen limaa, mätää, verta, spermaa, jopa tamponikin oli unohtunut sinne kerran. Mutta siihen tottuu. Ja alkaa tekemään rutiinilla.
Seksuaalista se ei kyllä missään vaiheessa ollut, enemmänkin kiusallista. Kamalaa oli myös se, kun näki naisia joiden kohdunkaulassa kasvoi selvästi jotain (syöpä?) eikä mulla ollut oikeutta kommentoida sitä mitenkään, pyytää vaan että kävis lääkärillekin näyttämässä.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 20:10"]Mä olen ottanut näytteitä molemmista sukupuolista. Ei ole mitään eroottista siinä, että puhkoo rakkuloita alapäästä että voi todeta jonkun herpeksen, tai rullaa esinahan taakse kun sen alla on kerros hiivasientä. Ensimmäinen kerta oli järkyttävä, kun alaston naisen alapää oli siinä 40cm päässä ja piti levittää sormilla (välissä tietenkin hanskat) häpyhuulia että pystyi laittamaan spekulan vaginaan. Haisi alapäälle ja sisällä oli potilaasta riippuen limaa, mätää, verta, spermaa, jopa tamponikin oli unohtunut sinne kerran. Mutta siihen tottuu. Ja alkaa tekemään rutiinilla.
Seksuaalista se ei kyllä missään vaiheessa ollut, enemmänkin kiusallista. Kamalaa oli myös se, kun näki naisia joiden kohdunkaulassa kasvoi selvästi jotain (syöpä?) eikä mulla ollut oikeutta kommentoida sitä mitenkään, pyytää vaan että kävis lääkärillekin näyttämässä.
[/quote] Kuka helvetti ei pese sitä alapäätään ennen gynekäyntiä? Yök.
Eikö gynekologi ole jokaisen miehen unelma ammatti:)
Kyllä tulee väkisin jos siinä on joku tiukka 18-vuotias pimu. Enpä usko, että yli 3kymppisen värkki saisi muuta kuin oksurefleksin aikaiseksi.
Kyllä joku nätti sheivattu viivapillu jää mieleen pidemmäksikin aikaa. Sellaista on mukavampi käsitelläkin kuin jotain synnyttäneen karvaista haisevaa römpsää joka on auki kuin lahnan suu.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 20:10"]Mä olen ottanut näytteitä molemmista sukupuolista. Ei ole mitään eroottista siinä, että puhkoo rakkuloita alapäästä että voi todeta jonkun herpeksen, tai rullaa esinahan taakse kun sen alla on kerros hiivasientä. Ensimmäinen kerta oli järkyttävä, kun alaston naisen alapää oli siinä 40cm päässä ja piti levittää sormilla (välissä tietenkin hanskat) häpyhuulia että pystyi laittamaan spekulan vaginaan. Haisi alapäälle ja sisällä oli potilaasta riippuen limaa, mätää, verta, spermaa, jopa tamponikin oli unohtunut sinne kerran. Mutta siihen tottuu. Ja alkaa tekemään rutiinilla.
[/quote] Kuka helvetti ei pese sitä alapäätään ennen gynekäyntiä? Yök.
[/quote]
Eihän sitä oikein onnistu pesemään vaginaa sisältä, ellei käytä pulloharjaa tai tunge bideesuihkua sisälle asti. Useimmat pesee vain siitä ulkopuolelta, häpyhuulien välistä.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 22:24"]
Huom! Monet erikoistuu gyneiksi myös koska kaikki potilaat ei niin sairaita kuin esim sisätaudeilla tms.
[/quote]
Onhan sitä kohdunkaulasyöpää, munasarjasyöpää jne, nekin kohtuullisen tappavia. Miten eroaa sisätaudeista?