En ole poistunut kodistani viikkoon. Kysyttävää?
Kommentit (11)
En minäkään ole kuin kerran, ihan tavallista mulle.
Vastaa nyt, ku kerran kotona oot ja ehdit.
Onko sulla miestä? Entä lapsia? Mitä he ajattelee, kun olet vaan kotona? Onko tämä ihan tavallista sinulle, että kotona oot? Oletko töissä, työtön, sairaslomalla vai mitä? Paljonko nukut yössä? Käytkö joka päivä suihkussa ja kampaatko hiukset? Jaksatko sheivata? Mitä katsot televisiosta?
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 19:56"]
No, oletko masentunut?
[/quote]
En ole masentunut.
tomaattia, mozzarellaa, rucolaa, pestoa
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 19:59"]
Onko sulla miestä? Entä lapsia? Mitä he ajattelee, kun olet vaan kotona? Onko tämä ihan tavallista sinulle, että kotona oot? Oletko töissä, työtön, sairaslomalla vai mitä? Paljonko nukut yössä? Käytkö joka päivä suihkussa ja kampaatko hiukset? Jaksatko sheivata? Mitä katsot televisiosta?
[/quote]
Ei ole miestä.
Ei lapsia.
Eli eivät ajattele mitään.
En ole töissä kenellekään, duunaan omia projekteja kotoa käsin.
On tavallista, tosin tää menee vähän kausissa. Nyt olen kotona, joskus taas olen hyvinkin aktiivinen, matkustan paljon.
En nuku aina öisin, mutta silloin kun nukun, niin yleensä 8-9 tuntia kerrallaan.
Käyn suihkussa yleensä silloin, kun tunnen oloni likaiseksi. Joka toinen päivä, joskus harvemmin.
Sheivailen silloin, kun tunnen siihen tarvetta. En ole kovin karvainen.
En katso televisiota, mutta seuraan ohjelmia netissä. Kaikki satiirinomainen huumori menee, kuten South Park, The Office yms. Putouksesta en välitä.
Kuulostaa minun makuun täydelliseltä vapaaviikolta. :)
Miten saat päiväsi kulumaan? Etkö ole käynyt edes kaupassa? Terv toinen mökkihöperö