Mitä kuuluu sanoa, kun noutaa pakettia esim. postin kassalta?
En osaa muotoilla ikinä asioita, joten mitä itse sanot pakettia noutaessa? Ja näytättekö saapumisilmoituksen vai sanotteko hyllynumeron?
Kommentit (102)
Tähän se paketti niin kuin olis jo!
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu tehdsä sukuselvitys ja poliittisten kytkentöjen tunnustus jos savolainen posti. Ja tunnustus jos on savolainen.
Sama juttu Pohjanmaalla :D Hyvä jos tunnissa selviää ulos paketin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mene kassalle tuppisuuna seisomaan ja odota hetki, kyllä se myyjä rupeaa asiaa selvittämään. Sitten murahdat ”paketti”, ja näytät saapumisilmoitusta ja henkkareita.
Näin toimii yllättävän moni. Mutta sitä saapumisilmoitusta ja henkkareita ei kyllä näytetä oma-aloitteisesti vaan möristään "paketti" tai tuijotetaan vain tuimasti kulmien alta.
Tiedättekös neiti kuka mä oikein olen?
Esim:
Mulla on 3 pakettia.
A5713
C5285
A....
____
Paljon helpompi sanoa päästä/lukea lapusta nuo numerosarjat ja lappu roskiin kuin kaivaa kännykkää näytille koodin takia näin korona-aikana tai antaa henkkaria (kaikki paketit eivät edes löydy henkkareilla). Koko puhelin on vielä koronassakin, kun likasilla koronakäsillä räplää sitä. Harva kuitenkaan "puhdistaa" puhelinta.
Nuo koodit tietysti vaihtuu ja ne saa seurannan mukana. Löytyvät Postin sovelluksesta (hylly -kohdasta).
MULLE ON PAKETTI MULLE ON PAKETTI MULLE ON PAKETTI!
Vierailija kirjoitti:
Esim:
Mulla on 3 pakettia.
A5713
C5285
A....____
Paljon helpompi sanoa päästä/lukea lapusta nuo numerosarjat ja lappu roskiin kuin kaivaa kännykkää näytille koodin takia näin korona-aikana tai antaa henkkaria (kaikki paketit eivät edes löydy henkkareilla). Koko puhelin on vielä koronassakin, kun likasilla koronakäsillä räplää sitä. Harva kuitenkaan "puhdistaa" puhelinta.
Nuo koodit tietysti vaihtuu ja ne saa seurannan mukana. Löytyvät Postin sovelluksesta (hylly -kohdasta).
Tämä.
Itselläni ei ole sovellusta, mutta hylly-koodit löytyvät myös kun kirjautuu selaimen kautta - ei vain sovelluksesta.
Moikkulis! Mulla olis sellanen p:llä alkava juttu täällä. Kai sä tiedät sellanen p:llä alkava ja i-kirjaimeen loppuva. Siinä on 3 tavuakin. Kyl sä tiedät.
Tilaa se pakettis suoraan kotiovelle, niin ei tarvitse ripulit reisillä miettiä, miten selviytyä hyvin yksinkertaisesta toimenpiteestä .. 🤦♀️
Mulle tuli semmonen juttu, tiedäthän, ruskea, pitkulainen, ehkä paksu, ehkä ei. Nyt pitäisi saada se ulos.
Matkahuollossa näytän vain henkkarin ja sanon Minulle on tullut paketti. Ei ole muuta kyselty. Viimeksi ei tarvinnut edes kuitata, koska korona.
Se ois täällä. Näin mulle kerrottiin.
Vierailija kirjoitti:
Tilaa se pakettis suoraan kotiovelle, niin ei tarvitse ripulit reisillä miettiä, miten selviytyä hyvin yksinkertaisesta toimenpiteestä .. 🤦♀️
Mutta mitä sanot sille, joka tulee tuomaan pakettia, täh? Yleensä ne vähintään soittaa kun ovat tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä sanotaan sille pakettia tuovalle ihmiselle?
Vierailija kirjoitti:
"Mulla ois tekonyrkki ja liukuvoidetuubi tullut tänne paketissa". "Tässä olis tiedot"
Itse ainakin painottaisin että nimenomaan aito nyrkki tullut postissa eikä tekonyrkki. Aito ruumiinosa siellä paketissa odottelee.
"No moi! Mä tilasin kolme dildoa tossa viikko sitten ja vihdoinkin ne saapui. Ootko sä tilaillu koskaan tuolta Sinfulilta? Mä voisin hei joku kerta suositella sulle mun omia lemppareita, mullahan on siis kotona jo iso laatikollinen näitä.
Kato, kyl meidän naisten pitää ite huolehtia meiän orkuista.. ai niin tässä ois tää saapumisilmoitus"
Haluaisin panna sua peppuun... v*ttu mikä idiootti täällä kyselemässä tyhmiä!