Mitä kuuluu sanoa, kun noutaa pakettia esim. postin kassalta?
En osaa muotoilla ikinä asioita, joten mitä itse sanot pakettia noutaessa? Ja näytättekö saapumisilmoituksen vai sanotteko hyllynumeron?
Kommentit (102)
Tai siis vaan tuo alku, ei mitään pakettia🏊
Tervehdin ja näytän viestin tai paperin. En sen kummemmin harrasta turhaa jutustelua.
Kaivan jo valmiiksi henkkarit esille, meen tiskille ja sanon että Moi, minulle tuli paketti. Näytän ensin sen viestin missä on hyllypaikka ja sit henkkarit.
Ja jos unohdit henkkarit niin älä mene kysymään että saisko sen paketin silti. Et saa ja tuhlaat siinä kaikkien aikaa.
Olen postipisteellä sekä töissä että asiakkaana.
Aloitat puhumisen kevyesti peräsuolivaivoilla ja siirryt pikkuhiljaa menkkavaivoista puhumisen jälkeen asiaan. Mul ois paketti täällä.
Kysytään : Onko tämä se Pakistania?
Hylättiinkö ap lapsena jonnekin kapaloissa? :/ Ihan oikeasti.
Hei, mulle on tullut paketti. Tässä tunnus. Se on siinä ja heippa.
"Mulla ois tekonyrkki ja liukuvoidetuubi tullut tänne paketissa". "Tässä olis tiedot"
Vierailija kirjoitti:
Mene kassalle tuppisuuna seisomaan ja odota hetki, kyllä se myyjä rupeaa asiaa selvittämään. Sitten murahdat ”paketti”, ja näytät saapumisilmoitusta ja henkkareita.
Haluaisin toimia kaikkialla näin.
Kirjoitan koodin paperilapulle kotona, marssin tiskille, sanon hei ja lykkään lapun kouraan.
"Hei hei mitä kuuluu?" "Mä tiedän että mulle on tänne paketti tullluuu."
"Anna se mun paketti vi##u tänne!"
"Mulle ois siellä paketti: A1234". Viestiä ei siis välttämättä tarvitse näyttää, voi vaan luetella hyllypaikan numeron. Joissain paikoissa piippaavat eka henkkarin ja hakevat sit paketin, toisissa paikoissa hakevat eka paketin ja sit kattovat henkkarin.
Mu mu mul o o oi ois tu tu tullut pa pa pak paket paketti tä tä tän tänne.
Mä kokeilin kerran paketin hakemista sillä lailla, että näytin puhelimesta ajanvarausilmoitusta psykiatriselle klinikalle. Kassahenkilö meni vaivaantuneen näköiseksi eikä antanut pakettia.
Eli kokeile jotain muuta.
"Mulle olis tullut tänne kilo kokaiinia lähetys".
Näytän tekstiviestiä kännykältä ja sanon "Moi, tommone".
Sitten kysyttäessä vastaan "nollaykskaksseittemä"
Lähtiessäni paketin kanssa "kiitti moi"
Vierailija kirjoitti:
Kaivan jo valmiiksi henkkarit esille, meen tiskille ja sanon että Moi, minulle tuli paketti. Näytän ensin sen viestin missä on hyllypaikka ja sit henkkarit.
Ja jos unohdit henkkarit niin älä mene kysymään että saisko sen paketin silti. Et saa ja tuhlaat siinä kaikkien aikaa.
Olen postipisteellä sekä töissä että asiakkaana.
Enpä muista koska olisi viimeksi kysytty henkkareita pakettia noutaessani.
Heipparallaallaa tsallallaa jebutijou ja steks steks. Mul ois paketsu tääl.