Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Adams Kidsissä Sanomatalossa kaikki loput joko 1€, 5€tai 10€

25.07.2006 |

Sukkahousuille etenkään kahden pakkauksessa ei jäänyt liiemmin hintaa kun eurolla sai :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi tietää kannattaako helsingin reissu tehdä vai onko liike jo tyhjä? Postimies Pate ja Tuomas Veturi vaatteita ei taida enää olla? Muistanko oikein, että joku mainitsi täällä, että liike muuttaa Itäkeskukseen?

Vierailija
2/6 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpaa siis oli, mutta sain ostettua vain pari vaatekappaletta, koska tarjonta ei ollut ollenkaan minun makuuni. Rumia printtejä, outoja väriyhdistelmiä, ihmeellisiä malleja. Muistelin tällä palstalla jonkun kehuneen, että ko. kaupan vaatteet ovat ihania, mutta joko parhaat olivat menneet jo päältä tai sitten makuja on monia.

Grobagin unipussi on huippuhankinta tuolla hinnalla, jos niitä on vielä tarjolla (selvinnee soittamalla liikkeeseen). Minulla vaan ei ollut tarvetta enää. Olisi pitänyt ehkä ostaa varastoon lahjoina annettaviksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa välissä vaan tuli vielä uusi iso lähetys uusia tuotteita kauppaan ja suoraan aleen :) Noin kymmenisen päivää sitten...no uskoisin että kauppa alkaa olemaan " tyhjä" , joten kaukaa en suosittele lähtemään varta vasten. Läheltä voisi vielä käydä ohimenne kääntymässä! :)

Vierailija
4/6 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita oli vielä jonkin verran jäljellä. Halpojahan ne olivat, mutta hajakokoja ja yksittäisiä kappaleita. Valikoimaa oli lähinnä isommille lapsille (7-9v.) tai ihan pienille (0-3kk) vauvoille.

Vierailija
5/6 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumalta ehdin juuri ennen ja tarttuihan sieltä vielä jotain mukaan. Vaatteiden laatua vaan mietin... Laittakaahan kokemuksia :)

Vierailija
6/6 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä Adams Kids vaatteet tosin olen niitä ostanut suoraan Englannista kun siellä ollaan niin paljon aina välillä,mutta luulisi että samat laadut ja jotkut vaatteet ovat myös täällä suomessa.Tämä on yksi mun lempimerkki tytölle =)