TEEN TUTKINTAPYYNNÖN POLIISILLE TAAPEROPALSTAN JUTUSTA
En rikosilmoitusta vaan tutkintapyynnön onko siitä lakia rikottu.
Kommentit (33)
3, etkö ymmärrä, että pedofiili on aika hemmetin vaarallinen ääliö?!
Joka tuollaisia viestejä kirjoittelee on kieroutumassaan jo todella pitkällä ja suunnittelee tai ehkä jo hyväksikäyttää lapsia jossakin päin Suomea! Etkö semmoista halua kiinni??
MUTTA ei mitään laitonta! Ihan suotta lähetätte niitä tutkimuspyyntöjä. On jopa laillista linkitttää jollekin sivustolle alastomien lasten kuvia ja puhua miten haluaisi panna niitä.
Todennäköisesti mitään rikosta ei ole tapahtunut, mutta herättääpä ainakin Vauva-lehden päätoimittajan ja valvojat toimiin VÄLITTÖMÄSTI silloin kun täällä palstalla kirjoitellaan epäasiallisia juttuja.
lapsen kuvan levittäminen ilman lupaa ON laitonta. Pedofiilinen toiminta ON laitonta. Lapsista haaveilu (pedoflia) ei sinänsä ilman toteutusta ole laitonta.
nim. äiti, jonka lapsen kuva on runkkupalstalla
Vierailija:
lapsen kuvan levittäminen ilman lupaa ON laitonta. Pedofiilinen toiminta ON laitonta. Lapsista haaveilu (pedoflia) ei sinänsä ilman toteutusta ole laitonta.
nim. äiti, jonka lapsen kuva on runkkupalstalla
Sairasta! Mitä tälle asialle voi tehdä? Ei tuollaista voi sallia! Kauniita puheita lapsen kasvun turvaamisesta kyllä puhutaan, mutta tällaisia käveleviä aikapommeja hyysäätään?!
Jotakin täytyy tehdä, että asiaan tulee muutos!
9
Lapsesi runkkupalstalla?Anteeks mikä palsta?
Kyllä tuollaiseen on puututtava. aivan liian moni lapsi on joutunut pedofiilien uhriksi.
Lukekaapa kirja Helena molander: Lapsi aikuisen armoilla
tosi järkyttäviä juttuja ja vielä tosia, hyväksikäytetyistä lapsista.
Kuinka aikuinen ihminen voi olla PETO, ja usein on ollut vielä oma isä tai äiti.
Siis Minun lapseni kuva on runkkupalstalla. Sinne se on kopioitu perheemme kotisivuilta. Minä en voi asialle mitään. Poliisiin on otettu yhteyttä, kaikki mahdollinen on tehty. Se vain EI OLE LAITONTA. Arvatkaa vituttaako minua???! VITUTTAA!
10
Miten se olisi nro 10:n syytä, että kuva on jollain runkkupalstalla?! Mitä sairasta 10:ssä on?
No eikö tullut mieleen, että se kuva voi olla siellä vastoin äidin tahtoa?! Ja jos hän on yrittänyt asiaa saada kuriin, niin siksi tietää Suomen lain pykälät.
En ole siis 10, mutta osaan lukea ja ajatella kriittisesti
alkuperäisestä viestistä se ei tullut oikein esille. t:12
Miten tuollainen porsaanreikä voi laissa olla?!
Itse olen pedofiilin uhri. Antakaa pedofiili ja kirves, niin teen hetkessä hommasta selvän.
tosiasia on se, että ihmisen mieltä et voi millään lailla kahlita. pedofiili on pedofiili, eikä sitä millään lailla poisteta. Niin kauan kuin pedofiili ei vahingoita ketään, laki ei siihen puutu. Tämä on tilanne.
Ei tarkoita, että pitäisin siitä.
En ole pedofiili, enkä niiden puolustelija mutta kerro minulle miten siinä viestissä on laikia rikottu ?
Joku ääliö kirjoittelee outoja, mutta ei ääliöviestien kirjoittaminen ole laissa kielletty.