Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän mielestä jokainen nainen osaa luonnostaan vaihtaa vauvan vaipan

Vierailija
03.11.2020 |

Minulla ei ole lapsia (eikä tule) enkä ole koskaan ollut vauvojen kanssa tekemisissä. Teininä olin kesätöissä päiväkodissa, mutta eskarin puolelta ja siellä nyt ei enää vaippapöksyjä ollut. Kävi niin että miehen naapurissa asuva kaveri ilmestyi meille vauva kantokopassa. Vauva oli jätetty hänelle siksi aikaa hoitoon, että vauvan äiti meni käväisemään kaupassa. Muksulla oli huonot housussa ja kaveri pyysi minua vaihtamaan vaipan, koska hän ei osaa. Sanoin etten minäkään ole koskaan vaihtanut. Tähän miesystävä kommentoi "kyllä kaikki naiset osaa sen luonnostaan"

No, ei se nyt ydinfysiikkaa ollut ja muksu sai puhtaan vaipan, mutta melko merkillinen olettamus?

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on hieno mies, pidä toi 👏👍

Vierailija
2/73 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä muuta yhteen. Nuo kuvittelevat myös, että kaikki kotityöt käyvät naisilta luonnostaan.

Vierailija
4/73 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan osaa! 😂😂

Mä en ole kun kerran JOUTUNIT pitämään vauvaa sylissä. Toiste EN HALUA!!!

Sun mies vois vähän enemmän sivistää itseään.

T: 39 nainen jaEI IKINÄ LAPSIA..

Vierailija
5/73 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen sovinisti

Vierailija
6/73 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
7/73 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta mahdollisimman halpa romuauto jossa on kaikki mahdolliset viat ja sano miehelle, että korjaapa tuo, kaikki miehet osaavat sen luonnostaan (toki vain jos hänellä ei ole autonkorjaajan koulutusta tms.)

Vierailija
8/73 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan nyt vaippojen kanssa värkkää omasta takaa. Luulisi sen luonnistuvan:D

mies52v

Vierailija
9/73 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen täysillä käyvä aikuinen ihminen osaa vaihtaa vaipan. Ite en koskaan ole vaihtanut mutta eiköhän toi pakon edessä onnistuis. Eikö niitä ole nykyään housuvaippojakin?

Vierailija
10/73 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Olet elävä todiste siitä ettei ikä tuo aina viisautta.

Vierailija
11/73 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta mahdollisimman halpa romuauto jossa on kaikki mahdolliset viat ja sano miehelle, että korjaapa tuo, kaikki miehet osaavat sen luonnostaan (toki vain jos hänellä ei ole autonkorjaajan koulutusta tms.)

Epäilenpä että tuossa taloudessa saa nainen ajaa autoa ainakaan kuulematta siitä jatkuvaa kuittailua, sehän ei tuollaisen tyypin mielestä käy luonnostaan kuin miehiltä...

Vierailija
12/73 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsen isä ei vaihtanut itse lapsensa vaippaa? Kuvitelkaapa tilanne toisinpäin: naisen naispuoleinen kaveri tulee käymään ja mies laitetaan vaihtamaan lapsen vaippa.

Vierailija
13/73 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lapsen isä ei vaihtanut itse lapsensa vaippaa? Kuvitelkaapa tilanne toisinpäin: naisen naispuoleinen kaveri tulee käymään ja mies laitetaan vaihtamaan lapsen vaippa.

Seura tekee kaltaisekseen. Mies on samanlainen kuin kaverinsa.

Vierailija
14/73 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa täysin idioottimieskin on palstamammalle oikein aloituksen arvoinen! 

Vierailija
15/73 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolesta riippumatta vaipanvaihto pitäisi onnistua lähes kaikilta, joilta onnistuu omienkin vaatteiden pukeminen ja riisuminen, viimeistään siinä vaiheessa, kun peruskoulu alkaa olla suoritettuna.

Vierailija
16/73 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jokainen täysillä käyvä aikuinen ihminen osaa vaihtaa vaipan. Ite en koskaan ole vaihtanut mutta eiköhän toi pakon edessä onnistuis. Eikö niitä ole nykyään housuvaippojakin?

Niin? Eihän ap sanonut ettei osaa, vaan ettei ole koskaan vaihtanut. Tuolla logiikalla sen ap:n miehen kaverin tai ap:n mies olisi pitänyt osata vaihtaa vaippa eikä etsiä hätiin vartavasten naista. Ei sitä vaippaa kai sukupuolielimellä vaihdeta.

Vierailija
17/73 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on "rakettitiedettä", en ole ikinä kokeillut, luulis että normaalijärkinen siinä onnistuu? Toki itse varmaan en oksentamatta onnistuis, joten pysyn vastakin vauvoista etäällä. Hyvin oon selviytynyt ensimmäiset 56 vuotta koskaan tuohon tilanteeseen joutumatta.

Vierailija
18/73 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Olet elävä todiste siitä ettei ikä tuo aina viisautta.

Nainen ja naisen sielu

mies52v

Vierailija
19/73 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vaihdoitko sä tosiaan sen vaipan? Mä en olis vahtanu, olisin sanonut isukille, että jokainen isä osaa vaihtaa vaipan. Se opetetaan jo synnärillä. 

Vierailija
20/73 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis vaihdoitko sä tosiaan sen vaipan? Mä en olis vahtanu, olisin sanonut isukille, että jokainen isä osaa vaihtaa vaipan. Se opetetaan jo synnärillä. 

Taisi tuossa olla kyseessä enemmänkin asenne kuin osaaminen. Ja isän asenne selvästi oli, että minähän en vaihda kun olen mies ja vaippojen vaihto on naisten hommaa.

Joten olisin minäkin varmasti sen vaihtanut. Eihän se vauvan syy ole, että isä on urpo, ja varmaan muuten jättäisi silleen kunnes äiti tulee kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä