Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, paras seksiviesti naiselle?

Vierailija
03.11.2020 |

Millainen on paras seksuaalinen viesti naiselle, joka saa hänen hormonit hyrräämään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niinku tekstiviesti?

Vierailija
2/10 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tekstiviesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin jostain sellaisesta tyyliin... Ajattelen sua ja kosken itseäni samalla.

Vierailija
4/10 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tahansa oikeasti haluat kerro se vilpittömästi. Jos lauserakenteet ja muu on kömpelöä niin ei haittaa. Aito halu ja vilpittömyys viestissä saa jalat alta.

Vierailija
5/10 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vähemmän tutun naisen kanssa voi aloittaa kertomalla nähneensä unta hänestä, ja jos kiinnostus herää, kertoo niitä tuhmia juttuja.

Tutun (jonka kanssa on ollut jo ns. kanssakäymistä), voi kertoa, mitä haluaisi tehdä tälle. Mahdollisimman yksityiskohtaisesti.

Tällaisista tykkäisin itse.

Vierailija
6/10 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan ensinnä tietysti: onhan kyse vaimosta tai tyttöystävästä, eli et ole menossa puskista kenellekään yhtäkkiä seksiviestittelemään?

Vierailija
7/10 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no mä olen niitä ronskeja naisia, jotka kiihottuis siitäkin, että pannaan dick pic ja kylkeen kommentti "Ajattelen sua".

Vierailija
8/10 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis urhean ja kultivoituneen ministerin taannoinen viesti: 'onko puutarha hoidettu kuntoon' :)

Vierailija
9/10 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen nainen on erilainen ja se mikä on turn on yhdelle on turn off toiselle. Eli tyhmää kysellä täältä, pitää selvittää, mistä se oma naisystävä pitäisi.

Vierailija
10/10 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olis urhean ja kultivoituneen ministerin taannoinen viesti: 'onko puutarha hoidettu kuntoon' :)

Valtiomies ja kaikkien mahdollisten vaalien asiantuntija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi