Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tässä yhteiskunnassa vaalitaan toksista positiivisuutta?

Vierailija
03.11.2020 |

En tiedä kauheampaa, kuin somelampaiden väkinäiset pepsodent-hymyt, jotka ovat yhtä aitoja, kuin silikonirinnat. Toksinen positiivisuus on vahingollista. Kaikki tunteet pitäisi hyväksyä ja pystyä näyttämään leimautumatta automaattisesti yltiönegatiiviseksi. Tunteet kuuluvat ihmisyyteen. Kaikenlaiset tunteet.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

I agree

Vierailija
2/19 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki on nykyään myrkyllistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina se on ollut niin

Vierailija
4/19 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos somelampaat ärsyttävät, niin eihän heitä ole pakko seurata. Tai olla somessa ollenkaan.

Vierailija
5/19 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia tunteita saa tietenkin tuntea, mutta paskat fiilikset on parempi pitää omana tietonaan eikä pilata muiden hyvää fiilistä. 

Vierailija
6/19 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos somelampaat ärsyttävät, niin eihän heitä ole pakko seurata. Tai olla somessa ollenkaan.

Somelampaat ovat levittäytyneet kaikkialle

Vierailija
7/19 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tämä on hyvinvointiyhteiskunta.

Vierailija
8/19 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia tunteita saa tietenkin tuntea, mutta paskat fiilikset on parempi pitää omana tietonaan eikä pilata muiden hyvää fiilistä. 

Kuvailemasi käytös on juuri sitä toksista positiivisuutta.

Vierailija
9/19 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti työn puolesta joudun ylläpitämään somekanavaa, jonka kautta näitä saa seurata. Henkilökohtaisia sometilejä ei ole koskaan ollutkaan.

ap

Vierailija
10/19 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei kyllä oikeassa elämässä ole tullut vastaan tuota ilmiötä, lähes toisinpäin. Mutta myös netissä tulee vastaan suomalainen melankolisuus ja BBC:kin on uutisoinut ''maailman pessimistisimmästä kaupungista'', joka löytyy -ylpeänä esiteltynä -Suomesta. 

Vierailija
11/19 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan se raskasta tunnustaa että koko systeemi (talousjärjestelmä, nykyinen sivilisaatio) on romahtamassa eikä sille oikein voi mitään. Parempi teeskennellä, kuin ne viulunsoittajat uppoavalla laivalla, jatketaan vaan loppuun asti.

Vierailija
12/19 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oishan se raskasta tunnustaa että koko systeemi (talousjärjestelmä, nykyinen sivilisaatio) on romahtamassa eikä sille oikein voi mitään. Parempi teeskennellä, kuin ne viulunsoittajat uppoavalla laivalla, jatketaan vaan loppuun asti.

Ei ole romahtamassa vielä vuosikymmeniin. Kaikki on hyvin.

Vierailija
13/19 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivisten tunteiden kieltäminen on toksista positiivisuutta.

Vierailija
14/19 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteiden feikkaaminen ei voi olla pidemmän kannalta hyvästä. Eikä myöskään niiden oikeiden tunteiden piilottelu.

Vierailija
15/19 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mua ei kiinnosta muiden negatiiviset tunteet.  Mulla on niitä omastakin takaa.

Vierailija
16/19 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän toksista positiivisuutta vaalitaan New Age-piireissä.

Vierailija
17/19 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mulle mitä muut tekevät. Mä olen just niin negatiivinen kuin satun kullakin hetkellä olemaan. 

Vierailija
18/19 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mulle mitä muut tekevät. Mä olen just niin negatiivinen kuin satun kullakin hetkellä olemaan. 

:-------D

Vierailija
19/19 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska positiivisuus on tarttuvaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi