Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä on kiusaajien palsta

Vierailija
03.11.2020 |

Niin kauan kuin ap:ta kohtaan voidaan osoittaa vihaa ja halveksuntaa, keskustelua ei ilmianneta, mutta jos yhtäkkiä ketjuun tuleekin ap:n puolella olevia, ketju ilmiannetaan. Täällä pätee viidakon lait.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata välittää, nämä ihmiset voivat vain itse pahoin

Vierailija
2/11 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätkä itse aina tajua sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako tämä että olet eri mieltä kanssasi?

Miksi hyökkäät päälle jos joku on eri mieltä, vaikka esittäisi sen asiallisesti ja sitten keskustelu muuttuu asiattomaksi? Ehkä sen takia on pakko sanoa täällä eikä kasvotusten.

Vierailija
4/11 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hyökkäät päälle jos joku on eri mieltä, vaikka esittäisi sen asiallisesti ja sitten keskustelu muuttuu asiattomaksi? Ehkä sen takia on pakko sanoa täällä eikä kasvotusten.

*että he ovat eri mieltä kanssasi.

Vierailija
5/11 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on keskustelupalsta.  Täällä keskustellaan puolesta ja vastaan , jos et kestä mene muualle.

Vierailija
6/11 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on keskustelupalsta.  Täällä keskustellaan puolesta ja vastaan , jos et kestä mene muualle.

En puhunut keskustelusta vaan paskamyrskystä. Jos et kestä keskustelua, menet sitten muualle etkä jää nimittelemään ja solvaamaan.

Vierailija
7/11 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lähes aina kiusaaminen kielletään tai perustellaan sillä kiusattu itse haukkuu toista. Esimerkiksi Ritan ja Akin ketju on täynnä kiusaamista, mutta hei se on näköjään OK, koska he puhuvat rumasti muista, ostavat lainarahalla asioita ja näyttävät miten kasvattavat lastaan.

Vierailija
8/11 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nussi pulua, paska.

Vierailija
9/11 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En puhunut keskustelusta vaan paskamyrskystä. Jos et kestä keskustelua, menet sitten muualle etkä jää nimittelemään ja solvaamaan.

Sinähän et ruma runkkari täällä määrää :)

Vierailija
10/11 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on todella törkeä palsta, vaikka nimi onkin Vauva. Ristiriitaisuuden huippu!!!

En ymmärrä miten Sanoma Oy ylläpitää tällaista sivustoa. Tää on ihan sikatörkeään Ylilautaan verrattavissa. Mode on niin puolueellinen kuin olla voi. Oksettaa!

Vierailija
11/11 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lähes aina kiusaaminen kielletään tai perustellaan sillä kiusattu itse haukkuu toista. Esimerkiksi Ritan ja Akin ketju on täynnä kiusaamista, mutta hei se on näköjään OK, koska he puhuvat rumasti muista, ostavat lainarahalla asioita ja näyttävät miten kasvattavat lastaan.

Joo. Sama koskee Sofia Belorfia. Aivan pöyristyttävää kommenttia kuukaudesta toiseen ollut täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi