Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset haluavat näyttää MUOVIKUONOISILTA?

Vierailija
18.02.2014 |

Miksi naiset haluavat välttämättä näyttää siltä kun heitä olisi lätkitty turpiin, että kasvojen alaosa ja etenkin suun ympärys on täyttä turvonnutta pallohuulta ja kokonaisuus kummaa muovikuonoisuutta. Tähän tyyliin:

http://static1.wikia.nocookie.net/__cb20100831164519/muppet/images/5/50/Janice-MuppetsTV.png

Onko taustalla jotain sellaista extremeä huomionhakua että vaikka tiedetään ettei se tee omaa ulkonäköä kauniimmaksi vaan päinvastoin, niin silti halutaan epätoivoisesti kerätä sillä "oudolla laitetulla piirteellä" vastaantulijoiden (negatiivinen) huomio itseensä?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään joka piikittänyt huulensa rumiksi koska kuvittelee että se on muotia. Sieltä suusta tulee niin paljon paskapuhetta ja muuta sontaa että olen alkanut epäillä että ehkä ne on vaihtaneet paikkaa peräaukon kanssa jossain leikkauksessa :-o

Vierailija
22/49 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ON LUONNOSTAAN täyteläiset huulet. Ylähuuli töröttää sievästi, ja ylä- ja alahuuli yhtä paksut ja kauniis amorinkaari. Kateellisia ollaan ja koska olen jo yli 30v, niin suoraan vihjaillaan minulle luomunaiselle, että onko piikkejä. Uskokaa jo, että osalla on oikeasti täyteläiset huulet, ja luonto on järjestänyt niin, että feikin kuuluukin näyttää feikiltä ja leikellyn leikellyltä. Minulle on kettuiltu kateuksissa ja ymmärrän sen. Kaikille ei luonto suonut pusuhuulia ja tyytykää siihen. Ei minullakaan ole maailman pienin nenä ja olen silti tyytyväinen, enkä mene ohentamaan nenääni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun (entisellä) kaverilla on noussut pissi päähän, on käynyt laitattamassa ylähuuleen jotain fillinkiä muutaman vuoden ajan, myös botuliinia otsaan ja suunnittelee vielä tekevänsä kaikkea muuta vaikkei ole vielä lähellä kolmea kymppiäkään. Vetoaa siihen että se on muotia ja kun pitää olla esillä ja muuta typerää. Olemme yrittäneet sanoa että ottaisi vähän iisimmin niiden pistosten kanssa kun ei tiedä mitä ne tuon ikäiselle vielä tekee mutta väittää että me ollaan vaan kateellisia! Kateellinen muoviturpatyylille? Emme todellakaan!

Vierailija
24/49 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, onhan nuo kyllä aika epäonnistuneita muokkauksia, siksi kannattaakin varmaan harkita aika tarkkaan mitä itselleen tekee. Mun mielestä silti on jotenkin karua kun niille ihmisille nauretaan, jotka ovat turvautuneet plastiikkakirurgiaan. Että pilkataan, kun lopputulos on epäonnistunut. Jos ei joitain riippuvuuksia lasketa, niin eiköhän moni ole halunnut vain näyttää kauniimmalta. Ja lopputuloksena sitten jotain mikä rumentaa entisestään. Mun mielestä jotenkin surullista ja siten on aika ilkeää pilkata epävarmoja ihmisiä, jotka ovat vain halunneet olla kauniita ja joilla on mennyt operaatiot pieleen. Tuskin kukaan itsestään epävarma joka haluaisi kaunistaa itseään, toivoo tuollaista epäonnistunutta leikkausta itselleen...

Vierailija
25/49 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 23:30"]

Minun (entisellä) kaverilla on noussut pissi päähän, on käynyt laitattamassa ylähuuleen jotain fillinkiä muutaman vuoden ajan, myös botuliinia otsaan ja suunnittelee vielä tekevänsä kaikkea muuta vaikkei ole vielä lähellä kolmea kymppiäkään. Vetoaa siihen että se on muotia ja kun pitää olla esillä ja muuta typerää. Olemme yrittäneet sanoa että ottaisi vähän iisimmin niiden pistosten kanssa kun ei tiedä mitä ne tuon ikäiselle vielä tekee mutta väittää että me ollaan vaan kateellisia! Kateellinen muoviturpatyylille? Emme todellakaan!

[/quote]

Teillä on tarve puuttua toisen ulkonäköön mutta ex-kaverilla noussut pissi päähän?

Vierailija
26/49 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 00:51"]

Teillä on tarve puuttua toisen ulkonäköön mutta ex-kaverilla noussut pissi päähän?

[/quote]

Jos se menee siihen suuntaan että pikkulapsetkin pelkää kadulla, niin meillä on oikeus mainita asiasta. Tekisit itsekin niin jos näkisit. Vai osuiko?

Vierailija
27/49 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 00:49"]

Tuskin kukaan itsestään epävarma joka haluaisi kaunistaa itseään, toivoo tuollaista epäonnistunutta leikkausta itselleen...

[/quote]

Miksi ne sitten pumppaa, kiristää, täyttää lisää, ja lisää, ja lisää ja vielä lisää? Ihan kuin suomalainen baarissa joka pelkää että viina loppuu kesken ja tankkaa sitä kuin viimeistä päivää!

Päässä vikaa jos eivät itse näe enää peilinkään kautta että miten kauniista ihmisistä tullut suorastaan irstaan näköisiä naamoistaan!

Vierailija
28/49 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli lapsina tapana riidan keskellä tokaista toiselle "vedä alahuuli pääs yli ja nielaise", joku näistähän on kohta fyysisesti kykenevä siihen.:D

Vierailija
29/49 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 00:52"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 00:51"]

[/quote]

Jos se menee siihen suuntaan että pikkulapsetkin pelkää kadulla, niin meillä on oikeus mainita asiasta. Tekisit itsekin niin jos näkisit. Vai osuiko?

[/quote]

Osuiko mikä? :D En ole itse muokannut ulkonäköäni millään pistoksilla tai vastaavilla toimenpiteillä. En kyllä koe ainakaan itseni olevan oikea sanomaan mille kanssaihmiset saavat näyttää (eiköhän jokainen tiedosta ulkonäkönsä itsekin ellei ole jokin sairaus), minun puolestani jokainen saa tehdä kropalleen mitä lystää. Toivottavasti se ex-kaveri aukaisi sitten pissipäisenä sanaisen arkkunsa myös teidän ulkonäköänne kohtaan, kun hänelläkin on siihen oikeus;) Sori nyt vaan mutta mun mielestä on aika pissipäistä haukkua netissä jotain ex-kavereitaan ja puolustella miten itsellä on oikeus arvostella toisia.

Vierailija
30/49 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 00:54"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 00:49"]

Tuskin kukaan itsestään epävarma joka haluaisi kaunistaa itseään, toivoo tuollaista epäonnistunutta leikkausta itselleen...

[/quote]

Miksi ne sitten pumppaa, kiristää, täyttää lisää, ja lisää, ja lisää ja vielä lisää? Ihan kuin suomalainen baarissa joka pelkää että viina loppuu kesken ja tankkaa sitä kuin viimeistä päivää!

Päässä vikaa jos eivät itse näe enää peilinkään kautta että miten kauniista ihmisistä tullut suorastaan irstaan näköisiä naamoistaan!

[/quote]

No kauneusleikkauksiinhan voi jäädä myös koukkuun ja sekin voi olla ihan sairaus, niistä tulee pakkomielle... Että en nyt silti lähtisi haukkumaan ihmisiä ulkonäköpaineiden alla sortumisesta, itseinhosta, koukuttumisesta, vääristyneestä minäkuvasta, ihan vain epäonnistuneesta leikkauksesta tai mistä lieneekään...

Voin vain kuvitella miten ankeaa sellaisella voi olla, joka on tehnyt vaikka yhden leikkauksen joka ei ole onnistunut tai ei saa korjattua. Saati sellaisella joka jää niihin koukkuun ja ehkä joskus pääsee irti kierteestään ja tajuaa mitä on tehnyt. Olen joskus nuorempana itsekin ollut epävarma kropastani ja miettinyt sitä aikuisena fiksaavani ehkä joillain pienillä tavoin. Jos silloin olisin mennyt johonkin operaatioon huonolla itsetunnolla varustettuna ja se olisi vielä epäonnistunut, olisin varmasti tuntenut oloni surkeaksi. Musta on vaan jotenkin julmaa pilkata ihmisten ulkonäköä, missä tahansa tapauksessa.

Vierailija
31/49 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

angelinan huulet näyttävät samalta kuin nuorenpana

http://chip-photo.tutorialchip.com/celebrity/young-angelina-jolie/

Vierailija
32/49 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 14:04"]Miksi naiset haluavat välttämättä näyttää siltä kun heitä olisi lätkitty turpiin, että kasvojen alaosa ja etenkin suun ympärys on täyttä turvonnutta pallohuulta ja kokonaisuus kummaa muovikuonoisuutta. Tähän tyyliin:

http://static1.wikia.nocookie.net/__cb20100831164519/muppet/images/5/50/Janice-MuppetsTV.png

Onko taustalla jotain sellaista extremeä huomionhakua että vaikka tiedetään ettei se tee omaa ulkonäköä kauniimmaksi vaan päinvastoin, niin silti halutaan epätoivoisesti kerätä sillä "oudolla laitetulla piirteellä" vastaantulijoiden (negatiivinen) huomio itseensä?

[/quote]

Linkistähän paljastuu Donatella Versace!!!

Vierailija
33/49 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tossa angelinan nuoruuskuvassa ylähuuli on selvästi pienempi kuin nykysin tai 10 vuotta sitten

Vierailija
34/49 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marmattajat taas vauhdissa täällä, onhan se kauheaa jos naisella olisi vaikka jopa luonnostaan "paksut huulet". Tekohuulista en pidä mutta katsotaan vaikka suuren luokan kaunottaria: Marilyn, Scarlett Johansson, Angelina Jolie. Kaikilla luonnostaan kauniit paksut huulet ja Scarletilla myös pohjoismaalaisia sukujuuria. Toki ohuthuulisia kaunottariakin on, heillä on useimmiten jotain muuta kaunista  todella kauniit silmät kuten Audrey Hepburnilla.

Naurettava keskustelu jossa lyttäätte kasaan myös ne joilla on luonnostaan isot huulet!

Vierailija
35/49 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 02:48"]

Minusta tossa angelinan nuoruuskuvassa ylähuuli on selvästi pienempi kuin nykysin tai 10 vuotta sitten

[/quote]

Niin on, ja tiedän että hän on jo kauan sitten käynyt samalla klinikalla kuin amerikkalainen malliystäväni, ja laitattamassa ylähuulta tasapainoon alahuulen kanssa, siksi se ylähuuli näyttää vähän arpisemmalta jos lähikuvista katsoo.

Vierailija
36/49 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 04:02"]

Naurettava keskustelu jossa lyttäätte kasaan myös ne joilla on luonnostaan isot huulet!

[/quote]

Koska luomuhuulet ovat kuuluneet kyseiseen MUOVIKUONOtyyliin? Luetteko enää edes aloitusviestejä ennenkuin aloitatte omat marmatuksenne???

Vierailija
37/49 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä erittäin kaunis nainen pilannut kasvonsa ja etenkin huulensa/kuononsa!

http://www.teamtvuk.com/wp-content/uploads/2013/12/Hunter-Tylo-Plastic-Surgery-Face.jpg

http://2.bp.blogspot.com/-J5ySvy0EsWY/TmGNn6p04NI/AAAAAAAAAZY/aT15wyhkiCo/s1600/hunter+tylo.jpg

Ei voi kun katsoa ja ihmetellä että miksi hitossa!

Vierailija
38/49 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttelijätär Nikki Cox mennyt pilaamaan naamansa huuli-implanteilla

http://www.magweb.com/picts/actor/50858/nikki_cox.jpg

Vierailija
40/49 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viittiny tän takia alottaa uutta postausta. Katson liviltä ehkä uusintaa edellisestä kaudesta tms nyt, ja tässä isabella on miehen ja lapsen kanssa muuttaneet johonkin pikkuseen läävään hollywood hillsseille. Tai siis ei mikään kaksio, mutta huomattavasti pienempi kuin edellinen kämppänsä. Onkohan tullu rahapulmiakö? Häiritsee. Vaatekaappikin oli sellainen suomalaista standardikokoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi