Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiotko katsoa USA:n vaaleja ensi yönä livenä?

Vierailija
03.11.2020 |

.

Aiotko katsoa USA:n vaaleja ensi yönä livenä?

Vaihtoehdot

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin laittaa herätyksen aamuyölle, en ole vielä päättänyt tarkkaa aikaa.

2:30 Yle vaan moneltako ensimmäiset ennusteet tulevat? Tai vaa'ankieliosavaltioiden tulokset?

Vierailija
22/50 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2:30 Yle vaan moneltako ensimmäiset ennusteet tulevat? Tai vaa'ankieliosavaltioiden tulokset?

Maikkarilla sanoivat, että mielenkiintoisin hetki jossain 3-4 välillä aamulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun maailma liikahda mihinkään siitä tiedänkö tulokset reaaliajassa vai muutaman tunnin myöhemmin.

Vierailija
24/50 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan, ja kyselyn luvut huolestuttavat. Hankkikaa elämä.

Ainutlaatuinen ja historiallinen näytelmä. Vieläpä ilmainen ja jota voi katsoa kotisohvalta. Jännittävä sillä mitä vain voi tapahtua. Ainoastaan työt haittaa, ei voi valvoa koko yötä.

Vierailija
25/50 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin työt tiellä mut kuuntelen varmaan uutisointia radiosta tai joiltain youtubekanavalta. Onhan tää mielenkiintousta seurattavaa, Suomessa nyt ihmisillä on taipumus seurata enemmän salkkareita tai jotain ämpäritarjouksia mainoslehdistä, no kukin elää niinku parhaaks näkee.

Vierailija
26/50 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi Florida ratkesi 04 aikoihin aamuyöllä. Sen jälkeen painelin voittajafiiliksellä nukkumaan.

-Sinkkiş

Tällä kertaa kisa on varmaan tiukempi. Ei ollut Hillarystä vastusta ..

Vierailija
27/50 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Trump voittaa, olen iloinen amerikkalaisten puolesta. Jos Biden/Harris voittaa, olen vahingoniloinen amerikkalaisille. Win win joka tapauksessa.

Vierailija
28/50 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viiniä on, konjakkia on, jos sitä hyvät pihvit kaivaisi pakkasesta sulamaan !

-Sinkkiş

Ei kerkeä millään sulamaan. Älä suotta pilaa hyviä pihvejä.

Vierailija
29/50 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Young Turksit ennusteli koko yön viimeksi, että Hillary voittaa kaikki osavaltiot, mutta hävisi ne järjestäen putkeen ;)

Mikä nautinto oli katsella ;)

Ei niillä ennusteilla mitään tee, kun ne on kaikki Fake news kamaa ..

-Sinkkiş

Vierailija
30/50 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kyttään koko yön. Tärkeimmät vaalit. Kaikki telkkarit, koneet ja laskimet käyttöön.

Jos en sammu kesken shown. Aloitin juuri tankkauksen tapahtumaa varten..?!

Vierailija
31/50 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En missään tapauksessa. Jos olen hereillä, katselen  Youtubesta kissanpentuja livenä.

Tuo on myös mun harrastus. Kanadalaiset TinyKittens-streamit ovat olleet ilonani jo kolme ja puoli vuotta. :)

Vierailija
32/50 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. En ole koskaan jännittänyt mitään vaaleja näin paljon. Historian lehti kääntyy nyt koko maailmassa.

Olen pessimisti, voitti kumpi hyvänsä. Rukoilen, pelottaa niin. Jos Trump voittaa, hän voi olla kontrolloitu oppositio. Biden on täysin Kiinan taskussa.

Tuskan hiki meikäkäisellä ihan oikeasti.

Vierailija
33/50 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Amerikan kansallishymni on hieno sävellys. Täytyypä välillä kuunnella se.

Vierailija
34/50 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En missään tapauksessa. Jos olen hereillä, katselen Youtubesta kissanpentuja livenä.

Tuo on myös mun harrastus. Kanadalaiset TinyKittens-streamit ovat olleet ilonani jo kolme ja puoli vuotta. :)

Oi! Samaa kanavaa katson. Tosin löysin sen vasta keväällä Stellan keisarinleikkauksen aikoihin. <3 Mikä kissoista on suosikkisi?

Vierailija
35/50 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa sitten pitää kuonokoppaa jos Biden voittaa. Mikä pettymys.

Vierailija
36/50 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En missään tapauksessa. Jos olen hereillä, katselen Youtubesta kissanpentuja livenä.

Oi! Samaa kanavaa katson. Tosin löysin sen vasta keväällä Stellan keisarinleikkauksen aikoihin. <3 Mikä kissoista on suosikkisi?

Näin suurensuurena kissafanina kaikki ovat ihania, mutta tunnustan, että tunnen suurinta lukkarinrakkautta kaikkia oranssivalkoisia kohtaan, koska oma, 11 vuotta sitten 17-vuotiaana kuollut kisumme oli sellainen. Grandpa Masonia et sitten nähnyt elävänä? Mason oli kerta kaikkiaan ihana "pentukouluttaja", vaikka ihmiset eivät hänen suosiossaan olleetkaan. Masonin kuolinyönä Suomen aikaa viime vuoden syyskuussa minäkin valvoin. Minua valvotti kipeä hartia, ja koska nukkumaankaan en pystynyt, otin osaa kuudentuhannen muun maailman ihmisen kanssa Masonin siirtymiseen sateenkaarisillan yli Toiselle Puolelle. Se on ollut ainoa kerta, kun olen chattiin kirjoittanut, hyvästini suurenmoiselle kattiselle, jonka elämä Shellyn sanoin mattered ja joka oli worth saving.

Mavis on jo viety takaisin Happy Forestiin, mutta Naya vielä on pentujensa kanssa. Joskus ihmetyttää sen kärsivällisyys, kun pennut riehuvat ja yrittävät vieläkin imeä, vaikka hampaita suussa on jo koko terävä joukko. Luulisi olevan Nayalle hyvin tuskallista. :D

Vierailija
37/50 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin suurensuurena kissafanina kaikki ovat ihania, mutta tunnustan, että tunnen suurinta lukkarinrakkautta kaikkia oranssivalkoisia kohtaan, koska oma, 11 vuotta sitten 17-vuotiaana kuollut kisumme oli sellainen. Grandpa Masonia et sitten nähnyt elävänä? Mason oli kerta kaikkiaan ihana "pentukouluttaja", vaikka ihmiset eivät hänen suosiossaan olleetkaan. Masonin kuolinyönä Suomen aikaa viime vuoden syyskuussa minäkin valvoin. Minua valvotti kipeä hartia, ja koska nukkumaankaan en pystynyt, otin osaa kuudentuhannen muun maailman ihmisen kanssa Masonin siirtymiseen sateenkaarisillan yli Toiselle Puolelle. Se on ollut ainoa kerta, kun olen chattiin kirjoittanut, hyvästini suurenmoiselle kattiselle, jonka elämä Shellyn sanoin mattered ja joka oli worth saving.

Mavis on jo viety takaisin Happy Forestiin, mutta Naya vielä on pentujensa kanssa. Joskus ihmetyttää sen kärsivällisyys, kun pennut riehuvat ja yrittävät vieläkin imeä, vaikka hampaita suussa on jo koko terävä joukko. Luulisi olevan Nayalle hyvin tuskallista. :D

Jäi vielä sanomatta, että mukava "tavata" toinenkin suomalainen TinyKittens-fani. :)

Vierailija
38/50 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Tuntuu, kuin Suomelle oltaisiin valitsemassa uutta presidenttiä. Eihän tässä ole muuta ollutkaan viime aikoina kuin USA:n vaaleja käsittelevää hössötystä. Asia selviää aikanaan uutisista. Se riittää minulle.

Vierailija
39/50 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En missään tapauksessa. Jos olen hereillä, katselen  Youtubesta kissanpentuja livenä.

Anna linkki, sellaista tarvin minäkin.

Vierailija
40/50 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna linkki, sellaista tarvin minäkin.

https://www.youtube.com/user/tinykittenshq