Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkuraskaus (rv3+6) ja orgasmin jälkeinen kipu alavatsassa

Vierailija
18.02.2014 |

Plussasin kaksi päivää sitten ja olen ensimmäistä kertaa raskaana. Tiedostan kyllä, että vielä on hyvin varhaiset viikot meneillään ja mitä vain voi tapahtua tai voihan tämäkin olla tuulimuna.

Joka tapauksessa, en ole huomannut mitään raskausoireita vielä en ainakaan mitään kunnollisia. Mutta nyt viime päivinä olen huomannut että kun mies on sormettanut (siis ihan vaan klitorista stimuloimalla pelkästään) ja olen lauennut niin sen jälkeen on puolisen tuntia aina sattunut alamahaan, sillee juilinut menkkamaisesti. Ei ole verta näkynyt ollenkaan ja kivut ovat loppuneet sen puolen tunnin jälkeen mutta no sanotaanko näin että viikon ajalta jokainen orgasmi on saanut ton saman tunteen aikaan. 

Onko kellään muulla kokemusta samasta?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva äippä hermostuu..) Otas nyt se sormetus mukaan niin kyllä tuo ärsyyntyminen siitä helpottuu.

Vierailija
42/56 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän aloittaja mahtaa tarkoittaa vajakilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 11:58"]

Mitähän aloittaja mahtaa tarkoittaa vajakilla?

[/quote]

http://urbaanisanakirja.com/word/vajakki/

ap

Vierailija
44/56 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut tuollaista kipua seksin jälkeen keski- ja loppuraskaudessa, mutta muistaakseni ei alkuraskauksissa (2 lasta, ei keskenmenoja).

Mielestäni kaikki olemassa oleva tieto viittaa siihen, että alkuraskauden keskenmenoa ei voi aiheuttaa seksillä/orgasmilla. Joskus harvoin se voi olla mahdollista keskiraskaudessa, jolloin sitten määrätään seksikielto. Mutta voithan pidättäytyä nyt ainakin alkuraskauden ultraan saakka, että saat mielenrauhan.

Krampit sinänsä voivat enteillä keskenmenoa, tai sitten ei.

Vierailija
45/56 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. Ennen kehitysvammaisia sanottiin vajaamielisiksi, josta tuli lyhennys vajakki. Kehitysvammaisen rinnastaminen tyhmään on  mielestäni erittäin outoa. En tykkää. Kehitysvammainen ei ole vajaa eikä hänen mielensäkään ole vajaa. 

Vierailija
46/56 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidättäytyisin seksistä siihen ekaan ultraan saakka. En haluaisi ottaa mitään riskejä. Kipu on aina merkki siitä ettei kaikki ole nk.normaalisti. Eiköpähän sitä voi muutaman viikon olla ilman.

Vierailija
47/56 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 12:13"]

Pidättäytyisin seksistä siihen ekaan ultraan saakka. En haluaisi ottaa mitään riskejä. Kipu on aina merkki siitä ettei kaikki ole nk.normaalisti. Eiköpähän sitä voi muutaman viikon olla ilman.

[/quote]

Olen päättänyt pidättäytyä orgasmeista nyt ainakin hetkeen.

En ole koskaan lauennut penetraatiosta, mutta klitoriksen stimuloinnista kyllä joten jos tiukka paikka tulee niin saatan kyllä antaututa seksille mutta lopettaa hommat ennen laukeamista.

ap

Vierailija
48/56 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja mitä vastauksia täällä. Ap, mulla oli kans orgasmin jälkeistä kipua raskausaikana, mutta en muista, koska alkoi. On kuitenkin tietojeni mukaan täysin normaalia eikä ole huolestuttavaa. Joku virallinen selityskin asiaan löytyi silloin, kun googletin. Ilman seksiä tai orgasmeja raskausaikana ei tosiaankaan tarvitse olla, ellei lääkäri toisin määrää :)

Minäkin muuten tiesin jo viikolla 3 olevani raskaana, koska selvä plussa testiin pärähti. Vaikka menkat eivät vielä olisi myöhässä, niin osalla naisista on varhainen ovulaatio tai raskaushormoni nousee nopeasti, jolloin plussa voi tulla selvästikin ennen kuukautisten alkamispäivää. Nykytestit ovat erittäin herkkiä. Positiivisen tuloksen luotettavuuden kannaltahahan tällä ei ole mitään merkitystä, toisin kuin jotkut täällä väittivät. Raskaustestiin ei tule plussaviivaa, jos elimistössä ei ole raskaushormonia. Jos testi muuttuukin negatiiviseksi ja "menkat" alkavat, kyse on hyvin usein kemiallisesta raskaudesta (alkio raapaisee kohtua, muttei kiinnity), joita on jopa yli puolet alkaneista raskauksista. Raskaustestin tulos ei tällöin ole ollut väärä.

Jotkut saarnaavat, että on parempi olla testaamatta liian aikaisin, jotta ei ehdi innostua raskaudesta, joka osoittautuukin kemialliseksi. Eiköhän jokainen tiedä itse parhaiten, mitä haluaa tietää ja mitä ei. Esim. kaverini, joka yritti lasta n. vuoden ennen tärppiä ja koki monta kemiallista raskautta, vastasi varhaista testaamista kritisoineille "oikeastiko luulette, etten haluaisi tietää sitä, että ylipäätään voin tulla raskaaksi?" Tieto siitä, että hän voi hedelmöittyä ja alkio ei vaan huonosta tuurista johtuen ole vielä kiinnittynyt, antoi hänelle toivoa yritysaikana.

Luulen, että monet itsekin muistavat sen ensimmäisen lapsen yritysajan, tulisilla hiilillä olon, jännityksen ja tuntien tuntumisen päiviltä, mutta on helppo päteä "viisaana" kun kyse on jonkun toisen raskaudesta :)

Vierailija
49/56 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 12:06"]

Aivan. Ennen kehitysvammaisia sanottiin vajaamielisiksi, josta tuli lyhennys vajakki. Kehitysvammaisen rinnastaminen tyhmään on  mielestäni erittäin outoa. En tykkää. Kehitysvammainen ei ole vajaa eikä hänen mielensäkään ole vajaa. 

[/quote]

Kukaan mistään kehitysvammaisesta puhnut?!?!

Mutta meitä mielensäpahoittajia nyt löytyy aina

Vajaamielinen, vajaataitoinen. Henkilö, jota ei pidetä kovinkaan älykkäänä tai täysillä käypänä. Myös humoristinen haukkumasana jollekin joka ei vain tajua jotakin.

Olet kyllä täysi vajakki, jos et tajunnut tuota.

Vierailija
50/56 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humoristista ei ole käyttää vammaista synonyymina tyhmälle, vaikka se jossain urbaanisanakirjassa niin tulkittaisiinkin.

Vierailija
51/56 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla tuli myös keskenmeno samanlailla, kun aina seksin jälkeen oli kipuja. Vuoto tosin alkoi vasta viikolla 13, kun alkio oli kuollut jo viikollla 6. Luulin olevani raskaana koko ajan ja testir näytti plussaa, mutta ultrassa selvisi totuus....

Nykyään minulla on lapsia, mutta aina kun olen raskaana, en uskalla harrastaa seksiä, koska pelkään, että juuri se on ollut syy myös useisiin keskenmenoihin.

Vierailija
52/56 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni itselläni oli ihan sama juttu raskaudessa, vuosinpa vielä vähän vertakin viikolla 7+ ja terve vauva syntyi. Hälyttävältäkin tuntuvat oireet voivat siis olla ihan harmittomia. Anna ajan kulua ja nauti raskaudesta, todennäköisesti kaikki on hyvin :)

Vierailija
53/56 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ihan noilla ensimmäisillä viikoilla ennen pahoinvoinnin alkua oli aivan jäätäviä, yhtäkkisiä ja lyhyitä kramppimaisia selkäkipuja myös. Kohtu on minulla taaksepäin kallellaan joten nuo tuntemukset on aina enempi selän kuin vatsan puolella. Vatsakrampit on siis täysin asiaan kuuluvia, etenkin ensimmäisessä raskaudessa kun kohtu joutuu ensimmäistä kertaa venymään. :)

Vierailija
54/56 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 11:37"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 11:30"]

Voi luoja..

Siis todella neuvola viikolla 5??

Meinaatteko sydänääniä jo kuunnella?

Ja yksi puhuu jo sikiöstä kohdussa kun alkio on 2vkon ikäinen :DDDD

Ja ei, minulla ei ole ollut vaikeuksia tulla raskaaksi.

[/quote]

Tuo nyt on ihan turhaa saivartelua takertua tuohon sikiö-sanaan. Ap:lle on tulossa vauva, jos kaikki hyvin menee, uskokaa tai älkää. Totta on että homma on aluillaan mutta alustahan se kaikilla alkaa.

MUTTA muakin vähän kummastuttaa että ovat neuvolasta antaneet ajan noin aikaisin? Missä noin aikaisia aikoja edes annetaan? Yleensähän eka nla on joskus viikoilla +8.

[/quote]

Minulle tarjottiin neuvolaan aikaa viikolle 5, koska neuvola oli tosi tukossa eikä aikoja millään meniannut löytyä. Tääkin ois ollut joku peruutusaika. Lopulta sain sitten kasiviikolle ajan, kun en itse pystynyt niin nopeasti järjestämään töistä vapaata. Mitä väliä sillä loppujen lopuksi on, millä viikolla se eka neuvola on, sehän on vaan sellasta esitietojen läpikäymistä.

Ja ap:llahan oli tähän nyt vielä fiksumpi syy.

Vierailija
55/56 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä vittua :D Ehkä hän oli juuri siitä huolissaan, että orgasmin jälkeen tulee kipuja?? Se ajoi mutkin netistä etsimään kohtalotovereita. Ja tiedän ainakin paremmin ku monet miltä orgasmi tuntuu ja vaikka monta peräkkäin. Itsellä ei koskaan aiemmi ole ollut kivuliaita orgasmeja. Tänää tuli ensimmäinen kivulias ja vituttaa \huolestuttaa.

Vierailija
56/56 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans samanlaisia oireita ollu raskauden ajan ja terve poika sieltä kuitenkin tuli.