Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkuraskaus (rv3+6) ja orgasmin jälkeinen kipu alavatsassa

Vierailija
18.02.2014 |

Plussasin kaksi päivää sitten ja olen ensimmäistä kertaa raskaana. Tiedostan kyllä, että vielä on hyvin varhaiset viikot meneillään ja mitä vain voi tapahtua tai voihan tämäkin olla tuulimuna.

Joka tapauksessa, en ole huomannut mitään raskausoireita vielä en ainakaan mitään kunnollisia. Mutta nyt viime päivinä olen huomannut että kun mies on sormettanut (siis ihan vaan klitorista stimuloimalla pelkästään) ja olen lauennut niin sen jälkeen on puolisen tuntia aina sattunut alamahaan, sillee juilinut menkkamaisesti. Ei ole verta näkynyt ollenkaan ja kivut ovat loppuneet sen puolen tunnin jälkeen mutta no sanotaanko näin että viikon ajalta jokainen orgasmi on saanut ton saman tunteen aikaan. 

Onko kellään muulla kokemusta samasta?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikava kylla itsellakin kavi sama juttu ennen keskenmenoa. Laakari sanoi etta ei orgasmi tai seksi aiheuta itse keskenmenoa mutta saattaa maarittaa sen ajankohdan tyyliin etta keskenmeno on tapahtuva muutaman paivan sisalla mutta kun tuli orgasmi nyt ja kohtu supistelee niin se saa aikaan valittomasti sen keskenmenon joka oli tapahtunut muutenkin ihan lahiaikoina.

Vierailija
22/56 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä ihmeen konstilla joku voi tietää olevansa raskaana tuossa vaiheessa? Alkio vajaan kahden viikon ikäinen ja juuri ja juuri kiinnittynyt kohtuun. Kuukautisetkaan eivät vielä ole myöhässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 18:28"]

Millä ihmeen konstilla joku voi tietää olevansa raskaana tuossa vaiheessa? Alkio vajaan kahden viikon ikäinen ja juuri ja juuri kiinnittynyt kohtuun. Kuukautisetkaan eivät vielä ole myöhässä.

[/quote]

Sitä itsekin ihmettelen, mutta plussa pärähti testiin. Aikamoinen haamujen haamu mutta joka päivä vahvistunut. Huomenna olis eka virallinen menkkapäivä mutta ei ainakaan vielä tunnu siltä ja plussa testissä sen kun vahvistuu :)

ap

Vierailija
24/56 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aloit testailla reilusti ennen oletettuja kuukautisia ja testaat joka päivä uudestaan? Voi hyvänen aika.

Vierailija
25/56 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap:lle aloituksesta ja toivottavasti raskautesi on sujunut hyvin! Täällä samasta ongelmasta kärsivä - nyt rv 6+0 ja olen tarkoituksella pidättäytynyt seksistä alkuraskauden ajan. Saan ajoittain kuitenkin yöllä spontaanin orgasmin, jonka jälkeen alavatsa kramppailee. Tätä ei tunnu ei-raskaana, mutta oletan että orgasmin jälkeen alapää/kohtu supistelee naisella aina enemmän tai vähemmän, raskauden aikaisist muutoksista johtuen sen vain tuntee aiempaa paremmin. Vuotoa minulla ei kramppailuun liity ja kipu loppuu n. 10-30 sekunnin jälkeen.

Ps. Minä plussasin 3+4, että eiköhän se noina päivinä testailu ole ihan yleistä ja lapsettomuudesta kärsineenä itselläni halu nähdä merkki edes mahdollisesta kemiallisesta raskaudesta jos ei muuta :-)

Vierailija
26/56 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 19:40"]

Siis aloit testailla reilusti ennen oletettuja kuukautisia ja testaat joka päivä uudestaan? Voi hyvänen aika.

[/quote]

Tämä on mun eka raskaus ja luonnollisesti olen innostunut mutta myös huolissaan näin aluksi. Ja mulle se, että näkee haamuviivan tulevan vahvemmaksi päivä päivältä tarkoittaa vaan sitä että raskaushormonia on kokoajan enemmän ja sehän on hyvä juttu?

Muttta ei kai noi mun testailut ole nyt se pääpointti vaan nää krampit orgasmin jälkeen. Kyselin että jos jollain muulla oli vastaavaa?

Ikävää kuulla että monelle se on tarkoittanut keskenmenoa. Mutta niin mulla ei ole sitä verta tullut ollenkaan eikä kivut ole jatkuneet kauaa joten yritän olla rauhallisin mielin. 

ap

Vierailija
27/56 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voineeko edes puhua keskenmenosta tuossa vaiheessa.

Vierailija
28/56 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ! Älä kuuntele noita ilkeitä ääniä, nauti olostasi! :) Itselleni tehtiin juuri viikko sitten alkionsiirto ja jokainen päivä ennen menkkojen oletettua alkamispäivää on yhtä tuskaa. Kyllä, testailen useinkin, ja ei, ei se varmaan edes näy vielä viikkoon. Ymmärrän tunteesi ! :) Onnea tulevalle äidille !! :)

T. 5 v lapsettomuutta takana

Vierailija
29/56 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, oletko varmasti raskaana? Eihän sulla ole edes menkat vielä myöhässä...

Vierailija
30/56 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
31/56 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja..

Siis todella neuvola viikolla 5??

Meinaatteko sydänääniä jo kuunnella?

Ja yksi puhuu jo sikiöstä kohdussa kun alkio on 2vkon ikäinen :DDDD

Ja ei, minulla ei ole ollut vaikeuksia tulla raskaaksi.

Vierailija
32/56 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 13:47"]

Plussasin kaksi päivää sitten ja olen ensimmäistä kertaa raskaana. Tiedostan kyllä, että vielä on hyvin varhaiset viikot meneillään ja mitä vain voi tapahtua tai voihan tämäkin olla tuulimuna.

Joka tapauksessa, en ole huomannut mitään raskausoireita vielä en ainakaan mitään kunnollisia. Mutta nyt viime päivinä olen huomannut että kun mies on sormettanut (siis ihan vaan klitorista stimuloimalla pelkästään) ja olen lauennut niin sen jälkeen on puolisen tuntia aina sattunut alamahaan, sillee juilinut menkkamaisesti. Ei ole verta näkynyt ollenkaan ja kivut ovat loppuneet sen puolen tunnin jälkeen mutta no sanotaanko näin että viikon ajalta jokainen orgasmi on saanut ton saman tunteen aikaan. 

[/quote]

Ja kysyt orgasmista? Ei orkulla, jos sitä nyt sellaiseksi kuvittelet, ole mtn tekemistä alavatsakivun kanssa. Opetelkaa ensin saamaan se kuuluisa orgasmi ennenkuin kuin tulette kysymään täällä tälläsiä höpötyksiä.

Vierailija
33/56 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 11:30"]

Voi luoja..

[/quote]

Tuo nyt on ihan turhaa saivartelua takertua tuohon sikiö-sanaan. Ap:lle on tulossa vauva, jos kaikki hyvin menee, uskokaa tai älkää. Totta on että homma on aluillaan mutta alustahan se kaikilla alkaa.

MUTTA muakin vähän kummastuttaa että ovat neuvolasta antaneet ajan noin aikaisin? Missä noin aikaisia aikoja edes annetaan? Yleensähän eka nla on joskus viikoilla +8.

Vierailija
34/56 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 11:30"]

Voi luoja..

[/quote]

AIhe vapaan logiikka. Teilatkaa aina ketjunaloittajat, ihan sama mitä kysyvät.

Jos viikko ennen menkkojen alkamista ei haluta tehdä testiä ja kysellään onko jollain muulla ollut samanlaisia oireita alkuraskaudessa niin tulee kehotuksia solkenaan
Mene ostamaan se testi

AV kiinni ja apteekkiin testiä ostamaan

kyllä se testi halvempi on kuin lapsi tulee olemaan

Ja sitten jos joku  on testannut ennen menkkoja ja kyselee oireista niin mitä sitten vastataan?

Mikä idiootti testailee ennen menkkoja

Miten voit edes kuvitella olevasi raskaana, keskenmenohan se sieltä tulee tietysti

Huh huh mitä porukkaa eikä missään hyvässä mielessä

Ja mitä se on sulta pois jos vaikka joku kutsuu alkiota ovulaatiosta lähtien sillä nimellä miksi esikoistyttö tai poika ollaan ajateltu kastaa? :D

ap

Vierailija
35/56 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 11:33"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 13:47"]

[/quote]

Ja kysyt orgasmista? Ei orkulla, jos sitä nyt sellaiseksi kuvittelet, ole mtn tekemistä alavatsakivun kanssa. Opetelkaa ensin saamaan se kuuluisa orgasmi ennenkuin kuin tulette kysymään täällä tälläsiä höpötyksiä.

[/quote]

Huippuja vastauksia! :D Nytkö täällä aletaan jo epäilemään onko ap koskaan orgasmia saanutkaan..! Mahtaako edes tietää mikä se on:D

Vierailija
36/56 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niille jotka kummastelevat aikaista neuvola-aikaa niin se liittyy siihen että mulla on eräs autoimmuunisairaus ja lääkityskin siihen jonka ei periaattessa pitäisi vaikuttaa sairauteen mutta sovittiin nyt nopea tapaaminen ens viikolle ja puhutaan jatkotoimenpiteistä vaikka periaattessa luulisin että ne ovatkin mulle ihan selvät.

nyt suuri HUOM kaikille en kysellyt tässä ketjussa seuraavia asioita:

-Arvostelkaa ja ihmetelkää miten joku voi plussata ennen kuin menkat jääneet pois

-Onkohan orgasmi aito?

-Haluaako tämä tuleva äiti varmasti äidiksi kun kehtaa harrastaa seksiä raskaanakin ollessan eikä vain lisääntymistarkoituksessa?

ja kyselin siis vain ja ainoastaan seuravaa asiaa:

-Onko kenelläkään muilla ollut outoa "kramppaavaa" kipua/juilimista alavatsassa orgasmin jäleen alkuraskaudessa tai miksei myöhemminkin?

KIITOS :D

-ap-

Vierailija
37/56 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niille jotka kummastelevat aikaista neuvola-aikaa niin se liittyy siihen että mulla on eräs autoimmuunisairaus ja lääkityskin siihen jonka ei periaattessa pitäisi vaikuttaa sairauteen mutta sovittiin nyt nopea tapaaminen ens viikolle ja puhutaan jatkotoimenpiteistä vaikka periaattessa luulisin että ne ovatkin mulle ihan selvät.

-Arvostelkaa ja ihmetelkää miten joku voi plussata ennen kuin menkat jääneet pois

-Onkohan orgasmi aito?

-Haluaako tämä tuleva äiti varmasti äidiksi kun kehtaa harrastaa seksiä raskaanakin ollessan eikä vain lisääntymistarkoituksessa?

-Onko kenelläkään muilla ollut outoa "kramppaavaa" kipua/juilimista alavatsassa orgasmin jäleen alkuraskaudessa tai miksei myöhemminkin?

-ap-

Vierailija
38/56 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Onkohan orgasmi aito?

-ap-

Vierailija
39/56 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Onkohan orgasmi aito?

-ap-

Vierailija
40/56 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oops miten toi tulikin noin monta kertaa vaikka vaan kerran sitä lähetä nappia painoin

Sorry my bad!

ap