Te jotka kysytte mielipidettä nimistä
joista itse tykkäätte, miten vastaukset vaikuttivat nimenvalintaanne? Jos saitte totaalityrmäyksen, vaihdoitteko nimen? Tai jos joku sanoi, että tulee mieleen nänni, panna, strippari, huora, liian yleinen, mummonimi jne.. miten vaikutti? Miksi ylipäätään kysyä?
Kommentit (5)
Olen jo miettinyt tulevien lapsieni nimet valmiiksi. Niitäkin on täällä ruodittu ja haukuttu, mutta minä ja mieheni niistä pidämme, muulla ei ole väliä :) omakin nimi on täällä julistettu WT-pissiksen nimeksi, mutta väliäkö sillä, tiedän itse millainen olen.
Tämä olisi viimeinen paikka kysyä lapsieni nimistä mielipiteitä. Minua ei vaan kiinnosta muiden, varsinkin tuntemattomien, mielipiteet oikeastaan mistään elämääni kuuluvasta asiasta. Pärjään ilmankin ja niin toivon muidenkin pärjäävän.
Olen nimennyt lapseni jo ennen vauvapalstaa. Nimet vaan ovat kiinnostavia, samoin ihmisten mielipiteet nimistä.
Jotenkin kykenen ymmärtämään, että joku on kiinnostunut muiden mielipiteistä, mut sitä ymmärtä, et " millainen on tuntemasi liisa?"
Mä oon miettiny samaa. Miksi joidenkin ihan random tyyppien mielipiteet vaikuttaa?