Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkuraskaus (rv3+6) ja orgasmin jälkeinen kipu alavatsassa

Vierailija
18.02.2014 |

Plussasin kaksi päivää sitten ja olen ensimmäistä kertaa raskaana. Tiedostan kyllä, että vielä on hyvin varhaiset viikot meneillään ja mitä vain voi tapahtua tai voihan tämäkin olla tuulimuna.

Joka tapauksessa, en ole huomannut mitään raskausoireita vielä en ainakaan mitään kunnollisia. Mutta nyt viime päivinä olen huomannut että kun mies on sormettanut (siis ihan vaan klitorista stimuloimalla pelkästään) ja olen lauennut niin sen jälkeen on puolisen tuntia aina sattunut alamahaan, sillee juilinut menkkamaisesti. Ei ole verta näkynyt ollenkaan ja kivut ovat loppuneet sen puolen tunnin jälkeen mutta no sanotaanko näin että viikon ajalta jokainen orgasmi on saanut ton saman tunteen aikaan. 

Onko kellään muulla kokemusta samasta?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin valitettavasti oli merkki tulevasta keskenmenosta. Ajattelin silloin, että oli kiinnittynyt väärään paikkaan tai huonosti, koska kipuili.

Vierailija
2/56 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 10:29"]

Minullakin valitettavasti oli merkki tulevasta keskenmenosta. Ajattelin silloin, että oli kiinnittynyt väärään paikkaan tai huonosti, koska kipuili.

[/quote]

Voi kuinka ikävää :(

Jos saan kysyy niin kuinka nopeeta sulla sitten alkoi se keskenmeno noista kivuista?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheella stressillä kyllä voit saada aikaan keskenmenon mutta tuo orgasmin jälkeinen kihelmöinti ei sitä tarkoita.

Varsinkin jos raskaustestin tulokset vahvistuu joka aamu  niin sinuna en huolehtisi liikaa

Mulla ainakin menkkojen aikaan kun supistelee alavatsaa muutenkin ja jos saan orgasmin niin saattaa tuntu vatsassa oudolta puolisenkin tuntia

ONNEA

Vierailija
4/56 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuossa vaiheessa jo ahdistuu jokaisesta nipistyksestä, niin tulee rankka raskausaika. Ihan turhaan ei sanota, että ei kannata testailla kovin aikaisin.

Vierailija
5/56 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli alkuraskaudessa viiltäviä kipuja alamahassa...ihan kuin olisi puukolla isketty.

Sitten oli kuukausitolkulla vähäistä verenvuotoa mille ei löytynyt syytä.

Mutta pelkkä orgasmi (ilman yhdyntääkin) lisäsi verenvuotoa joten meillä oli monen kuukauden seksitauko ja "kielsin" itseäni jopa näkemästä seksiunia.

Terve tyttö tuli :)

Vierailija
6/56 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on molemmissa raskauksissa ollut orgasmin jälkeen alkuraskaudessa koviakin kipuja. Juttelin gynen kanssa ja hän sanoi että se voi johtua keltarauhasesta. Hän sanoi että monelta naiselta on jopa epäilty umpilisäkettä ja leikattu turhaan sen takia. Olen siis ekassa raskaudessa käynyt päivystyksessä sen kivun takia ja toisessa raskaudessa vaan ittekseni todennut että tätä taas :) Minulla pitkä kierto 36pv ja molemmilla kerroilla plussannut viikon ennen kun menkat pitäisi alkaa. Onnea raskaudesta! :)

Vierailija
7/56 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos et harrastaisi sitä seksiä ennen kuin tiedät että kaikki on kunnossa????

Vierailija
8/56 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 09:59"]

Toisessa ketjussa joku ihmetteli yöllistä nännikipua mahdollisena raskausoireena ja sanoi ettei tee vielä testiä kun menkkoihin on vielä 4 päiväá aikaa ja hälle saottiin että tee jo se testi ja ei se paljoo maksa ja voi jo näyttä haileen plussan.

Ja tässä ketjussa lähes kaikki ovat keskittyneet epäilemään mun raskautta, oletteko te katkeroituneita lapsettomai vai miksi takerrutte tuollaiseen?

Ostin ison kasan raskaustestejä netistä ja en ole varmasti ensimmäinen ihminen maailmassa joka on tehnyt useamman raskaustestin ekan plussan jälkeen. 

Mutta nyt on menkat virallisestikin myöhässä ja clearbluen testi antoi aamupissasta raskaana 1-2 joten onhan se jo uskottava ;)

Nyt en oo kyllä harrastanut seksiä päivään ja hiukan pelottaakin nuo orgasmit että kyselen neuvolassa sitten ens viikolla kun meillä on sinne aika että onko tuollainen kramppaaminen turvallista. 

ap

[/quote]

Yleensä eivät ole katkeroituneita lapsettomia, veikkaan mammoja jotka testasivat tietysti vasta menkkojen pois jäämisen jälkeen, eivätkä ole tottuneet vaikeuksiin ja esim. ovisten tikutteluun, kiertopäivien laskemiseen, itsensä analysointiin ja lapsenteon vaikeuteen niin että pääkin hajoaa.. Heille kun se on niin yksinkertaista ja helppoa, niin miten muille ei muka olisi, miksi sitä ei malttaisi odottaa ? 
Ehkä velat saattavat olla nyrpeitä, en tiedä, mutta ainakaan tahattomasti lapsettomat eivät.

Vierailija
9/56 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ilman seksiä raskausjan.

Vierailija
10/56 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kirjaimelleen samaa kuin sulla n. viikoille 12 asti, mutta tässä tää vastasyntynyt nyt sylissä köllöttelee.. :) veikkaisin että samaa kasvukipua kuin mulla silloin. Supistelu on rajua vaikkei sitä itse havaitse ja sikiön ilmestyminen sinne kaiken keskelle tuntuu kipeältä.

Vierailija
11/56 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko vauvan vai et? Jos haluat, jätä nuo seksijutut joksikin aikaa pois ja anna mahdollisen raskauden kehittyä rauhassa. Kai nyt ilman orgasmeja kestää olla muutaman viikon. Ystävälläni oli seksitouhut pannassa viikolle 30 asti lukuisten keskenmenojen takia.

Vierailija
12/56 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla koko raskauden ajan seksi aiheutti alavatsakipua ja supistelua. Gyne sanoi , että spermassa on prostaglandiinia joka aiheuttaa kohdun supistelua. Mutta kohtu supistaa myös muussa rankemmassa rasituksessa eikä se sinänsä ole vaarallista. Jos todetaan kohdunsuun avautumista varhaisilla viikoilla , on hyvä olla ilman seksiä. Minä olen kyllä tuosta supistelusta huolimatta aina harrastanut seksiä kun on mieli tehnyt . Lapset ovat syntyneet yliaikaisina , joten vaaraa siitä ei ole ollut. Mutta jos asia sinua häiritsee , vältä yhdyntää kunnes olet vkolla 36 , sen jälkeen vauva saa jo vaikka syntyä. Seksiähän voi harrastaa ilman yhdyntääkin. Tosin orgasmi kyllä aiheuttaa niitä supistuksia.

Vierailija
13/56 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli raskauden alussa myös satunnaisia vatsakipuja, myös seksin jälkeen. Muutamaan kertaa heräsin yöllä, kun sattui paljon. Olin ihan varma, että nyt alkaa vuoto ja keskenmeno. Eipä vaan sitä tarkottanut. :) saattoi olla liitoskipuja...

Raskautesi on niin alussa, että et voi muuta kuin toivoa parasta. Älä stressaa. Ikävä kyllä alkuraskauden keskenmenot hyvin yleisiä, siksi ei kannattaisi liian aikasin tehdä testiä. Säästät itseäsi sillä, ettet edes tiedä olevasi raskautunut.

Vierailija
14/56 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisista vastauksista :) Ja sorry että kirjoitin hiukan liiankin kärkkään viestin vastaukseksi noihin raskaustestin ihmettilijöille. Aamutuimaan kun luin noita vastauksia niin pisti ihan vihaksi kun joka toinen ihmettelee että olenko vajaakki kun tein jo nyt raskaustestin ja toisessa ketjussa haukuttiin aloittaja lyttyyn kun ei ollut vielä halunnut tehdä raskaustestiä.

Tosiaan nyt on eka menkkapäivä ja juilintaa onkin ollut tánään enemmän ja rinnat tuntuu raskailta, aivan kuin ne olisi mustelmilla, sellaiset tuntemukset.

Totta kai lapsi on todella haluttu ja toivottu mutta ihan oman mielenterveyden vuoksi ekan kierroksen jälkeen kun ei tärpännyt niin päätin että ennen kuin tiedän raskaudesta (eli menkat jäänet pois tai raskaustestiin saatu plussa) niin en aio elää liian varovasti. Alkoholia olen juonut pari lasillista ja seksiäkin harrastanut normaalisti. Nyt tietysti olen jättänyt alkoholit pois ja yrittänyt elää terveellisesti mutta en aio lopettaa normaalia seksielämää ellei lääkäri niin määrää.

Tiedän ettei vielä saisi iloita raskaudesta mutta kuinka moni teistä on oikeasti pystynyt olemaan niin pessimistisen realistinen että ei ole hihkunut innoissaan plussatestistä ja pidätellyt innostuksen sinne raskauden toiselle kolmannekselle asti???

Olen kyllä ehkä hullu että olen tehnyt jo niin monta testiäkin, tein toisen viikkotestin just nyt hetki sitten ja siihen tuli tulokseksi raskaana 2-3

Siis voiko olla mahdollista että tässä yhdeksässä tunnissa raskaushormonia on kehittynyt taas lisää?

Mutta hyvä kuulla että muilla ollut samoja ongelmia eikä ole aina tarkoittanut keskenmenoa. En nyt edes hätäile enää :)

Joku mainitsi että se sperma saisi aikaan kohdun supistelut. Mulla on tullut niitä supisteluja vaikka ei ole ollut spermaa mukana ollenkaan. Että mulla se ei ainakaan siitä johdu.

ap

Vierailija
15/56 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa ketjussa joku ihmetteli yöllistä nännikipua mahdollisena raskausoireena ja sanoi ettei tee vielä testiä kun menkkoihin on vielä 4 päiväá aikaa ja hälle saottiin että tee jo se testi ja ei se paljoo maksa ja voi jo näyttä haileen plussan.

Ja tässä ketjussa lähes kaikki ovat keskittyneet epäilemään mun raskautta, oletteko te katkeroituneita lapsettomai vai miksi takerrutte tuollaiseen?

Ostin ison kasan raskaustestejä netistä ja en ole varmasti ensimmäinen ihminen maailmassa joka on tehnyt useamman raskaustestin ekan plussan jälkeen. 

Mutta nyt on menkat virallisestikin myöhässä ja clearbluen testi antoi aamupissasta raskaana 1-2 joten onhan se jo uskottava ;)

Nyt en oo kyllä harrastanut seksiä päivään ja hiukan pelottaakin nuo orgasmit että kyselen neuvolassa sitten ens viikolla kun meillä on sinne aika että onko tuollainen kramppaaminen turvallista. 

ap

Vierailija
16/56 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuraskauteen kuuluu ns. menkkakipuja, jotka ovat ihan normaaleja. Kaikkea hyvää raskauteesi :)

Vierailija
17/56 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 10:02"]

Alkuraskauteen kuuluu ns. menkkakipuja, jotka ovat ihan normaaleja. Kaikkea hyvää raskauteesi :)

[/quote]

Tuon tiesinkin ja niitä onkin nyt ollut esim tänään hiukan mutta  toi orgasmin jälkeinen kipu kyllä on jotain uutta eikä tunnu yhtäán samalle kuin menkkakipu

Kiitos onnitteluista <3

Vierailija
18/56 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama oire kun tuli keskenmeno :( Mut jos sulla ei näy veristä vuotoa ollenkaan niin en olis niin huolissani. Ja voithan sä kysellä jos kehtaat vaikka ekassa ultrassa tosta asiasta..

Vierailija
19/56 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi voi olla ihan mitä vaan. Esim. kun tiedostat olevasi raskaana tiedostat myös alavatsan enemmän. Ja alkuraskauteen kuuluvat menkkamaiset kivut.

Itselle tuli muuten keskenmenon aikana/jälkeen todella kivulias orgasmi pariinkin otteeseen mutta sillon ei sattunut mahaan yhtään enempää vaan alapäähän. Kummallista. Vatsakrampit taas helpottuivat orgasmin jälkeen.

Vierailija
20/56 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei kiitos vastauksistanne :)

Mulla ei ole oikeestaan muuten vatsa juilinut tai antanut mitään merkkejä vielä että ainoo tuntemus on just orgasmin jälkeen.

Mutta nyt kun tiedän raskaudesta niin voihan olla että olen tosi herkkä kuuntelemaan kehoani ja erityisesti alavatsaa. Mutta en muistais koskaan aiemmin saaneeni tällaista kramppia orgasmista. Joskus laukeaminen on auttanut kuukautiskipuun ja joskus laukeamisen jälkeen on alkaneet menkat mutta se on voinut olla ihan sattumaakin