Miten saada miehelle vauvakuume?!
Olemme 28-vuotias pari. Olemme olleet yhdessä 9kk. Minulla on jo ennen tämän miehen löytymistä ollut vauvakuume. Mieheni on sanonut, että haluaa joskus lapsia. Ei siis nyt. Olen yrittänyt puhua, kuinka ihanaa olisi saada lapsi aijemmin ja esim.vuoden päästä. Olemme harkinneet yhteen muuttoa, olen miehelle ensimmäinen avopuoliso, sillä hän on tottunut ennen minua sinkku/poikamies elämään. Itsenäinen, korkeakoulutettu komea mies ja meillä synkkaa muutoin hyvin. Arki on todella mukavaa ja hänen kanssa on helppoa olla. Emme ole koskaan riidelleet mistään. Meillä olisi hyvät edellytykset yhteiselle tulevaisuudelle. Hänellä ei ole koskaan ollut vielä vauvakuumetta. Hänen kaveripiiristään vasta eka pari on saamassa pian lapsen. Tavallaan toi on aika iso asia, koska itse olisin valmis vaikka heti, mutta kuinka kestän odotelöa toisen lämpenemistä. Tuskin tulisin ihan heti tapaamaan näin ihanaa ja tasapainoista miestä, jonka kans pelkkä arkikin tuntuu niin mukavalta. Olen hänen elämän vakavin suhde ja hän on kovasti pohtinu, mitä itse haluaa tulevaisuudelta. Molemmat olemme sen kysymyksen alla, että kohtaako perheasiat meillä samana ajankohtana. Minulla on niin kova kiire ja hän ei ole vielä valmis. Kummatkaan ei halua kuitenkaan heittää tätä juttua menemään. Mieheni on sanonut, että hänkin pelkäisi katuvansa ja ei halua tehdä hätiköityjä päätöksiä. Mieheni sanoi, että hän toivoisi itselleen tulevan sen tunteen, että haluaisi lapsia piankin. Ken tietää? Onko muilla samoja kokemuksia? Ehkä pitäisi kesä katsoa ja nauttia toisista. Hänelle kaikki tämä parisuhde ja yhteenmuuttamisetkin ovat niin uusia asioita, että mahdotonta vielä tietenkään sanoa, mutta se epätietoisuus mua ahdistaa, kun itse olisi valmis antamaan kaiken ja valmis tekemään niitä lapsiakin :) tuntuu että kohta tässä on jo 30-vuotias ja ei huvittais olla ikäloppu ekan lapsen saadessaan.
Kommentit (27)
Käännytä mies lestadiolaiseksi. Sit meette heti naimisiin, kun ette voi enää harrastaa esiaviollista seksiä ja siinähän se sit on, vauvoja tulee liukuhihnalta.
Käännytä mies lestadiolaiseksi. Sit meette heti naimisiin, kun ette voi enää harrastaa esiaviollista seksiä ja siinähän se sit on, vauvoja tulee liukuhihnalta.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 13:52"]
Ensimmäiseksi etsit jostakin vauvan ulostetta ja jätät sopivia "annoksia" paikkoihin joita miehesi käsittelee ja piakkoin miehelläs on vauvakuume.
Toimii ainakin myyrien kanssa.
[/quote]
Tämä on hyvä neuvo! :D
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 14:30"]
Mä ihmettelen näitä jäitä hattuun kommentteja, mutta toki miestä ei kannata painostaa.. Ethän sinäkään tykkäisi, jos hän painostaisi sinua? :)
Me miehen kanssa yhteisen illan SEURAAVANA PÄIVÄNÄ sovimme, että aloitetaan heti yrittämään vauvaa, että turha sitä on pillereitä alkaa popsimaan muutamaks kuuksi kun mulla oli muutenkin viimeisistä pillereistä kulunut jo 4 vuotta.. Ja kondomi ei ollut vaihtoehto, kun mies ei halunnut käyttää (en kyllä minäkään) ;) Pari viikkoa tapaamisestamme sovittiin että seurustellaa, pari kuukautta niin muutin miehen luokse ja tässä sitä nyt vielä ollaan kun takana on 1v. 4kk. kihloissa ja lapsettomuushoidoissa (mies olikin hedelmätön).. Ja mies on 27v. minä 22v. :)
Ei kaikki jaksa turhaan varmistella, onko toinen sopiva.. Voihan sitä olla naimisissa 10 vuotta ja sitten hoksata että hitto, enhän tuntenu toista lainkaan... Sitte onki tuhlannu aikaa vaan varmisteluun, plah.
[/quote]
Ap, älä nyt ainakaan tällaisista idiooteista ota mallia.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 14:46"]
Mä ihmettelen näitä jäitä hattuun kommentteja, mutta toki miestä ei kannata painostaa.. Ethän sinäkään tykkäisi, jos hän painostaisi sinua? :)
Me miehen kanssa yhteisen illan SEURAAVANA PÄIVÄNÄ sovimme, että aloitetaan heti yrittämään vauvaa, että turha sitä on pillereitä alkaa popsimaan muutamaks kuuksi kun mulla oli muutenkin viimeisistä pillereistä kulunut jo 4 vuotta.. Ja kondomi ei ollut vaihtoehto, kun mies ei halunnut käyttää (en kyllä minäkään) ;) Pari viikkoa tapaamisestamme sovittiin että seurustellaa, pari kuukautta niin muutin miehen luokse ja tässä sitä nyt vielä ollaan kun takana on 1v. 4kk. kihloissa ja lapsettomuushoidoissa (mies olikin hedelmätön).. Ja mies on 27v. minä 22v. :)
Ei kaikki jaksa turhaan varmistella, onko toinen sopiva.. Voihan sitä olla naimisissa 10 vuotta ja sitten hoksata että hitto, enhän tuntenu toista lainkaan... Sitte onki tuhlannu aikaa vaan varmisteluun, plah.
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 14:53"] [quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 14:46"]
[/quote]
[/quote] [/quote]
Mitennii idiooteista...? Ollaan onnellisia ja yhdessä, ja hyvin todennäköisesti ollaan loppuelämä yhdessä.. :) Eipä eletä missään kuplassa, ollaan vaan erilaisia vaikka sitä ei niinkään huomaa.. Btw suunitellaan kotisynnytystäkin, ja mä oon kotirouvana kun mies käy töissä ja haaveillaan omavaraisuudesta ja pientilasta jne.. :D Moni pitää provona, mikä on oikeesti hauskaa.. -_-