Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinee todeta et miehen rakkaus on loppu

Vierailija
03.11.2020 |

Itken metrin päässä miehestä. Hän katsoo telkkaria ja syö karkkia. Ei sano mitään, ei kosketa eikä katso minuun päin vaikka itken. Jatkaa vain ohjelman katsomista. Siinä se syykin itkuun, puoliso ei välitä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hån kokee, että yrität manipuloida. Siksi ei reagoi.

En tarkoita, että yrität, vaan puhun tulkinnasta.

Vierailija
2/28 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sinultakin käy muu tekeminen siinä itkemisen ohella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sinä välität?

Vierailija
4/28 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itketkö huomion vuoksi? Kuulostaa vähän siltä. Jokainen kyllästyy tekoitkuun joskus.

Vierailija
5/28 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä välitän. En tehnyt samalla muuta, tilanne oli jo aiemmin.

Vierailija
6/28 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä välitän. En tehnyt samalla muuta, tilanne oli jo aiemmin.

Okei, imperfekti olisi ollut silloin paikallaan. Pahoittelen. 

Vierailija
7/28 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan itken huomion vuoksi, tai sen puutteen. Ei se ole tekoitkua silti. Pahalta tuntuu.

Vierailija
8/28 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan itken huomion vuoksi, tai sen puutteen. Ei se ole tekoitkua silti. Pahalta tuntuu.

No nyt sitten sanot tämän saman miehelle.

Vierailija
9/28 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ltkeminen herättää miehessä säälin sijaan epämieluisia tunteita, mm syyllisyyttä. Kerääpäs nyt arvokkuutesi rippeet ja kuivaa silmäsi. Itkemällä et asiaa auta. Tiedän koska olen itse ollut varsinainen vollottaja. Itkeminen ei ole kommunikointia. Rauhoitu ja puhu asiasi. Sitä mies ymmärtää, jos haluaa.

Vierailija
10/28 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, jos huomion haun sijaan yrittäisit puhua?

Vierailija
11/28 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkeminen on yksi allankäytön keinoista.

Jos itket jatkuvasti, miehesi voi ollla tietoinen, että yrität manipuloida häntä omaan tahtoosi, eikä jaksa enää jatkaa tuttua valtapeliä.

Vierailija
12/28 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jotain näkee paljon siihen turtuu eli lopeta se itkeminen ja ota sitä todellista vastuuta ja avaa se suusi.

Vierailija
13/28 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ei ole kyyneleitä vaan kyyn eleitä

Vierailija
14/28 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa minulle on ollut tärkeää, että saan lohdutusta silloin, kun tuntuu pahalta. Mies taas meni lukkoon, eikä osannut lohduttaa (ei sen puoleen kannustaa eikä tsempata esim synnytyksessä). Hänestä itsestä vain alkoi tuntua niin pahalta, kun itkin, ettei osannut tehdä mitään. 

Tämän ymmärrettyäni olen sanonut miehelle, että jos minä itken, haluan, että hän tulee viereen, silittää ja lohduttaa. Että toisen jättäminen yksin itkemään tuntuu tosi pahalta. Aikuiset tarvitsevat myös lohdutusta oli heillä sitten surua, pahaa mieltä, yksinäisyyttä, negatiivisia ajatuksia tai mitä vain sellaista, mikä saa olon tuntumaan kurjalle.

En ymmärrä tätä, että aikuisten pitäisi pystyä vain kuivaamaan kyyneleensä, kestää ikävät asiat yksin ja puolisolta ei voi tuolloin vaatia mitään henkistä tukea. 

Vierailija
15/28 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä halata, ei siinä mies menetä mitään, kun tulee vähän vastaan.

Vierailija
16/28 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän aikaan päivästä? Oletteko molemmat työttömiä?

Vierailija
17/28 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa minulle on ollut tärkeää, että saan lohdutusta silloin, kun tuntuu pahalta. Mies taas meni lukkoon, eikä osannut lohduttaa (ei sen puoleen kannustaa eikä tsempata esim synnytyksessä). Hänestä itsestä vain alkoi tuntua niin pahalta, kun itkin, ettei osannut tehdä mitään. 

Tämän ymmärrettyäni olen sanonut miehelle, että jos minä itken, haluan, että hän tulee viereen, silittää ja lohduttaa. Että toisen jättäminen yksin itkemään tuntuu tosi pahalta. Aikuiset tarvitsevat myös lohdutusta oli heillä sitten surua, pahaa mieltä, yksinäisyyttä, negatiivisia ajatuksia tai mitä vain sellaista, mikä saa olon tuntumaan kurjalle.

En ymmärrä tätä, että aikuisten pitäisi pystyä vain kuivaamaan kyyneleensä, kestää ikävät asiat yksin ja puolisolta ei voi tuolloin vaatia mitään henkistä tukea. 

Tuokin asia selvisi puhumalla, ei itkemällä.

Vierailija
18/28 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vähän siitäkin riippuu, että mikä itkettää. Täällä oli joku aika sitten avaus, jossa nainen itki kun näki niin suloisen eläinvideon (tai joku muu yhtä "painava" juttu) ja kun mies ei huomioinut sitä mielenliikutusta vaan meni tupakalle, niin siitähän se vasta paha mieli tulikin. 

Vierailija
19/28 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi aikuinen typistää itsensä lapsen asemaan ja hakee huomiota itkemällä. Asioita ei pidä kestää yksin vaan niistä pitää puhua, puhua ja puhua. Ja mielummin jo ennen kuin on noin syvällä. Kun se päivittäinen keskusteluyhteys on kunnossa vältytään paljolta.

Vierailija
20/28 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kävi. Itkin tosin yksin, mutta yritin saada miehen puhumaan ja oleen yhdessä. Ei kiinnostanut. Sohvalle muutti nukkumaan, kun ei halunnut, että kyhnään vieressä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan