Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klarnalla on vahva tunnistautuminen

Vierailija
03.11.2020 |

https://www.klarna.com/fi/blogi/klarnan-uusi-verkkopankkimaksu-sujuvoit…

Verkkokauppiaat, jotka ovat integroineet Klarna Paymentsin (KP), Klarna Checkoutin (KCO) tai Sofortin peruspalvelun järjestelmäänsä, on maksuvaihtoehtona Klarnan verkkopankkimaksu.

Klarnalla on siis Direktiivin PSD2 mukainen maksusysteemi.

Mikä toi HETU jupakka on? Liittyykö luottoihin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä n.3 viikkoa sitten Klarna-lasku toimi pelkällä hetulla. En sitten tiedä riippuuko esim. kaupasta, loppusummasta tai systeemistä. Älä kuitenkaan tilaile niillä vastaamon tai muilla hetuilla, mikään tavara ei ole tärkeämpi kuin toisen ihmisen luottotietojen säilyminen. Niistä on asunnotkin kiinni.

Vierailija
2/4 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitus on kirjoitettu 21.4.2020

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä n.3 viikkoa sitten Klarna-lasku toimi pelkällä hetulla. En sitten tiedä riippuuko esim. kaupasta, loppusummasta tai systeemistä. Älä kuitenkaan tilaile niillä vastaamon tai muilla hetuilla, mikään tavara ei ole tärkeämpi kuin toisen ihmisen luottotietojen säilyminen. Niistä on asunnotkin kiinni.

En tietenkään tilaa! Ei kävisi mielessäkään. Itse olen nimenomaan suurempien identiteettivarkaussanktioiden kannalla, niitä pitäisi koventaa todella rutkasti. ap

Vierailija
4/4 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Klarna herättää epäluottamusta? Itse ainakin väittävät kirjoituksen mukaan, että heillä on PSD2 mukainen tunnistautuminen. Saako sieltä luotot sitten pelkällä HETU:lla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän