Klarnalla on vahva tunnistautuminen
https://www.klarna.com/fi/blogi/klarnan-uusi-verkkopankkimaksu-sujuvoit…
Verkkokauppiaat, jotka ovat integroineet Klarna Paymentsin (KP), Klarna Checkoutin (KCO) tai Sofortin peruspalvelun järjestelmäänsä, on maksuvaihtoehtona Klarnan verkkopankkimaksu.
Klarnalla on siis Direktiivin PSD2 mukainen maksusysteemi.
Mikä toi HETU jupakka on? Liittyykö luottoihin?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Vielä n.3 viikkoa sitten Klarna-lasku toimi pelkällä hetulla. En sitten tiedä riippuuko esim. kaupasta, loppusummasta tai systeemistä. Älä kuitenkaan tilaile niillä vastaamon tai muilla hetuilla, mikään tavara ei ole tärkeämpi kuin toisen ihmisen luottotietojen säilyminen. Niistä on asunnotkin kiinni.
En tietenkään tilaa! Ei kävisi mielessäkään. Itse olen nimenomaan suurempien identiteettivarkaussanktioiden kannalla, niitä pitäisi koventaa todella rutkasti. ap
Miksi Klarna herättää epäluottamusta? Itse ainakin väittävät kirjoituksen mukaan, että heillä on PSD2 mukainen tunnistautuminen. Saako sieltä luotot sitten pelkällä HETU:lla?
Vielä n.3 viikkoa sitten Klarna-lasku toimi pelkällä hetulla. En sitten tiedä riippuuko esim. kaupasta, loppusummasta tai systeemistä. Älä kuitenkaan tilaile niillä vastaamon tai muilla hetuilla, mikään tavara ei ole tärkeämpi kuin toisen ihmisen luottotietojen säilyminen. Niistä on asunnotkin kiinni.