Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Irtisanoin itseni voudin takia

Vierailija
18.02.2014 |

Viime viikolla meni sitten kuppi nurin tämän paska suomen perintäjärjestelmän takia.

Olen hölmöillyt raha-asiani aikoinani ja nyt maksan selkänahoistani takaisin.

Palkastani menee kolmasosa suoraan voudille, nin kuin pitääkin. Olen kuitenkin pystynyt säästämään toiselle tilille vähän pahan päivän varalle, vaikka kädestä suuhun tässä on elettykin. Tarkoituksenani on kuitenkin maksaa velkani pois... tai siis oli tarkoitus, mut nyt ei enää.

Pienet säästöni on pikkuhiljaa kasvanut sen verran, että olisi ollut varaa lähteä tyttären kanssa pienelle matkalle, siis ihan pari päivää jossain naapurimaassa, mutta kuinka ollakkaan. Vouti oli käynyt säästötililläni, tyhjentänyt sen ja otti vielä sen kolmasosan palkastani. Tästä minua ei infottu etukäteen.

Mä raivostuin siitä niin paljon, että päätin et nyt saa riittää. En maksa voudille enää senttiäkään. Joten siis irtisanoin itseni eilen vakituisesta työstäni ja aion tehdä töitä vain pimeästi tästä lähin. 

Miten tässä maassa pystyy koskaan saamaan raha-asiansa kuntoon, jos lailliset rosvot saa viedä sun rahat tuosta vaan? 

Soitan tänään voudille ja sanon, että mun rahantulo loppuu nyt, kiusatkoon jotain muuta.

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vajaa? Tietenkin säästötili tyhjennetään. Pankki tiedottaa siitä voudille!

Vierailija
2/93 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kovin kauaskantoista irtisanoutua ja heittää lapasia maahan. ja kerro minulle, miten säästötili muka tyhjennetään ilman että sinulle ilmoitetaan asiasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Porvoossa...

Ei vouti ota tililtä, jos otetaan palkasta.

Vierailija
4/93 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset nostanu käteistä?

Vierailija
5/93 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tästä opimme, säästä rahaa, mutta älä pankkiin vaan sukanvarteen...

ps, älä irtisano itseäsi, sä pääset tuosta suosta maksamalla, ja sitten olet vapaa, näin mä tein.

Vierailija
6/93 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lailliset rosvot on aina saanut viedä sun rahat :) sä olet itse ollut laiton rosvo sössimällä raha-asiasi eli vienyt jonkun muun rahat. eikö niin? :D

Vierailija
7/93 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että tuo on kurjaa, ja jatkossa varmaan osaisitkin säästää ns. sukanvarteen tuollaiset ekstrarahat. Varastamisesta tuossa ei kuitenkaan ole kyse, vaan siitä että sinun olisi maksettava ensisijaisesti takaisin se mitä sinä olet toisilta varastanut = jättänyt maksamatta. Kertoo kyllä holtittomuudesta jos tuon takia itsensä irtisanoo; suurin ongelma siihen mikset saa raha-asioitasi kuntoon, on juuri se.

Vierailija
8/93 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 10:39"]

Näin Porvoossa...

Ei vouti ota tililtä, jos otetaan palkasta.

[/quote] Kyllä ottavat suoraan tililtäkin.

Vierailija
9/93 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin jo itseni irti, eikä kaduta pätkääkään. Olen jo jopa jutellut itselleni työn jota teen silloin tällöin ja saan palkan pimeästi. Eniten nautin siitä ajatuksesta, että vouti jäi nuolemaan näppejään mun osalta!

AP

Vierailija
10/93 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet melkein yhtä höhlä, kuin kaverini joka ihmetteli ettei saanut sossusta apua, kun säästötilillä muhi rahat. Ne kun oli SÄÄSTÖJÄ...

Vierailija
11/93 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet melkein yhtä höhlä, kuin kaverini joka ihmetteli ettei saanut sossusta apua, kun säästötilillä muhi rahat. Ne kun oli SÄÄSTÖJÄ...

Vierailija
12/93 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sulla on sitä velkaa vielä jäljellä?

Sitten otan kantaa.

Vierailija
13/93 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt voudin vika ole. Valitettavasti raha-asioiden sössiminen on hyvin pitkävaikutteista.

Vierailija
14/93 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 10:49"]

Paljonko sulla on sitä velkaa vielä jäljellä?

Sitten otan kantaa.

[/quote] Vähän vajaat 15 000

Vierailija
15/93 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se voudin vika että sinä olet sotkenut asiasi? 

Olisit sopinut voudin kanssa miten velka hoidetaan..... et taida vieläkään osata hoitaa asioitasi. Niin kauan kuin syyttömiä syyttelet omista ongelmistasi ei tule mitään parannusta....

Vierailija
16/93 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä yksinkertaisuus. Aijotko tehdä pimeää työtä vielä eläkkeelläsikin? Hienoa esimerkkiä näytät lapsillesi. Äiti kusee omat raha-asiansa ja valittaa ja kiukuttelee kun ne pitääkin hoitaa myöhemmin kuntoon. Kasva aikuiseksi. Sinä tässä tarinassa olet ollut se rosvo kun olet jättänyt maksamatta alkuperäiset laskut.

Vierailija
17/93 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen typerä ihminen.... 

Vierailija
18/93 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 10:47"]

Sanoin jo itseni irti, eikä kaduta pätkääkään. Olen jo jopa jutellut itselleni työn jota teen silloin tällöin ja saan palkan pimeästi. Eniten nautin siitä ajatuksesta, että vouti jäi nuolemaan näppejään mun osalta!

AP

[/quote]

Niin no, se vouti olemme me kaikki muut ihmiset tässä yhteiskunnassa, kai sen verran tajuat? Sinä sössit raha-asiasi, etkä suostu maksamaan sössimiäsi rahoja takaisin, niinpä me muut siten maksamme puolestasi.

Sääli lastasi, jolla noin selkärangaton äiti.

Vierailija
19/93 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nimi Johanna Tukiainen.... ?

Vierailija
20/93 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ymmärrä, että olet nyt käyttänyt jonkun toisen rahat? Tienaamasi rahat kuuluvat niille toisille niin kauan, kuin olet velkasi maksanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä