Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jauhelihapihvit paistinpannulla??

Vierailija
17.02.2014 |

Voisko joku auttaa? Miten ihmeessä pihvit saa paistettua pannulla? Hajoaa aina ihan mössöks, ku yritän? Varmaan joku helppo juttu, mitä en nyt vaan tajuu?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä jos hampurilaistekijä laittaa räkänokareen pihvin ja kurkun väliin, onko siellä kameroita jotka valvoo? Olen tehnyt töitä keittiötyöntekijänä, ei missään ollut kameroita, käsineitä neuvottiin käyttämään vain yhdessä paikassa, muuten käytin itse ja muut eivät käyttäneet, mä käytin osittain siksi että ne myös suojaa kädet, ja myös että halusin tehdä puhtaasti, mutta käsien pesu on aina omalla vastuulla, itse tietysti pesin mutta entä muut, varsinkin monet kundit yleensä vain pirskottelevat vettä hieman kikkelin jälkeen, olen keittiötöitä ajoittain tekevänä ehdottomasti sitä mieltä että saisi olla kameroita keittiössä, mua ei haittaisi, mutta voisin tulla syömään turvallisesti asiakkaana.

Vierailija
22/24 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä jos hampurilaistekijä laittaa räkänokareen pihvin ja kurkun väliin, onko siellä kameroita jotka valvoo? Olen tehnyt töitä keittiötyöntekijänä, ei missään ollut kameroita, käsineitä neuvottiin käyttämään vain yhdessä paikassa, muuten käytin itse ja muut eivät käyttäneet, mä käytin osittain siksi että ne myös suojaa kädet, ja myös että halusin tehdä puhtaasti, mutta käsien pesu on aina omalla vastuulla, itse tietysti pesin mutta entä muut, varsinkin monet kundit yleensä vain pirskottelevat vettä hieman kikkelin jälkeen, olen keittiötöitä ajoittain tekevänä ehdottomasti sitä mieltä että saisi olla kameroita keittiössä, mua ei haittaisi, mutta voisin tulla syömään turvallisesti asiakkaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niitä pitää oikeasti vatkata l. sekoittaa!

Vierailija
24/24 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 21:47"]

No niitä pitää oikeasti vatkata l. sekoittaa!

[/quote] Amerikkalaisissa ohjeissa aina sanotaan etta ala vatkaa alaka puristele  lihaa vaan kasittele kevyesti. Vatkaamalla tulee koppuroita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän