Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mulla ei pokka pidä koskaan!!Nauran ihan liian helposti

Vierailija
17.02.2014 |

Naurattaa mikä milloinkin. Tuntuu että ihmiset usein ovat täysin viilipyttyjä ja totisia, eivätkä naura millekään asialle. Olen itsekin kova vitsailemaan ja pelleilemään kyllä, mutta saatan repsahdella asioille tosi helposti. Se on rasittavaa joskus :((

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma täällä! :D

Hävettää välillä mun tyrskähdykset. Tulevat vain ennen kuin ehdin tajutakkaan.

Vierailija
2/6 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi ongelma on oikeastaan ihan myönteinen, ap. jos lakkaa naurattamasta, sitten asiat on heikommin.

hörötä menemään vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 17:36"]

toi ongelma on oikeastaan ihan myönteinen, ap. jos lakkaa naurattamasta, sitten asiat on heikommin.

hörötä menemään vaan!

[/quote]

Se on sitten se toinen ääripää. Kohta varmaan saan lähetteen jonnekin jos tämä ei lopu :D Aikuisen ihmisen pitäisi vähän pystyä pokkaakin pitämään kai, mutta minkäs teet :(  ap

Vierailija
4/6 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 17:31"]Naurattaa mikä milloinkin. Tuntuu että ihmiset usein ovat täysin viilipyttyjä ja totisia, eivätkä naura millekään asialle. Olen itsekin kova vitsailemaan ja pelleilemään kyllä, mutta saatan repsahdella asioille tosi helposti. Se on rasittavaa joskus :((

[/quote]Naura vaan sehän pidentää ikääkin;)

Vierailija
5/6 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se se vasta onkin noloa, kun aina tuntuu naurattavan väärässä paikassa... :D Just sillon kun ei saa, niin se on aivan kauheeta yrittää pidättää naurua ja kun se vaan yltyy ja yltyy.

Vierailija
6/6 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse räkätän turhille asioille ja jotkut ihmettelevät sitä. Jopa yksittäisille sanoille nauran esim.sana Junghans on niin hauska että pahimmillaan meinaan kuolla nauruun silloin kun se on mielessä. Muutenkin tykkään keksiä vitsejä lähes kaikesta. Viimekuukausina tämä räkätysalttius on saanut miettimään että voikohan mulla olla lievä kehitysvamma.