Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen entinen naisystävä aiheuttaa kurjaa fiilistä :(

Vierailija
02.11.2020 |

Olimme miesystäväni kanssa vuosi sitten matkalla. Siellä hän kertoi minulle että oli ollut edellisen naisystävänsä kanssa siellä myös. Kertoi myös jotain mitä olivat siellä tehneet. Olivat yhdessä tämän kanssa puolisen vuotta ja me olemme olleet reilut 2 vuotta.

Olen kuullut tästä naisesta aiemminkin. Sanoin miehelle että miksi kertoi minulle näitä asioita, mitä teen niillä tiedoilla.

Nyt mies muistelee meidän matkaa mutta itsellä meni fiilikset siihen reissuun.

Olenko pikkumainen? En vaan meinaa päästä yli noista miehen puheista. Ei kuulemma ollut tarkoitus loukata ja kuulemma kertoi kuin mitä tahansa asiaa elämästään.

En usko että enää kaipaa tätä naista koska nainen osoittautui petturiksi. Mutta onko mies täysi moukka kertoessaan tällaisia?

Neuvokaa kuinka pääsen tästä vihdoin yli.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tuo aika pientä. Ärsyttää ehkä hetkensä, mutta menee ajalla pois mielestä.

Vierailija
2/25 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni on junttia puhua asioista mitä on tehnyt exän kanssa. Voisit hänelle asiasta nätisti huomauttaa, että voisi jättää exät puheista pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen entinen nainen sitä fiilistä aiheuta vaan mies. Törppö tyyppi ja sanoisin sen kyllä hänelle suoraan.

Vierailija
4/25 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni on junttia puhua asioista mitä on tehnyt exän kanssa. Voisit hänelle asiasta nätisti huomauttaa, että voisi jättää exät puheista pois.

Mitenhän se keskustelu menisi.

- "Kävin kerran paikassa x"

- "Ai, kenen kanssa?"

- "En kerro!"

- "???"

Mitä ihmeen prinsessateinejä te oikein olette, kun täytyy jotenkin kuvitella että olette ainoa nainen koko maailmassa?

Vierailija
5/25 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sen kurjan fiiliksen aiheuttaa, ja veikkaanpa että tekee sen tahallaan.

Vierailija
6/25 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- "Ai, kenen kanssa?"

- "En kerro!"

- "???"

Mitä ihmeen prinsessateinejä te oikein olette, kun täytyy jotenkin kuvitella että olette ainoa nainen koko maailmassa?

No itse ainakin pystyn ylläpitämään keskusteluja asioista (joissa myös exä ollut mukana), ilman että mainitsen häntä kertaakaan keskustelun aikana. Myöskään nykyinen mieheni ei ole ottanut exäänsä puheeksi missään välissä tai yhteydessä. Ihan tarpeetonta.

Vierailija
7/25 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten!!? Etkö voisi jo antaa olla. Ajattele nyt, kohta oot pahalla tuulella ja kun lopulta paljastat suun miehelle, niin et ihan tasapainoiselta kuulosta enää. "Kerroit silloin, että olit käynyt myös Marketan kanssa Teneriffalla, yhyy."

Oudompaa olisi muuten ollut, jos miehesi olisi esittänyt, ettei ole koskaan aiemmin käynyt ko. paikassa.

Vierailija
8/25 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi vielä tunteita jäljellä, eikä päässyt hänestä yli.

Vierailija
9/25 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole ihan luontevaa mainita että on käynyt kohteessa ennenkin sen sijaan että valehtelisi ettei ole koskaan käynyt ettei vaan tule maininneeksi exää. Ei ehkä tarvi yksityiskohtaisesti kertoa koko reissua mutta minusta valehtelu olisi paljon pahempi. Ja monestihan sitä sitten pohjaa tiedot siihen edelliseen reissuun niin väkisinkin tulee se matkakumppani mainittua myös esim. Käytiin silloin viimeksi katsomassa nämä nähtävyydet, ne oli hienoja ja sinäkin varmasti haluat nähdä ne kohteen päänähtävyydet. Siellä oli kivoja kahviloita/ravintoloita. Outoa suuttua siitä että toisella on menneisyys. Eri asia jos jatkuvasti ylipäänsä puhuisi exästä ja ylistäisi tätä mutta ei tainnut nyt olla siitä kyse.

Vierailija
10/25 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kohentaa itsetuntoa jos ei voi hyväksyä miehen entistä elämää.

Johan se on vaikeaa kertoa esim. jotain kivaa paikkaa jossa oli "yhden tyypin" kanssa.

Toki heti kysyisit että jaa, kenen.

Ja suuttuisit kun ei heti voinut sanoa.

En halua loukata, mutta on tosi lapsellista, varsinkin vielä vuoden päästä, loukkaantua tuollaisesta.

Naiset relatkaa.

Vierailija
11/25 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei nyt mainostanut mitä tekivät siellä sängyssä ja kuinka mahtavaa ja upeaa oli, niin asiassa ei ole mitään erikoista. Ihan normaalia kertoa, että on ollut jossain paikassa ennenkin ja esimerkiksi kertoa, että joku hyvä ruokapaikka on jossain.

Vierailija
12/25 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta se nainen nyt oli ensin ja tuo teidän parikin vuotta on lyhyt aika täysin toipua jos nainen vei miehen sydämen ja särki sen. Ei ole varmaankaan 100%:sesti yli menneistä, siihen pitää alkaa tottua varsinkin eronneissa ihmisissä kun ikää tulee. Mutta ei kannata tuosta riitaa tehdä tai turhaan mieltään pahoittaa. Nyt mies tietää olla puhumatta naisesta enää koskaan, toivottavasti. Sinä kestät sen asian, että joku muukin on joskus ollut miehen mielessä, on varmaan sinunkin. Yhdessä keskitytte jatkossa toisiinne ilman eksä-puheita.

Vierailija
13/25 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haloo! On ihan normaalia mainita että "oon käynyt siellä ennenkin, käytiin Ellan kanssa vuos sitte".

Yritä nyt olla aikuinen.

Vierailija
14/25 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kohentaa itsetuntoa jos ei voi hyväksyä miehen entistä elämää.

Johan se on vaikeaa kertoa esim. jotain kivaa paikkaa jossa oli "yhden tyypin" kanssa.

Toki heti kysyisit että jaa, kenen.

Ja suuttuisit kun ei heti voinut sanoa.

En halua loukata, mutta on tosi lapsellista, varsinkin vielä vuoden päästä, loukkaantua tuollaisesta.

Naiset relatkaa.

Samaa mieltä.

Omalla ex-miehelläni oli tapana puhua eksistään joskus niin, että kertoi jotain mitä oli tapahtunut, ja mainitsi sivulauseessa: "Oltiin silloin juuri panemassa", vaikka tuo ei liittynyt itse tarinaan mitenkään, eikä sitä ollut tarpeellista mainita. Tuo on mielestäni sellaista puhetta, josta olisi jo aihetta pahastuakin. Itse en kylläkään jaksanut pahastua, koska menneet ovat menneitä, mutta hieman oudoksuen silti pohdin, miksi hän tuollaisia välttämättä haluaa mainita. Ajan myötä alkoi käyttäytyä muilla tavoin todella ikävästi ja siitä syystä on nyt ex.

En suosittele ihan tyhjästä loukkaantumaan, koska siinä voi menettää hyvän miehen ja joutua seuraavaksi yhteen tällaisen hieman ikävämmän tapauksen kanssa.

Vierailija
15/25 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus on niin epäviehättävä luonteenpiirre.

Vierailija
16/25 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- "Ai, kenen kanssa?"

- "En kerro!"

- "???"

No itse ainakin pystyn ylläpitämään keskusteluja asioista (joissa myös exä ollut mukana), ilman että mainitsen häntä kertaakaan keskustelun aikana. Myöskään nykyinen mieheni ei ole ottanut exäänsä puheeksi missään välissä tai yhteydessä. Ihan tarpeetonta.

Olen eri, mutta minusta taas tuollainen väistely on ihan tarpeetonta. Se on elettyä elämää eikä siinä ole mitään salattavaa. Minun puolisoni on tehnyt ex-avokkinsa kanssa aika lailla kaiken mitä on aikuisiällä ylipäänsä tehnyt, en ole ajatellut että siinä olisi eroa sanooko "käytiin Heidin kanssa Lontoossa" vai "kävin jonkun tyypin kanssa Lontoossa". Ei exät meidän suhteessa mitään mörköjä joiden nimeä ei saa mainita.

Vierailija
17/25 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sen tunteen tosiaan aiheutti ottamalla exänsä puheeksi, ei sillä entisellä itsellään ole tähän osaa eikä arpaa. Miksi siitä naisesta haluaa edelleen sinulle puhua, no, sitä voit kysyä mieheltä itseltään. Epäilisin että koska nainen petti häntä, jäi jotain hampaankoloon ja miettii tuota naista edelleen, ei välttämättä hyvällä. Tuskin mies tykkäisi jos jatkuvasti puhuisit jostain entisestä poikakaveristasi ja mitä te kaksi teitte missäkin.

Itse voisin sanoa miehelle vaikka että kuule kun me seuraavaksi suunnitellaan jotain matkaa  tai ravintolareissua, voitaisko katsoa ettei mennä ihan samaan paikkaan missä reissasit eksäsi kanssa, ettei sulle taas tule tarvetta kertoa mulle paikan päällä että täällä me Miisan kanssa oltiin silloin kolme vuotta sitten. Että voitaisko mennä seuraavaksi jonnekin missä et ole ollut Miisan kanssa eikä menneisyyden haamut kummittele. Jos mies puhuu tuosta naisesta useinkin, voit myös sanoa että eiköhän nyt riitä jo, jos noin kova ikävä on, seuraavalla kerralla saat mennä rukoilemaan sitä naista takaisin ja minä jatkan matkaa ilman sinua.

Kato, kun nainen saa ihan luvan kanssa kyllästyä miehen hölmöön käytökseen ja sanoa sen myös ääneen. Ei tarvi olla kiva ja ymmärtäväinen maailman tappiin jos toinen on ääliö.

Vierailija
18/25 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se kaikille kiusallisempaa, jos mies esittäisi ettei ole koskaan käynyt siinä paikassa. Ei tuollaista oikein voi salata ja varmaan väkisinkin tulee sitten puheeksi että kenen kanssa olit reissussa. Olet nyt mustasukkainen ja epävarma - ymmärrän tunteesi täysin, olen itsekin kärsinyt huonosta itsetunnosta. Mutta nyt sinulla on paikka yrittää kehittyä ja päästä asiasta yli. Jos tarkastelet vaikka tätä matka-asiaa ulkopuolisena, varmaan ajattelet että pikkujuttuhan tuo on.

Vierailija
19/25 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko todellinen ongelmasi se, että menitte samaan paikkaan matkalle, jossa mies oli jo käynyt eksänsä kanssa? Miten päädyitte valitsemaan kohteen?

Vierailija
20/25 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa yrittää tahallaan vähätellä apn asiaa. Eksäkortin vetäminen on tehokas keino pitää toinen varpaillaan. On luontevaa kertoa olleensa jossakin paikassa nyt vaikka sen eksänsä kanssa, mutta jatkuva asioiden muistelu on asiatonta. Olikohan tämän eksäänsä muistelevan miehen idea mennä kyseiseen matkakohteeseen? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi