Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ilmoittaa raskaudesta fb:ssa?

Vierailija
17.02.2014 |

Olen raskautunut ja mietin, miten ilmoittaisin raskaudesta fb:ssa. Mikä olisi teidän mielestä "liikaa", entä sopivasti? Millä tavoilla teidän kaverit ovat ilmoittaneet raskauksistaan?

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan pakko kertoa niin laita statukseen "tiineenä" tai "poikii 16.5.2015"

Vierailija
62/99 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Paksuksi pantu", "pullat uunissa", "tiineenä" tai "maha pystyssä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 14:55"]

Jos ihan pakko kertoa niin laita statukseen "tiineenä" tai "poikii 16.5.2015"

[/quote]

Tai "onnistuneesti siemennetty"

Vierailija
64/99 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"PIM! Olen raskaana."

Vierailija
65/99 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on pian kolme (tai neljä, voit itse laittaa numeron ;)

12vko menosssa tjn.

Kohta pääsee nuuhkimaan vauvantuoksua

Voi tätä onnea

Onni se siellä mahassa potkii

Ensin polkas ukko ja sitten potkas ONNI

Olen nielaissut ilmapallon joka poksahtaa xxx

Minkä merkkiset vaunut/turvakaukalo ois hyvä

Onhan noita keinoja. Eri asia vaan mitä ilkee laittaa fb:n.

Vierailija
66/99 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa nyt, millaisten asioiden jakamiseen se FB on tarkoitettu, jos siellä ei ole tarkoitus kertoa kuulumisia.

Vierailija
67/99 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi laittaa "olen raskaana, laskettu aika x.x.xx" Selkeä ja ymmärrettävä teksti

Vierailija
68/99 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin joskus rakenneultran jälkeen laittaa kuvan, jossa maha näkyy. En ilmoittaisi mitenkään "ilmoitusasiana" että raskaana ollaan, mutta tuntuisi myös pöljältä olla puoli vuotta laittamatta yhtään uutta kuvaa tai tarkoituksella rajata maha pois tms. Lisäksi olisi vähän hassua olla kertomatta ollenkaan tällaista asiaa, kun kerron kuitenkin helposti mitä söin päivälliseksi tai mitä katson telkkarista :D

Nyt on kuitenkin vasta viikko 16 niin en ihan vielä aio asiaa somessa paljastaa, vaikka en sitä enää oikeassa elämässä salailekaan.

Vierailija
69/99 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pesin taas ukon ja mun kalsarit samassa koneellisessa." Ja siihen vielä kuva vauvamahasta.

Vierailija
70/99 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parhautta! Meidän pikku perheeseen syntyy kesäkuussa rakkauden hedelmä. Idätysprosessi alkoi viime Turkin lomalla. Ihquu, kun heti hedelmöityin!

Vierailija
71/99 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuvaiheessa raskautta laitoin kuvan, jossa vatsa näkyi. Siinä vaiheessa olin ehtinyt henkilökohtaisesti kertomaan niille, joita henkilökohtaisesti kiinnosti. Loppuvaiheessa kun vatsa oli niin iso, että jokainen vastaantulijakin sen huomasi, en pitänyt asiaa enää niin henkilökohtaisena, etteikö siitä voisi facebookissakin kertoa.

Vierailija
72/99 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana eikä olla kerrottu raskaudesta fb:ssä. Ne tietää kenen "tarvitsee" tietää :). En ole lisännyt varmaan tämän 8kk odotuksen aikana yhtään vartalokuvaa facebookkiin, se on vain kyllä sattumaa, en ole päivittänyt profiilikuvaakaan :).

Typerää mielestäni on muka "salaisesti" vihjailla yksiön vuokrasopimuksen päättymisestä tai mieliteoista.. 

Vierailija
73/99 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

teimme sen edestä ja takaa, teiltä kaikilta salaa.

Sai mieheni kerrankin torttua, kun sai paljaaltaan painella ei pillukaan muistuttanut korppua.

Nyt julistamme teille ystävät hyvät, sisälleni on laskettu rakkauden jyvät.

Rakkaudemme taimi on alkanut kasvaa, XX.XX se tuottaa jo ehkä maailmalle paskaa

Vierailija
74/99 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pari kaveria on julkaissut ultrakuvan, ihana ylläri on ollut nähä fb:ssä iloisia uutisia kaukana-asuvilta kavereilta joihin pidän yhteyttä lähinnä fb:n kautta. :) Kyllä ne etäämmätkin kaverit on usein mielessä ja tällaisen asian lukeminen ilahduttaa, vaikka yhteydenpito onkin vain somessa.

Itse laitoin toisessa raskaudessa kuvan itsestäni vauvamahoineni, ekassa en "ilmotellut" mitenkään. :) Kyllähän sitä tulee ilmoteltua paljon turhemmistakin asioista. ;)

Vierailija
75/99 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi fb:ssä mitenkään kun en ole pariin vuoteen sinne vaivautunut ainuttakaan päivitystä tekemään.

Vierailija
76/99 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hyvä ystävä kirjoitti "arvatkaa, mikä minusta tulee kesäkuussa? Alkaa ä:llä ja loppuu i:hin". Siihen porukat sitten veikkaili ämpäriä ja ämyriä :D

:D

Vierailija
77/99 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ilmoitin somessa vasta lapsen syntymän.

Vierailija
78/99 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ilmoittanut mitenkään, en myöskään lisäillyt kuvia mahastani. Ei ole kavereissakaan sellaisia jotka haluaa raskaudesta ilmoitella facessa.

Vierailija
79/99 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 14:32"]

Olen raskautunut ja mietin, miten ilmoittaisin raskaudesta fb:ssa. Mikä olisi teidän mielestä "liikaa", entä sopivasti? Millä tavoilla teidän kaverit ovat ilmoittaneet raskauksistaan?

[/quote]

Kirjoita humoristisesti:  

Tiina & Make production company proudly presents: 

Announcing Tiina 2.0 in home theatre near you next November :)   

Vierailija
80/99 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee nyt palvelus itsellesi ja unohda koko fb:ssa kertominen. Ellet halua nolata itseäsi.