Kenet näistä miehistä tapaisit mieluiten?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
M25, meillä ei ole kyllä paljon muuta yhteistä kuin ikä enkä ole sillälailla kiinnostunut. Tuskin olisi hänkään minusta tosin. Luulen, että kun se olisi molemmille täysin selvää, voisi olla mukava tapaaminen. Maskin raosta juotaisiin pillillä kahvit puiston penkillä, haettaisiin ehkä drive inistä syötävää ja jos vaikka pelattaisiin jotain peliä ajan kuluksi puhelimesta tai ihan lauta/korttipelejä.
Siinä tapaukses jään kotiin, ku pelkästään kaupas käynti ahdistaa. Mut kiitos kuitenkin ja tollane tapaaminen olis just kiva. :) M25
Niko Petteri olisi kiva tavata Hänen neliovisensa Bemarin takapenkillä.
T: futarikundi 19w
Vierailija kirjoitti:
Osa on liian nuoria joten hopeakettu.
On ennenkin ollut hopeakettu puolisona.
50v.
Mutta hopeaketulle sinä olet liian vanha.
Nuoret ovat liian nuoria ja nuo vanhemmat sellaisia etten ymmärrä miksi tapaisin. No tietysti sitä voisi räkyttää yhden kahvin ajan jollekin idiootille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos noista nyt joku olis pakko tavata, niin Zinccis. Mutta jokainen noista on kyllä todellisuudessa nainen. Ja vähintään parissa tapauksessa voi olla jopa sama tyyppi.
Niinpä, etenkin latino ja hopeakettu selkeästi keksittyjä hahmoja. Ja joku ääliö vielä uskoo. :D
Varmaan itse provoilija/luoja lähinnä.
Varmaan tarkoittanet jotain muuta hopeakettua koska tää Hopeakettu kirjoitetaan tietty isolla😄
Se mitä palstalla pyörinyt niin M25 on ainoa jonka juttuja en ole nähnyt. Muiden osalta vahvasti kyllä viittaisi miehiä olevan heidän 🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v + ?
Tai mies52vPalstan karseimpiin kuuluvat tyypit. Miksi ihmeessä? No mies 29v+ on kieltämättä viime aikoina petrannut ja jättänyt naisten haukkumisen vähemmälle. Mutta mitä ihme masokisteja tällä liikkuu...?
Naiset rakastaa maskuliinisia miehiä:D No voihan se olla, että haluaisivat antaa vain käsilaukusta, jos se sinua lohduttaa..
mies52v
Joku (nimetön?), joka ei trollaa.
En tiiä onko tää joku sairas tapa anella peniskuvia kyseenalaistamalla miehen sukupuoli. Oon mies. Ja peniskuvia en lähettele siulle tai muilekkaa. M25