kulutin tänään 5000kcal ja söin aamulla munakkaan ja lounaaksi tomaattikeiton.
Kommentit (10)
Niin. Mistä haluat kertoa.
Tämä oli johdanto.
Vierailija kirjoitti:
Ei huono.
Harva jaksaa juosta 1,5 maratonia yhdessä päivässä!
Poljin sähköpyörällä ja sports tracker kertoi että paljon meni
Varo ettet saa peräsuolenlaskeumaa
Harvapa sitä jaksaa kulutustaan tänne kertoa. Kuulostat syömishäiriöiseltä. Itselläni kulutus oli tänään 4000 ja söin 3000kcal. Huomenna on pakko tankata energiaa enemmän. Noin suurta vajetta ei kannata pitää pitkään. Nyt on mennyt kolme päivää. Puutyöt.
Varmaan 5000 kaloria. Tuskin 5000 kilokaloria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei huono.
Aa, arvelinkin näin:) Miehen kaverin sports trackerin mukaan tämä kuluttaa saunassa istuen 1000 kcal tunnissa🤣 Ihan en luottaisi noihin.
Samoin kaverin kellon mukaan askelmäärä ja kulutetut kalorit on ihan eri kuin mun tavallisella askelmittarilla. Jos mulla oli (lomailtiin ja liikuttiin viikko yhdessä juuri täsmälleen samat määrät) päivässä 7500 askelta/286kcal, hänen kellonsa näytti 14700 askelta ja 890kcal. Ja minä olen meistä lyhyempi joten otan enemmän askelia:)
Ilmeisesti kello laskee askeliksi myös sen kun viet lusikan suuhun, harjaat hiuksia tai viittilöit jotain mutta nehän ei kuluta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei huono.
Ilman avustusta 13h = 5065kcal.
Hieno suoritus!! Muuta ei päivässä ehdikään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei huono.
Aa, arvelinkin näin:) Miehen kaverin sports trackerin mukaan tämä kuluttaa saunassa istuen 1000 kcal tunnissa🤣 Ihan en luottaisi noihin.
Samoin kaverin kellon mukaan askelmäärä ja kulutetut kalorit on ihan eri kuin mun tavallisella askelmittarilla. Jos mulla oli (lomailtiin ja liikuttiin viikko yhdessä juuri täsmälleen samat määrät) päivässä 7500 askelta/286kcal, hänen kellonsa näytti 14700 askelta ja 890kcal. Ja minä olen meistä lyhyempi joten otan enemmän askelia:)
Ilmeisesti kello laskee askeliksi myös sen kun viet lusikan suuhun, harjaat hiuksia tai viittilöit jotain mutta nehän ei kuluta mitään.
Mun kännykän askelmittari laskee askelia kun ajan skuutilla :D kivasti tulee muutama tuhat askelta kun seisoo laudan päällä työmatkat.
Ei huono.