Ekaa kertaa päällä... mitä ottaa huomioon?
ajattelin kokeilla mennä istumaan miehen päälle kunhan hän ensi kerran ajattelee seksiä. minä ajattelen sitä päivittäin. miten voisin kuivaharjoitella että homma onnistuu tositoimissa? onko parempi pitää jalkapohjat maassa ja kyykkiä vai polvetkin maahan? missä asennossa pystyn parhaiten hinkata klittaani mieheen sillä minäkin haluan orkkelit. ajattelin runkata itseäni häneen. mahanpohjassa jo kutkuttaa. millä voisi kuivaharjoitella, minkä asian saan pystyyn maahan?
Kommentit (14)
Mitä ottaa huomioon?
voi h****ttu että mä vihaan tuota lausetta. Ja seksiinkin se piti vielä liittää. YÄK!!!
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 12:12"]
Mee istuu miehen syliin sohvalle. Polvet alle, vaan leffoissa ollaan jalkapohjien päällä!
[/quote]
Mä ainakin oon niin lyhyt, ettei onnistu polvillaan olo.
täällä on tää yks pervo setä joka käyttää sanaa "orkkelit". hyi vittu!!!
Mies istumaan sohvalle ja sinä siihen vastakkain, toimii! Tämä myös paras asento auton takapenkillä harrastamiseen.
Kilot. N. 50 kiloinen sutjakka vartaloinen on kiva päällä, vielä 55 kilonenkin menee, mutta 60 tai +60 kg ei! Tuo 60 on kyl se maaginen raja, et menee halut tai oikeesti haluu muuta. Ihan näin rehellisesti. (kyl sitä omaa vaimoa laittaa joskus, mut jättäähän se toivomisen varaa)
M 45
vähän pitäisi neuvoa saada etten ihan nolaa itseäni jos nytkytän väärin mikä ei tunnu miltään kummastakaan.
ap
kannattaako tehdä posliini vai ei? kumpi tuntuu paremmalta?
Mee istuu miehen syliin sohvalle. Polvet alle, vaan leffoissa ollaan jalkapohjien päällä!
Kysy siinä tilanteessa mieheltä, että miten haluat minun liikkuvan. Kerro ettet ole kokenut tässä asiassa!
No, mulla on polvet alustaa vasten ja mies nytkyttää pitämällä lantiostani kiinni samalla kun liikutan itseäni. Varmat orkkulit molemmille.
No ota vaikkapa se mies huomioon.