Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50-vuotias mieheni käy kimppasaunassa naistyökavereidensa kanssa

Vierailija
16.02.2014 |

Naisissa on monen ikäisiä, osa on rintavia kolmekymppisiä. Mä oon vähän mustis, onko syytä? Noita yhteisiä saunailtoja on pari kertaa vuodessa. Kaikki ovat saunassa alasti, jollain ujoimmalla on kuulemma pyyhe ympärillä mutta suurin osa on kelteisillään.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 11:10"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 10:59"]

Minunkin exäni aloitti suhteensa työkaveriin tällaisen saunaillan aikana. Toki vipinää oli, mutta se mahdollisti. Nykyiselle miehelle jo ilmoitin, etten sitten katso hyvällä kimppasaunoja.

[/quote]

Entä jos miehesi sanoisi, että hän on syytön exäsi töppäilyihin eikä hänellä ole velvollisuutta paikata toisten mokia?

[/quote]

syytön hän on, enkä minä voi toista aikuista käydä määräilemään. Sanoin vain miehelle, etten tykkää kimppasaunoista. Tähän mies sanoi, ettei hänellä ole tapana ollut niitä harrastaakaan.  Tämä riittää - olen kertonut ja miehelle jää valinta.

minä itse en ikinä kävisi kimppasaunassa. Olen tiimalasivartaloinen, ja minussa on paljon katsottavaa. En halua, että minua katsotaan. Kiusallista se on bikineissäkin rannalla, saatika alasti.

Vierailija
42/54 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 11:16"]

minä itse en ikinä kävisi kimppasaunassa. Olen tiimalasivartaloinen, ja minussa on paljon katsottavaa. En halua, että minua katsotaan. Kiusallista se on bikineissäkin rannalla, saatika alasti.

[/quote]

Niin varmaan :D mutta vaikka olisikin, niin mitä sitten? Mihin sun vartalosi kuluu siitä jos sitä joku katselee tai jopa arvostelee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 11:26"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 11:16"]

[/quote]

Niin varmaan :D mutta vaikka olisikin, niin mitä sitten? Mihin sun vartalosi kuluu siitä jos sitä joku katselee tai jopa arvostelee?

[/quote]

kyse on kiusallisesta tunteesta. En vaan tykkää.

Vierailija
44/54 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 10:47"]

Kuka tässä on naksahtanut? En ole maininnut asiasta miehelleni sanallakaan enkä mököttänyt asian takia. Ihan omassa mielessäni vaan tunnen mustasukkaisuutta, kun mies pääsee katsomaan kauniita, alastomia naisvartaloita. 

[/quote]

No se 100% varmasti katselee vielä kauniimpia ja vielä "alastomampia" naisvartaloita netissäkin. Onhan se kuitenkin mies. 

Onko se sulta jotenkin pois, jos vaikka katseleekin? Jos ei kuitenkaan muuta tee. Korkeintaanhan se saattaa siitä innostua ja tuoda sen innostuksen kotiin asti. Vai väitätkö, ettet itse ole koskaan haaveillut vieraasta alastomasta miehestä? Vai onko kyse siitä, että teet näin ja nautit siitä ja nyt sitten olet mustasukkainen tietäessäsi miehesi mahdollisesti myös nauttivan samalla tavalla?

Vierailija
45/54 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä edes yritä antaa fiksuja vastauksia, kun  provot on paljon hauskempia, mutta... Vaikutatte kummatkin fiksuilta ihmisiltä. Jos sanot tuon saman asian miehellesi. "Pitäisi olla ihan ok, että käyt saunassa naisten kanssa, mutta kuitenkin tuntuu pahalta", niin luulisin että miehellesi ei ole mikään ongelma jättää saunaa väliin.

Toki noissa tilanteissa on tiettyjä sosiaalisia paineita. Pirttihirmu kieltää..., mutta kyllä hän siihen keinon keksii.

Vierailija
46/54 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 21:34"]

Niin minunkin mieheni, myös ihan kaksisteen ystävien kanssa, myös naisten. Kuten minäkin ihan kenen kanssa vaan. Se on sauna, ystävät hyvät.

[/quote]

älä ystävä hyvä koita väittää että on normaalia olla työporukalla alasti.

Vierailija
47/54 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi keksii varmasti hyvän syyn kieltäytyä saunailloista, onhan hän luovalla alalla :)

Vierailija
48/54 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin käyn. Itsellä ikää 45 ja työkaverit mua vanhempia. En oo tänne vaatteet päällä syntynytkään. Olemme jo siinä iässä, että hyväksymme itsemme sellaisena kun olemme.

Vierailija
49/54 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 12:02"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 21:34"]

Niin minunkin mieheni, myös ihan kaksisteen ystävien kanssa, myös naisten. Kuten minäkin ihan kenen kanssa vaan. Se on sauna, ystävät hyvät.

[/quote]

älä ystävä hyvä koita väittää että on normaalia olla työporukalla alasti.

[/quote]

Ei työporukka ole se pointti. Kyllä on normaalia saunoa ystävien kanssa jos niin haluaa ja harvemmin sitä vaatteet päällä saunotaan.

Älä sinä väitä, että alastomuudessa olisi jotain epäluonnollista tai että se toisi automaattisesti likaisia ajatuksia.

Vierailija
50/54 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 09:57"]

Miksi työyhteisö riisuutuu alasti ja peseytyy keskenään? Tiedän että suomalaiset tykkää saunoa mutta eihän kuntosaleillakaan ole mieheille ja naisille yhteistä pukuhuonetta. Miksi töissä sitten?

[/quote]

Osaako joku vastata?

Vierailija
51/54 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 12:20"]

Miksi työyhteisö riisuutuu alasti ja peseytyy keskenään? Tiedän että suomalaiset tykkää saunoa mutta eihän kuntosaleillakaan ole mieheille ja naisille yhteistä pukuhuonetta. Miksi töissä sitten?

[/quote]

Osaako joku vastata?

[/quote]

Jos he vaikka kokevat sen luontevaksi koska ovat ystäviä. Ja työpaikoilla ei ole tilaa monille pukkareille ja suihkuille. Olisi se kuntosalillakin minulle aivan OK jos joku näkee mun tuheron, ei haittaa koska peseydytään vain. Monille se ei ole OK, kun luullaan, että kaikki miehet muna tanassa kyylää naisia.

Vierailija
52/54 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 12:28"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 12:20"]

[/quote]

Osaako joku vastata?

[/quote]

Jos he vaikka kokevat sen luontevaksi koska ovat ystäviä. Ja työpaikoilla ei ole tilaa monille pukkareille ja suihkuille. Olisi se kuntosalillakin minulle aivan OK jos joku näkee mun tuheron, ei haittaa koska peseydytään vain. Monille se ei ole OK, kun luullaan, että kaikki miehet muna tanassa kyylää naisia.

[/quote]

Uimahalleissa, kontosaleilla, kouluissa ja joka paikassa on miehille ja naisille omat  pukuhuoneensa ja vessansa. Onhan kouluissakin ystäviä siinä missä työpaikoilla. Miksi juuri työpaikoilla halutaan peseytyä alasti ystävien kanssa?

Vierailija
53/54 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en halua näyttäytyä alasti muiden miehien edessä. Mieheni saa puolestani saunoa alasti työporukan kanssa, tosin heillä miehet ja naiset saunovat erikseen. Jos hän pettää niin oma on häpeänsä.

Vierailija
54/54 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja vaimoni olimme kumpikin päässeet jo sisälle opiskelijayhteisön rentoon yhteissaunakulttuuriin aloittaessamme seurustelusuhteen. Osakunnan saunailloissa saunottiin sitten samoissa porukoissa erinäisiä kertoja. Tänä vuonna tulee täyteen 40 vuotta aviossa.

Emme ole kumpikaan kaihtaneet tilaisuuksia yhteissaunomiseen sen jälkeenkään - emme yhdessä emmekä erikseen. Jokaisella vuosikymmenellä 1970-luvulta lähtien on saunottu ystävien kesken ihan fiilisten ja seurueen mukaan, sukupuolieroa tekemättä (ja vaatteitta, totta kai). Viimeksi viime kesänä.

Mikä ihme siinä on, että jotkut näkevät yhteissaunomisen seksuaalisena toimintana? Minä en ole seksisävytteiseen meininkiin vielä yhteissaunoissa törmännyt, ja pettämisen mahdollisuus nimenomaan saunomiseen liittyvänä tuntuu jo pelkkänä ajatuksena typerältä.

Saunassa saunotaan ja rentoudutaan, meidän piireissämme ainakin. Muunlaisille inhimillisille toiminnoille on sitten ihan oma aikansa ja paikkansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä