olenko karmea? (avokin kosinnasta)
Avomies kosi minua näin: köllötin sohvalla telkkua katselemassa kun hän alkoi puhua naimisiin menosta. Meillä on ennenkin ollut puhetta aiheesta.. No sanoin että sopii kosia niin mies polvistui sohvan eteen ja kosi.. Mä en jotenkin voi ottaa tuota kosintaa totena, jotenkin niin tyhmä tapa miten kosi. Olisi vaikka iltakävelyllä, järkännyt romanttisen illan tai jotain..olenko ihan kamala kun sanoin odottavani vielä kunnon kosintaa?
Kommentit (19)
Kunnon kosinta on se että mies kysyy sinulta että "Tuletko vaimokseni". Puitteet ei sitä vähennä tai paranna.
Meillä mies kosi samalla tavalla, se tosin oli jo kolmas kerta. Suostuin säälistä koska en hennonut kieltäytyä taas mutta en pidä nykyisin sormusta tai puhu olevani kihloissa, mies sen sijaan pitää sormusta nimettömässä
aargh, tuntuu pahalta..mutta olisin niin halunnut kukkia, tai sormuksen ja ihan yllättäen eikä tavallaan pakotettuna polvistumista kun siitä juuri puhuttiin. ap
jos hän on avokki eli avohoidossa miettisin kyllä ihan oikeasti kahdesti ennen kuin vastaisin myöntävästi.
t. itse en miettinyt
Oot tainnut katsoa liikaa jenkkileffoja. Tervetuloa todellisuuteen.
Kuule, olet liikaa katsonut satuja eli leffoja.
En minäkään olisi ottanut todesta.
Toivottavasti juntti tajuaa tehdä hommat uudelleen, mietittynä.
Haluatko sä edes tollasen miehen? Vähän...tilannetajuton tyyppi.
Olet, miehenä ottaisin tuon siten ettet naimisiin halua enkä kosis enää toista kertaa.
Olet, miehenä ottaisin tuon siten ettet naimisiin halua enkä kosis enää toista kertaa.
Mä tiesin, että mun mies on juuri Se, jonka haluan, joten kun hän kosi verkoilla sivulauseessa, tiesin olevani maailman onnellisin nainen. Sulla on joko väärä mies tai sitten sinä olet vain vaativa.
Mä tiesin, että mun mies on juuri Se, jonka haluan, joten kun hän kosi verkoilla sivulauseessa, tiesin olevani maailman onnellisin nainen. Sulla on joko väärä mies tai sitten sinä olet vain vaativa.
Sanoit että sopii kosia ja sitten et ollutkaan tyytyväinen?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 20:14"]
[/quote]
No ehkä kaikki eivät ole yhtä tyhmiä kuin sinä... Sä luovut vapaudestasi jonkun sivulauseen vuoksi. Voi luoja!
Jos mun mies olisi järjestänyt jonkun romanttisen ravintolaillab ja ruusuja ja kosinut silleen, olisin todennut ettei Se tunne mua yhtään ja kieltäytynyt. Olisi meinaan mun painajainen.
Mun mies kosi niin että sohvalla makoillessani piti mun jalkoja sylissään niinkuin yleensäkin, ja kirjoitti mun jalkaan "would you be my wife?" (on siis ulkomaalainen). Se oli just sellaista pienieleistä mitä halusikin.
Pointtini ei ole siis Se, että näin pitäisi kaikilla mennä, vaan Se että kyllä mun mielestä miehen pitäisi tuntea tulevan vaimonsa tyyli, mitä haluaa. Apn kohdalla siis pitäisi tietää että ap toivoo vähän enemmän kosinnalta
Eli kosinnasta lähtien mieheltä ei saa vaatia yhtään panostusta ja vaivannäköä? Sitten kannattaa varautua että se liitto jatkuu samalla tavalla: vähintäänkin yhtä arkisena ja tympeänä.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 20:16"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 20:14"]
[/quote]
No ehkä kaikki eivät ole yhtä tyhmiä kuin sinä... Sä luovut vapaudestasi jonkun sivulauseen vuoksi. Voi luoja!
[/quote]
Muistuttakaa siis nyt kaikki tulevia aviomiehiänne mikä on olennaisinta kosinnassa, sen on oltava PÄÄLAUSE.
No olet, vaikka kyllä ymmärrän toiveen romanttisesta kosinnasta :D Ei kaiken tarvitse olla aina niinkuin jossain leffoissa, tärkeämpää on mennä naimisiin oikean ihmisen kanssa.