Toiveissa tyttövauva, miten ajoitetaan yhdyntä?
Joo ja heti kärkeen, ei tarvitse ottaa vakavasti, tiedostan että en välttämättä tule raskaaksi ollenkaan, ja jos tulenkin niin poikakin olisi TIETENKIN tervetullut ja rakastettu, mutta siis tyttöä nyt kuitenkin toivotaan ja "yritetään" kun kaksi poikaa jo ennestään on. Ja kyllä, tiedostan myös sen että monet pitävät "tytön/pojantekovinkkejä" huuhaana ja sanovat, että aina on 50 % mahis jompaan kumpaan eikä siihen pysty itse vaikuttamaan...
Kiertoni on n. 30 päivää. Tänään alkoi menkat, seuraavat alkavat siis tod. näk. 17.3.
"tytöntekovinkkejä" olen lueskellut, ja yleisesti on sanottu että yhdyntä pitäisi ajoittaa tapahtuvaksi muutamia päiviä ENNEN ovulaatiota. (Ja ovulaatiohan keskimäärin tapahtuu 14 vrk ennen menkkojen alkua.)Tosin annettu aika yhdynnän ajoittamiseksi ennen ovulaatiota vaihtelee, jotkut sanovat että yhdyntä 3 päivää ennen ovulaatiota, toiset puhuvat viidestäkin. Mitenköhän se siis on?
Ja siis mitä tarkoitetaan että ovulaatio tapahtuu 14 vrk ennen menkkojen alkua, lasketaanko se 14 vrk mukaanlukien oletettu seuraavien menkkojen alkamispäivä, vai ei? Eli onko minulla laskennallisesti ovulaatio 3.3. vai 4.3.?
Kommentit (26)
Ei ole ajoituksen kanssa mitään tekemistä vaan riippuu miehen siittiöistä. Eli se on ihan sama mihin aikaan kuusta ja missä asennossa harrastat seksiä, niin ei vaikuta yhtään mitään. Sieltä tulee joko tyttö tai poika. Ja mitä väliä sillä sukupuolella edes on?
Ei ole ajoituksen kanssa mitään tekemistä vaan riippuu miehen siittiöistä. Eli se on ihan sama mihin aikaan kuusta ja missä asennossa harrastat seksiä, niin ei vaikuta yhtään mitään. Sieltä tulee joko tyttö tai poika. Ja mitä väliä sillä sukupuolella edes on?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 19:49"]
[/quote]
Luitkohan mun aloitusta laisinkaan? Siis ajatuksella?
Sillä tavalla sukupuolella ei ole väliä, että tuli sieltä kumpi tahansa, niin rakkautta tulee saamaan ja on oikein tervetullut, tietenkin!
Mutta onko se jotenkin vaikeaa ymmärtää (vai onko tabu sanoa nykyään) että haluaa lapsia molempia sukupuolia? Haluaisi olla pojan ja tytön äiti? Vastaatko, kolmonen?
ap
Selänne oli vaimonsa kanssa lukenut jonkun kirjan lapsenteon ajoituksen vaikutuksesta sukupuoleen ja jotain puhui, että tyttöjä tulee enemmän kun hommat hoidetaan 70 tuntia ennen ovulaatiota :D Eli tarkkaa puuhaa!
Liekö Beckhamit käyttäneet samaa taktiikkaa neljännen lapsen suhteen? ;)
Selänne oli vaimonsa kanssa lukenut jonkun kirjan lapsenteon ajoituksen vaikutuksesta sukupuoleen ja jotain puhui, että tyttöjä tulee enemmän kun hommat hoidetaan 70 tuntia ennen ovulaatiota :D Eli tarkkaa puuhaa!
Liekö Beckhamit käyttäneet samaa taktiikkaa neljännen lapsen suhteen? ;)
Harrastin seksiä kp 20/28 ja tyttö tuli. Ei siis näemmä tarvitse ennen ovulaatiota ajoittaa...
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 18:38"]
Joo ja heti kärkeen, ei tarvitse ottaa vakavasti, tiedostan että en välttämättä tule raskaaksi ollenkaan, ja jos tulenkin niin poikakin olisi TIETENKIN tervetullut ja rakastettu, mutta siis tyttöä nyt kuitenkin toivotaan ja "yritetään" kun kaksi poikaa jo ennestään on. Ja kyllä, tiedostan myös sen että monet pitävät "tytön/pojantekovinkkejä" huuhaana ja sanovat, että aina on 50 % mahis jompaan kumpaan eikä siihen pysty itse vaikuttamaan...
Kiertoni on n. 30 päivää. Tänään alkoi menkat, seuraavat alkavat siis tod. näk. 17.3.
"tytöntekovinkkejä" olen lueskellut, ja yleisesti on sanottu että yhdyntä pitäisi ajoittaa tapahtuvaksi muutamia päiviä ENNEN ovulaatiota. (Ja ovulaatiohan keskimäärin tapahtuu 14 vrk ennen menkkojen alkua.)Tosin annettu aika yhdynnän ajoittamiseksi ennen ovulaatiota vaihtelee, jotkut sanovat että yhdyntä 3 päivää ennen ovulaatiota, toiset puhuvat viidestäkin. Mitenköhän se siis on?
Ja siis mitä tarkoitetaan että ovulaatio tapahtuu 14 vrk ennen menkkojen alkua, lasketaanko se 14 vrk mukaanlukien oletettu seuraavien menkkojen alkamispäivä, vai ei? Eli onko minulla laskennallisesti ovulaatio 3.3. vai 4.3.?
[/quote]
Jos sun kierto on 30 päivää, niin seuraavat menkat ois 18.3. (ei 17.3.)
Ovulaatio oletettavasti 14 päivää aiemmin, eli n. 4.3. Siitä kolme päivää aiemmin on 1.3.
Arpapeliähän tuo oikeastaan on, mutta pidän peukkuja tyttötärpille! :)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 19:49"]Ei ole ajoituksen kanssa mitään tekemistä vaan riippuu miehen siittiöistä. Eli se on ihan sama mihin aikaan kuusta ja missä asennossa harrastat seksiä, niin ei vaikuta yhtään mitään. Sieltä tulee joko tyttö tai poika. Ja mitä väliä sillä sukupuolella edes on?
[/quote]
Höh, älä nyt oo tylsä :)
Ei nyt tuu muita mieleen kun hapan ph (syö greippiä) ja tuo seksi reilusti ennen ovulaatiota. Täälläkin tyttöä yritetään (oikeesti käy kumpi vaan), tähän mennessä ei ikävä kyllä tulosta.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 19:49"]
[/quote]
Luitkohan mun aloitusta laisinkaan? Siis ajatuksella?
Sillä tavalla sukupuolella ei ole väliä, että tuli sieltä kumpi tahansa, niin rakkautta tulee saamaan ja on oikein tervetullut, tietenkin!
Mutta onko se jotenkin vaikeaa ymmärtää (vai onko tabu sanoa nykyään) että haluaa lapsia molempia sukupuolia? Haluaisi olla pojan ja tytön äiti? Vastaatko, kolmonen?
ap
[/quote]
Ei mutta kun ei voi vaikuttaa kumpi sieltä tulee. Meille kun tuli muksu, niin oli ihan sama kumpi se oli, koska oli kuitenkin haluttu. Poika sieltä sitten tuli.
Käly puheli, että tyttö tulisi jos seksiä harrastaa päivää tai kahta ennen ovulaatiota niin, että ne siittiöt on ehtiny "vanheta" ovulaation hetkellä. Sen mukaan tyttösiittiöt on sitkeämpiä ja sinnittelee siellä putkistossa siihen asti, että munasolu irtoaa.
Mitään hajua ei ole tän jutun toimivuudesta tosin. Kuulostaa mun mielestä huuhaalta, mutta kannattaahan sitä kokeilla, jos tyttöä tosiaan haluaa. :D
Poikia tehdään takaapäin ja tyttöjä lähetys-saarnaajassa, eihän se ollut vaikeaa? Suuseksillä saa kusipäisiä ja perspanoilla homoja. Käsitöillä tulee käsitaitoisi ja kielitaitosi jos on toiveissa niin arvannet?
hei olen itse kokenut ja monen ystäväni kanssa puhunut, että ajoitus ei ole niin tärkeä kuin tapa.
Eli pikapanolla poika ja pitkä esileikki ja sitten hommiin, niin tulee tyttö.
t. vanhaa viisautta
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 19:59"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 18:38"]
Jos sun kierto on 30 päivää, niin seuraavat menkat ois 18.3. (ei 17.3.)
Ovulaatio oletettavasti 14 päivää aiemmin, eli n. 4.3. Siitä kolme päivää aiemmin on 1.3.
Arpapeliähän tuo oikeastaan on, mutta pidän peukkuja tyttötärpille! :)
[/quote]
Ei, kyllä mun menkkojen pitäisi alkaa 17.3. Kierron pituushan lasketaan alkamispäivästä alkamispäivään :)
ap
Meillä puuhailtiin päivää ennen ovulaatiota ja tyttö tuli :)
Pojasta en oo niin varma mutta luulen, että ovulaatio oli jo tapahtunut tai juuri käsillä, kun peitot heilui.
Ehkä ajoituksella oli väliä tai sitten oli täysin sattumaa! Meillä näin, koska mies sattui olemaan kummassakin tapauksessa reissussa, siksi tiedän.
Kai se perustuu siihne et ne "tyttösiittiöt" on hitaampia mutta sitkeempiä. Eli siks poika tärppäis paremmin just ovulaation aikaan ja tytöt muulloin. (Monesti muuten tuntuu ainakin et vahinkovauvat on tyttöjä, johtuisko just tosta sitkeydestä? ihan vaan omaa päätelmää?) En tiedä mitä mieltä tiede on :D
No eihän siinä olis mitään järkeä, jos se seuraavan kierron eka vuorokausi laskettaisiin siihen vanhaankin kiertoon mukaan. Se olisi sitten molemmissa kierroissa mukana, eikä laajennettuna koko kalenterille vuoden päivät täsmäisi.
Mutta siis jos kiertosi on 29 vuorokautta ja 17.3. kuukautisten pitäisi alkaa, niin ovulaatio olisi n. 3.3. ja siitä 3 vuorokautta aiemmin on 28.2.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 18:38"]Joo ja heti kärkeen, ei tarvitse ottaa vakavasti, tiedostan että en välttämättä tule raskaaksi ollenkaan, ja jos tulenkin niin poikakin olisi TIETENKIN tervetullut ja rakastettu, mutta siis tyttöä nyt kuitenkin toivotaan ja "yritetään" kun kaksi poikaa jo ennestään on. Ja kyllä, tiedostan myös sen että monet pitävät "tytön/pojantekovinkkejä" huuhaana ja sanovat, että aina on 50 % mahis jompaan kumpaan eikä siihen pysty itse vaikuttamaan...
[/quote]
Huomaa että täällä yliopistossa kouluttautuneet työttömät av-mammat uskoo uskomuksiin mitkä ei pidä paikkaansa. Kyllä ihmetyttyy että millä äo:lla olette valmistuneet kun uskotte vanhanaikaisia uskomuksia siitä että eri asennoilla ja muilla poppakonsteilla voisi saada joko tytön tai pojan. Se on kuule ihan kiinni miehen siittiöistä. Tutkikaapa kuulkaas miehen sukua, että paljonko on tyttö ja poikalapsia syntynyt. Siitä sastte prosentuaalista osviittaa, että mitkä ovat mahdollisuudet. Jos poikalapset ovat hallitsevana, niin silloin myös tekin sen saatatte saada. Ei edes neuvolassa neuvottu mitään niin typerää että pane lähetyssaarnaajalla ja saat pojan ja pane takaapäin ja saat tytön, tai mitään muutakaan vippaskonsteja.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 18:38"]Joo ja heti kärkeen, ei tarvitse ottaa vakavasti, tiedostan että en välttämättä tule raskaaksi ollenkaan, ja jos tulenkin niin poikakin olisi TIETENKIN tervetullut ja rakastettu, mutta siis tyttöä nyt kuitenkin toivotaan ja "yritetään" kun kaksi poikaa jo ennestään on. Ja kyllä, tiedostan myös sen että monet pitävät "tytön/pojantekovinkkejä" huuhaana ja sanovat, että aina on 50 % mahis jompaan kumpaan eikä siihen pysty itse vaikuttamaan...
[/quote]
Huomaa että täällä yliopistossa kouluttautuneet työttömät av-mammat uskoo uskomuksiin mitkä ei pidä paikkaansa. Kyllä ihmetyttyy että millä äo:lla olette valmistuneet kun uskotte vanhanaikaisia uskomuksia siitä että eri asennoilla ja muilla poppakonsteilla voisi saada joko tytön tai pojan. Se on kuule ihan kiinni miehen siittiöistä. Tutkikaapa kuulkaas miehen sukua, että paljonko on tyttö ja poikalapsia syntynyt. Siitä sastte prosentuaalista osviittaa, että mitkä ovat mahdollisuudet. Jos poikalapset ovat hallitsevana, niin silloin myös tekin sen saatatte saada. Ei edes neuvolassa neuvottu mitään niin typerää että pane lähetyssaarnaajalla ja saat pojan ja pane takaapäin ja saat tytön, tai mitään muutakaan vippaskonsteja.
No kyllä nyt joku teistä tietää! ;)
ap