Toiveissa tyttövauva, miten ajoitetaan yhdyntä?
Joo ja heti kärkeen, ei tarvitse ottaa vakavasti, tiedostan että en välttämättä tule raskaaksi ollenkaan, ja jos tulenkin niin poikakin olisi TIETENKIN tervetullut ja rakastettu, mutta siis tyttöä nyt kuitenkin toivotaan ja "yritetään" kun kaksi poikaa jo ennestään on. Ja kyllä, tiedostan myös sen että monet pitävät "tytön/pojantekovinkkejä" huuhaana ja sanovat, että aina on 50 % mahis jompaan kumpaan eikä siihen pysty itse vaikuttamaan...
Kiertoni on n. 30 päivää. Tänään alkoi menkat, seuraavat alkavat siis tod. näk. 17.3.
"tytöntekovinkkejä" olen lueskellut, ja yleisesti on sanottu että yhdyntä pitäisi ajoittaa tapahtuvaksi muutamia päiviä ENNEN ovulaatiota. (Ja ovulaatiohan keskimäärin tapahtuu 14 vrk ennen menkkojen alkua.)Tosin annettu aika yhdynnän ajoittamiseksi ennen ovulaatiota vaihtelee, jotkut sanovat että yhdyntä 3 päivää ennen ovulaatiota, toiset puhuvat viidestäkin. Mitenköhän se siis on?
Ja siis mitä tarkoitetaan että ovulaatio tapahtuu 14 vrk ennen menkkojen alkua, lasketaanko se 14 vrk mukaanlukien oletettu seuraavien menkkojen alkamispäivä, vai ei? Eli onko minulla laskennallisesti ovulaatio 3.3. vai 4.3.?
Kommentit (26)
Kun meillä yritettiin ensimmäistä lasta, heilutettiin peittoja joka päivä -> POIKA TULI. Toista lasta yritettiin, niin tahti oli joka toinen tai kolmas päivä. Ovulaatiopäivänä ei ehditty-> TYTTÖÄ veikattiin rakenneultrassa, mutta aika näyttää...
Ainoa ja varma tapa saada tyttö on, että menette kiinaan/intiaan jossa on jo pitempään ollut tapana seuloa siittiöitä että saisivat poikia joten eiköhän Se onnistu toisinkin päin ;)
"noin 500 vuotta ennen ajanlaskumme alkua syntyi käsitys, että oikea kives tuottaa poikia, vasen tyttöjä. Pitkälle 1800-luvulle asti lienee moni mies uhrannut vasemman kiveksensä siinä hurskaassa uskossa, että tämä varmistaa miespuolisen perillisen syntymisen." (Duodecim)
Älä laita sentään miestäsi uhraamaan oikeanpuol. kivestään? ;-)
Kannattaa ajoittaa niin, että molemmat ovat paikalla seksin aikana.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 18:38"]Joo ja heti kärkeen, ei tarvitse ottaa vakavasti, tiedostan että en välttämättä tule raskaaksi ollenkaan, ja jos tulenkin niin poikakin olisi TIETENKIN tervetullut ja rakastettu, mutta siis tyttöä nyt kuitenkin toivotaan ja "yritetään" kun kaksi poikaa jo ennestään on. Ja kyllä, tiedostan myös sen että monet pitävät "tytön/pojantekovinkkejä" huuhaana ja sanovat, että aina on 50 % mahis jompaan kumpaan eikä siihen pysty itse vaikuttamaan...
Kiertoni on n. 30 päivää. Tänään alkoi menkat, seuraavat alkavat siis tod. näk. 17.3.
"tytöntekovinkkejä" olen lueskellut, ja yleisesti on sanottu että yhdyntä pitäisi ajoittaa tapahtuvaksi muutamia päiviä ENNEN ovulaatiota. (Ja ovulaatiohan keskimäärin tapahtuu 14 vrk ennen menkkojen alkua.)Tosin annettu aika yhdynnän ajoittamiseksi ennen ovulaatiota vaihtelee, jotkut sanovat että yhdyntä 3 päivää ennen ovulaatiota, toiset puhuvat viidestäkin. Mitenköhän se siis on?
Ja siis mitä tarkoitetaan että ovulaatio tapahtuu 14 vrk ennen menkkojen alkua, lasketaanko se 14 vrk mukaanlukien oletettu seuraavien menkkojen alkamispäivä, vai ei? Eli onko minulla laskennallisesti ovulaatio 3.3. vai 4.3.?
[/quote]
Huomaa että täällä yliopistossa kouluttautuneet työttömät av-mammat uskoo uskomuksiin mitkä ei pidä paikkaansa. Kyllä ihmetyttyy että millä äo:lla olette valmistuneet kun uskotte vanhanaikaisia uskomuksia siitä että eri asennoilla ja muilla poppakonsteilla voisi saada joko tytön tai pojan. Se on kuule ihan kiinni miehen siittiöistä. Tutkikaapa kuulkaas miehen sukua, että paljonko on tyttö ja poikalapsia syntynyt. Siitä sastte prosentuaalista osviittaa, että mitkä ovat mahdollisuudet. Jos poikalapset ovat hallitsevana, niin silloin myös tekin sen saatatte saada. Ei edes neuvolassa neuvottu mitään niin typerää että pane lähetyssaarnaajalla ja saat pojan ja pane takaapäin ja saat tytön, tai mitään muutakaan vippaskonsteja.