Mistä saa tämmösiä biksuja?
Kommentit (21)
Kaikille alle 65 kiloisille naisille tuollaiset pakollisiksi :P t:Mies
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 21:40"]
Kaikille alle 65 kiloisille naisille tuollaiset pakollisiksi :P t:Mies
[/quote]
Pyh. Painan alle 60 kiloa ja näyttäisin kauhealta tuollaisissa.
Siis mun käsittääkseni valtio myöntää tuommoiset, jos pystyy todistamaan, että näyttää noin sopivan photoshopatun blurratulta niissä.
49 kg ja b
Vttu mitä pskaa noi tuotteet, siel on nettisivulla melkeen p paljaan -,-
MÄ TAPAN SEN TYRKYN JOKA MEIDÄN RANNALLA HIHHULII LÄPINÄKYVISSÄ
MODET POISTAKAA TÄMÄ EPÄASIALLINEN SIVU JOKA OHJAA EPÄSOVILALLE SIVULLE
YÖK. Itseään arvostava nainen ei pue tuollaisiin. Ellei sit oikeasti ole kalun perän. Muuten noilla bikineillä ei ole mitään virkaa.
Mikä noissa naruissa ja pikkulapuissa maksaa? hinnat alkean 55e!!
Seksikästä! Oih tuosta nyt kesämuotia kaikille hyvävartaloisille.
Siis noissahan näkyy melkein pillu?! En ymmärrä edes tuota roikkutissien esittelyä, mutta että pilluakin pitää paljastella?
No mut hei, antakaa nyt niiden, jotka tykkäävät auringosta, eivätkä pääse nudisti rantsuun nauttia elämästä. Ku pitää jotain päällä olla, ettei siel rantsus viereinen emäntä vihaisesti katso ja soita virkavaltaa paikalle viuhahtelusta, ku se että olis römpsä paljaana. Ja monellako olette moisia nähneet ihan normi uimarannoilla? Ja osa tykkää rajattomasta rusketuksesta. Tosin jossain Kanarialla oli paljon vapaampimielisempää rannoilla, moni nainen oli toplessina, myös osa vanhemmista naisista.
Roikkuperseet ja lerppatissit itkee! Jos on hyvä timmi treenattu kroppa niin kroppaansa saa ylpeena näyttää vähän pienemmissäkin bikineissä. Juuri tällästä suomalaista nillitystä kun joku haluaa rannalla olla hieman pirtsakammassa "uimapuvussa". Haters gonna hate mutta minä tilaan tuolta varmasti kumppanilleni vähän tavaraa ja hän itsekkin on innoissaan ja niin olen minäkin kun paketti saapuu! Kumppanillani onkin pirun hyvä ja timmi kroppa niin ei tarvitse nillittää :D
Wicked weasel myy bikineitä, jotka eivät oikeastaan peitä mitään. Tsekkaa sen nettisivut.
Oletko varma että vartalosi on siinä kunnossa että voit käyttää noita?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 15:54"]
Wicked weasel myy bikineitä, jotka eivät oikeastaan peitä mitään. Tsekkaa sen nettisivut.
[/quote]
Ei juma noiden tuotteita :D
Eikö suomesta saa mistään? :D