Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pco ja ovistestit?

25.07.2006 |

Lähinnä siis sitä kyselen, että kun monilla pcolaisilla ovistestit näyttää plussaa vähän kierron joka vaiheessa. Että missä vaiheessa ne ovat teillä plussia näyttäneet? Olen nyt yrittänyt bongailla, onko itsellä samaa ongelmaa niin ainakaan kp 7 ja kp 11 ei ovistesti näytä yhtään mitään. Ei sillä, oletettu ( ja suuresti odotettu) ovis kyllä periaatteessa vasta olisikin kp 17-19 iki-ikivanhan kierron mukaan.

Mutta kuinka muilla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kans pco ja ovistestis näytti melkein koko kierron ajan " plussaa" . mutta myöhemmin huomasinkin että ovispaketissa lukee että " ei sovellu pco.laisille" . Meillä kokoajan arvot koholla:))

Ride rv5+3

Vierailija
2/4 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun mie en oo niitä positiivisia tuloksia siihen tikkuun saanut...?! Eli siis olen testannut kp 7, 11 ja 12. Kahdella ensimmäisellä kerralla aivan täysin puhdas ruutu, ei mitään viivoja kontrollin lisäksi. Kp 12 sitten vaaleampi viiva kuin tuo kontrolli. Mutta ainakin näissä testeissä (Apteekin) sanotaan, että vaaleampi viivakin on negatiivinen tulos, eli ei LH -tason nousua.

Eli onko tämä nyt sitten ymmärrettävä niin, että miun pco:kin on viallinen? Sellasen diagnoosin kuitenkin sain.

Nyt kp 15 menossa ja tänään kesken töiden alkoi juilia niin ihmeesti oikealta puolelta alavatsaa, että jo ajattelin... Josko sitä vaikka ovuloisi sittenkin. Mutta mistäpä tuota tietää. En ole testaillut tuon kp 12 jälkeen. Ja nyt se taitaa olla myöhäistä. Jos siis ovuloin. Plaah. Hankalaa tämä elämä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä testissä lukee noin? Mielenkiinnosta kysyn...

Mä tein tänään selkeästi positiivisen ovistestin (apteekin) ja vaikka olin testannut kp 14 (nyt kp 18) lähtien kyllä tämä oli selvästi positiivinen kun muut oli selkeästi negatiivisia paitsi eilinen jossa viivat olivat lähes saman sävyiset.

Vierailija
4/4 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ikinä käynyt niin, että ovistesti antaisi väärää positiivista.

olen käyttänyt clearplania, ja fertestejä (=se s-marketin testi) eniten.

olen kokeillut myös nettitestejä, eikä moista ole sattunut.

-e-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi