Ketään muuta jonka mielestä Putous on HYVÄ?
Kenen tahansa kanssa livenä keskustelenkin, kaikki katsovat Putousta, mutta kukaan ei kehtaa myöntää pitävänsä ohjelmaa oikeasti hauskana. MINÄ PIDÄN. Onko se nyt niin noloa?
Tuntuu että kaikilla on tarve joko julistaa miten HÄN ei ainakaan edes katso sitä (...katsoo salaa kuitenkin), tai miten katsoo mutta on tarpeen silti nyrpistellä ja tuhahdella miten huono se on, huonoa huumoria, ei edes hauska, muka-hauskaa, taso on aina viime vuodesta laskenut. Ei sitä viitsi katsoa, huonot sketsihahmot, huonot hokemat, mauttomat jutut jne jne.
Minun mielestäni ohjelman formaatti on oikeasti hyvä, sketsihahmoihin näyttelijät panostavat aina vain enemmän ja enemmän, taso on noussut huimasti kausi kaudelta ja Putous hokemineen on sen kahden kuukauden kestonsa ajan koko kansan yhteinen insidevitsi. Sketsin usein ajankohtaisia ja hauskoja ja uskallan jopa myöntää että Putousjakso on lauantai-illan kohokohta ja hekottelen sille häpeämättömästi ääneen. Tämä kausi lienee viimeinen, ja se on oikein hyvä, on hyvä lopettaa kun ollaan vielä huipulla, mutta oikeasti olen aidosti viihtynyt jokaisen Putous-kauden parissa.
Ketään muuta joka katsoo Putousta koska se on aidosti hyvää suomihuumoria, näyttelijät mahtavia ja sketsihahmot hauskoja?
Kommentit (29)
Vähän siitä on tullut itseään toistava. Mutta on siinä hyviäkin juttuja. Tulee se katsottua joka lauantai ja lasten kanssa arvuuteltua kuka hahmoista tippuu. Ja ihan olen akateemisesti koulutettu nainen, fiksuksikin mainittu. Tosin maalta kotoisin, mikä selittänee juntin huumorintajun ;)
Onneksi en ole akateeminen, niin voin katsoa telkkarista ihan mitä huvittaa. Ei tarvitse edes pelätä, että aivot sulaisivat, jos naurahtaisin "hauskalle" läpälle.
Mä katon joka jakson Putousta, enkä edes häpeä sitä, samoin mun kaverit katsoo Putousta :)
Lauantai-illan kohokohta, vaikkei se jokakerta niin huippu olekaan, mutta jokaisen jakson olen katsonut,huutonaurut mm. Kete Rahkosen, Samppa Linnan ja Iinan pikahahmon kohdalla.
No, minusta tämä menossa oleva parempi, kuin edellinen kausi. Onneks Slaikka tippu, se oli mun inhokki alusta asti. En tykänny nyt myöskään siitä Jumala-jutusta, enkä sen tanssii tähtien kanssa tuomari -Helenan "parodioinnista", mun mielestä se ei ollu enää hauskaa vaan mautonta. Ehkä joku kaula-aukko kommentti kerran olis menny, mutta toistuvasti.. plääh. Varsinkin kun en huomannut sellaista huomionhakua tanssii tähtien kanssa -ohjelmassa kyseiseltä ihmiseltä. Vai pitäiskö kaikkien puuttua myös Iinan tisseihin, ku eihän nekään mitkään pienet oo..?
Me tykätään miehen kanssa molemmat putouksesta. Ollaan nuoria taiteellisia kaupunkilaisia, jotkut voisivat väittää meitä jopa jonkintyyppisiksi hipstereiksi. Sketsihahmokilpailusta ei erityisemmin pidetä, mutta joskus siinäkin on ihan hyviä juttuja
Entisenä teatteriharrastajana musta on kuitenkin mahtavaa katsoa ammattinäyttelijöiden improvisaatiota. Improvisaatiota ei ehkä osaa arvostaa yhtä paljon, jos ei itse tiedä miten vaikeaa se oikeasti on!
Kyllä tykkään katsoa. Paria ensimmäistä kautta en hoksannut katsoa ollenkaan, kun luulin, että se on ihan schaibaa, mutta sitten mun alakoululainen alkoi seurata Putousta ja innostuin itsekin. Nyt oikein odotan lauantaisin, milloin Putous alkaa. Jopa mun mies nauraa sille, vaikka se ei yleensä koskaan naura millekään.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 15:38"]Onneksi en ole akateeminen, niin voin katsoa telkkarista ihan mitä huvittaa. Ei tarvitse edes pelätä, että aivot sulaisivat, jos naurahtaisin "hauskalle" läpälle.
[/quote]
lähes kaikkihan ovat nykyään akateemisia, jos vain ammattikorkeasta edes ovat valmistuneet ;)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 15:00"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 14:59"]
Porukka suhtautuu kaikkeen aina niin vakavasti: "Hyi!Putos! Ei naurata!!! Luen mielummin filosofian kirjaani!! En koskaan katso mitään tuommoista!!". Minusta on kivaa istahtaa saunan jälkeen sohvalle ja katsella miehen kanssa viihdeohjelmaa. Ei tuo nyt mikään huumorin riemuvoitto ole, mutta on siinä hauskatkin hetkensä ja mukava pistää aivot hetkeksi narikkaan :)
[/quote]
Eli sulla oikeasti on aivot, jotka voit "laittaa narikkaan"? Just...
[/quote]
Löysää vähän, pitääkö kaiken olla aina niin vakavaa? Pitäisikö saunaillan jälkeen katsoa jotain dokumenttia natsi-saksan hirmuteoista?