"Putous" ei kiinnosta lainkaan, olenko ainoa?
Yhden jakson olen katsonut puoliväliin saakka, mutta sitten riitti. Aivan joutavaa hömpötystä ja suorastaan pilkataan ihmisiä. Katsojien aliarvioimista on lähettää ko. ohjelmaa vai onko suomalaisten taso laskenut noin alas.
Kommentit (27)
Et ole ainoa. Minä en ole syntyperältäni suomalainen, ja mies väittää että se etten ymmärrä putousta, johtuu siitä. Ja siitä että olen tylsä tosikko ;-)
Mutta joo, minä en ymmärrä mitä hauskaa siinä on, että joku tyyppi on maskeerattu ja puettu oudon näköiseksi, ja sitten se vääntelee naamaa ja puhuu hassulla äänellä. Sinänsä joku uusi hahmo yhden kerran voi huvittaakin lievästi, mutta viikosta toiseen ne samat ulkoasut ja samantapaiset jutut, plääh...
Mutta tuohon on suomalaisen huumorin klassikko ollut vähän aina, että ihmisiä ilmeisesti kiinnostaa juuri se toisto, se että se sama apuuva-mies tai Pärnasen korjaamolle tai Rane&Rane tulee ruutuun taas. Itselleni taas riittäisi kerta sen tyyppisiä hahmoja ja sitten juttu on vanha.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 15:29"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 15:27"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 14:18"]
AP, onko sulla lapsia?
[/quote]
Miten nämä lapset aina liittyvät joka asiaan? Kirjoitat mistä tahansa niin aina joku kysyy: onko sulla lapsia. Olen törmännyt vaikka kuinka moneen keskusteluun, jossa aina kysytään tämä sama asia.
[/quote]
Taustatietoja kyselijästä. Halutaan muodostaa kuva siitä, kuka kyselee. Lisäksi Putous on sellainen ohjelma, jota katsotaan usein koko perheen voimin. Koko perheen yhteiset traditiot, myös tv-sarjojen katsominen (itse katsoin äitini kanssa lapsena Dallasia), ovat kivoja.
Mä en siis kysynyt, onko ap:lla lapsia.
[/quote]
OK.
Et todellakaan ole ainoa. Olen sitä kerran katsonut, ja käänsin kanavan puolessa välissä ohjelmaa. En näe siinä mitään huvittavaa.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 15:28"]
Et ole, en ole katsonut minuuttiakaan kun tiedän että tyylilaji ei kiinnosta. Ärsyttää kun joutuu kuuntelemaan kun ihmiset imitoivat ko ohjelmaa. Viimeksi ärsytti yhtä paljon kun joutui koko ajan kuuntelemaan koulukavereiden "a-puu-va!" -huutelua, niin kauan siis on aikaa siitä kun viimeksi tuli yhtä epäkiinnostavaa viihdettä telkusta.
[/quote]
Kiitos. Tämä voisi olla suoraan mun kirjoittamaani. Ärsyttää lähinnä se, että tuosta (ja Kummeleista ja muista) yritetään väkipakolla tehdä jotain "koko kansan juttuja". Eihän ne niitä ole, ei edes katsojaluvuilla mitattuna läheskään.
Mäkin olen katsonut kerran hetken aikaa, taisi olla noin vuosi sitten. Ihan turhanpäiväistä. Sopii niille, joilla ei ole mitään oikeaa tekemistä.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 16:02"]
Mäkin olen katsonut kerran hetken aikaa, taisi olla noin vuosi sitten. Ihan turhanpäiväistä. Sopii niille, joilla ei ole mitään oikeaa tekemistä.
[/quote]
Reps :D AV:lla käyminenhän se vasta oikeaa tekemistä on.
On kyllä harvinaisen vastenmielinen ohjelma. En tosin ole koskaan tykännyt oikein mistään suomalaisesta sketsiviihteestä. Minusta niissä ei ole mitään hauskaa. Korvia särkee ja myötähäpeä iskee näyttelijöiden puolesta.