"Putous" ei kiinnosta lainkaan, olenko ainoa?
Yhden jakson olen katsonut puoliväliin saakka, mutta sitten riitti. Aivan joutavaa hömpötystä ja suorastaan pilkataan ihmisiä. Katsojien aliarvioimista on lähettää ko. ohjelmaa vai onko suomalaisten taso laskenut noin alas.
Kommentit (27)
Kyllä, olet ainoa ja erityinen. Ikinä en ole kuullut, että joku ei tykkäisi Putouksesta. En ole myöskään tällä palstalla koskaan nähnyt avausta, jossa kysyttäisiin samaa kuin sinä nyt kysyt. Eli kyllä, olet ainutlaatuinen, puhumattakaan siitä, miten sivistynyt ja fiksu olet. Kadehdin sua.
Et todellakaan ole ainoa. Minä en ainakaan tuhlaa lauantai-iltaani moisen roskan katsomiseen.
Et ole ainoa. En saa mitään irti putouksesta ja facessa onneksi vain prosentti kavereistani jakaa niitä typeryyksiä. Kaikki muuten naisia jotka eivät lue kirjoja.
Esim. nr 4. Veti ihan kilarit, kun lempiohjelmaa kyseenalaistetaan. Tarvii varmaan ekstra-pamit selvitäkseen loppupäivästä.
AP, onko sulla lapsia?
Putous on ainakin mun tuttavapiirissäni katsottu ja kehuttu siksi, että se on viihdeohjelma, jota koko perhe voi katsoa turvallisin mielin ja niin, että aikuisetkaan eivät (kaikki) pitkästy aivan totaalisesti. Uskon, että sen salaisuus piilee juuri tuossa, se on perheen yhteinen juttu, josta eri ikäiset katsojat saavat (lähes) kaikki jotain.
Ei, mäkään en seuraa sitä. Jos mulla olisi esimerkiksi alakouluikäisiä lapsia, todennäköisesti katsoisin. En silti sano sitä joutavaksi hömpötykseksi tai paskaksi, koska en ole katsonut edes sitä puolikasta jaksoa.
Onko Suomessa liikatarjontaa näyttelijöistä, kun tuollainen ohjelma on pitänyt kyhätä kasaan? Ei oikein anna kaksista kuvaa lahjakkuuksista.
Ohjelma saanut median kautta vahvasti sijaa ja ehkäpä pureekin keskivertokansalaisiin. Pari kertaa olen seurannut osan jaksoista ja olen joutunut odottamaan, milloin siinä se hauskuus alkaa. Nyt en enää odota, sillä kanava vaihtuu toiseen tai telkku menee kiinni.
Meillä ei kukaan katso, ei iske lapsiin eikä aikuisiin.
Mitä lapset oppivat Putous-ohjelmasta? Tyhmiä fraaseja sekä toteamaan, kuinka typeriä aikuiset voivatkaan olla.
Meillä kyllä lapsia (7v,5v ja vauva) mutta en todellakaan ole kiinnostunut katsomaan. Ohjelma tarjontaa on hiukan muitakin tai sitten on kattomatta ja tekee lasten kanssa muuta.
Aikanaan thiilia thaalia oli paras ohjelma. Putouksessa ärsyttää tuommoinen kilpailumeininki jota ei tarviaisi ihan joka ohjelmaan tunkea.
Lapset eivät ehkä opi Putous-ohjelmasta, mutta heillä (useimmilla) voi olla hauskaa sen äärellä - sitä viihde puhtaimmillaan on. Lisäksi lapsille voi jäädä kivoja muistoja yhteistä perheen kanssa vieteyistä hetkistä, joina naurettiin eikä kellään ollut kiire mihinkään.
Mä taidan jättää teidät nyt tänne määkimään keskenänne ja toistelemaan yksimielisesti, miten surkea ohjelma se Putous onkaan. Miksi ihmeessä kuvittelinkaan, että keskustelupalstalla voisi keskustella asiasta.
Hauskaa päivänjatkoa!
-10-
Mulla on alakouluikäisiä lapsia enkä tahdo heidän katsovan putousta. Yksi syy on ne kaksimielisyydet mitä siellä viljellään. Ne ei haitta ihan pikkulasten kanssa kun ne menevät heiltä ohi, mutta koululaiset jo ymmärtää.
Keksin paljon kivempiakin tapoja viettää aikaa perheen kanssa yhdessä.
Oot kattonu paljon enemmän Putousta kuin minä..Että siitä voi kiinnostuksen määrän laskea.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 14:16"]
Esim. nr 4. Veti ihan kilarit, kun lempiohjelmaa kyseenalaistetaan. Tarvii varmaan ekstra-pamit selvitäkseen loppupäivästä.
[/quote]
Taisit nyt vähän ylitulkita asiaa. Ei Putous ole mun lempiohjelma, eikä mua haittaa, jos joku siitä ei tykkää, mutta kun esim. tällä palstalla suurin osa Putous-avauksista tuntuu käsittelevän tätä samaa asiaa (olenko erityisen erityinen, kun en tykkää Putouksesta?), luulisi, että yksinkertaisempikin tollukka ymmärtäisi, että siinä, että ei tästä kyseisestä ohjelmasta tykkää, ei ole mitään erityistä.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 14:18"]
AP, onko sulla lapsia?
[/quote]
Miten nämä lapset aina liittyvät joka asiaan? Kirjoitat mistä tahansa niin aina joku kysyy: onko sulla lapsia. Olen törmännyt vaikka kuinka moneen keskusteluun, jossa aina kysytään tämä sama asia.
Et ole, en ole katsonut minuuttiakaan kun tiedän että tyylilaji ei kiinnosta. Ärsyttää kun joutuu kuuntelemaan kun ihmiset imitoivat ko ohjelmaa. Viimeksi ärsytti yhtä paljon kun joutui koko ajan kuuntelemaan koulukavereiden "a-puu-va!" -huutelua, niin kauan siis on aikaa siitä kun viimeksi tuli yhtä epäkiinnostavaa viihdettä telkusta.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 15:27"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 14:18"]
AP, onko sulla lapsia?
[/quote]
Miten nämä lapset aina liittyvät joka asiaan? Kirjoitat mistä tahansa niin aina joku kysyy: onko sulla lapsia. Olen törmännyt vaikka kuinka moneen keskusteluun, jossa aina kysytään tämä sama asia.
[/quote]
Taustatietoja kyselijästä. Halutaan muodostaa kuva siitä, kuka kyselee. Lisäksi Putous on sellainen ohjelma, jota katsotaan usein koko perheen voimin. Koko perheen yhteiset traditiot, myös tv-sarjojen katsominen (itse katsoin äitini kanssa lapsena Dallasia), ovat kivoja.
Mä en siis kysynyt, onko ap:lla lapsia.
Olet ainoa. Sitähänsäkysyit?