Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvittekeeko Juha Tapio oikeesti olevansa...

Vierailija
16.02.2014 |

...niin kova stara että saa jäähallin myytyä täyteen???

Itse en menisi vaikka ilmaiseksi pääsisi.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 12:22"]

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 11:58"][quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 13:56"] Juha Tapio on Suomen paras miesartisti ja taatusti my jäähallin täyteen. Itsekin menisin, mutta liian pitkä matka valitettavasti. Mikäs sulla ap. on Juha Tapiota vastaan? [/quote] Hän on uskovainen ja kuuluu SLEY:n porukkohin (evankelinen). En tue ketään, jolla on mitään tekemistä kirkon tai herätysliikkeiden kanssa. [/quote] Mut pahaa he ovat sinulle tai muille aiheuttaneet?

[/quote]

Uskovaiset puhuvat moraalista. Se riittää. Teen itse mitä haluan enkä tarvitse ohjeita.

Vierailija
2/34 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii kuvitella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän jossain sanonut myyvänsä jäähallin TÄYTEEN? Se, että järjestää jotain jossain, ei ole uhoamista.

(Minä kyllä menisin, btw)

Vierailija
4/34 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan ole sanonut myyvänsä täyteen, mutta taatusti kyllä myy :)

Vierailija
5/34 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suomalainen artisti järjestää hallikeikan, eiköhän jokaisella ole tarkotus myydä se täyteen

Vierailija
6/34 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaivaat isoa päätäsi tuollaisella asialla?

Vierailija
7/34 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, hyvin noita lippuja on näköjään myyty. Halli näyttää tulevan täyteen.

Vierailija
8/34 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikatsomot (permanto ja ala) ovat jo lähes kokonaan myyty (vain muutama hajapaikkoja saatavilla). 

Uskon, että tuokin on jo hyvä saavutus ja maraskuuhun on vielä aikaa.

Vierailija
9/34 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tuntematon Tsiik saa yleisöä, niin miksei Juha Tapio saisi?

Vierailija
10/34 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä nämä putoustähdet vaan vetää saleja täyteen, itse en menisi. keinotekoista

Vierailija
11/34 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 13:53"]

kyllä nämä putoustähdet vaan vetää saleja täyteen, itse en menisi. keinotekoista

[/quote]

Putous-tähdet?

Vierailija
12/34 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 13:53"]

[/quote]

Putoustähti - Juha Tapio oli Vain elämää -sarjassa, ja oli todella suosittu jo ennen sitä. En yhtään ihmettele, että saa Helsingin Jäähallin myytyä täyteen.

Vierailija
13/34 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Tapio on Suomen paras miesartisti ja taatusti my jäähallin täyteen. Itsekin menisin, mutta liian pitkä matka valitettavasti.

Mikäs sulla ap. on Juha Tapiota vastaan?

Vierailija
14/34 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek-efekti. Kun Cheek valtaa Olympiastadionin, pitää muidenkin pyrkiä samaan. Tai edes astetta pienemmän areenan täyteenmyymiseen.

Vierailija
15/34 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu jäähallin koosta. Jäähallejahan on ympäri Suomea.

Vierailija
16/34 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin tykkään Juhan musiikista ja hänen tyylistään. Hän on jalat maassa-tyyppiä, rauhallinen, symppis.

Vierailija
17/34 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Tapio on Suomen Evankelis-luterilaisen kirkon herärysliikkeen nimeltä EVANKELISUUS (SLEY) kasvatti. Evankeliset tunnetaan iloisina ja elämänmyönteisinä uskovaisina, jotka näkevät aina joka asiassa jotain  positiivista. Itse olen synkkä ja ahdistunut körttiläinen, joten en  ymmärrä iloisia evankelisia.

Vierailija
18/34 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 14:06"]

Juha Tapio on Suomen Evankelis-luterilaisen kirkon herärysliikkeen nimeltä EVANKELISUUS (SLEY) kasvatti. Evankeliset tunnetaan iloisina ja elämänmyönteisinä uskovaisina, jotka näkevät aina joka asiassa jotain  positiivista. Itse olen synkkä ja ahdistunut körttiläinen, joten en  ymmärrä iloisia evankelisia.

[/quote]

Mä taas miellän evankeliset ahdasmielisiksi.

Vierailija
19/34 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, jos sinä et halua mennä mainitsemaasi konserttiin, niin älä mene, mutta älä kiellä muita menemästä äläkä arvostele ihmisiä sen mukaan, kenen konserteissa käyvät. Sinulla on oma makusi, minulla omani - erilainen kuin sinulla ja kolmannella ihan erilainen kuin meillä kummallakaan.

Vierailija
20/34 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 14:07"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 14:06"]

[/quote]

Mä taas miellän evankeliset ahdasmielisiksi.

[/quote]

Evankeliset ovat teologisesti ottaen vanhakantaisia konservatiiveja suhteessa avioliittoon, homoihin, aborttiin, naispappeuteen ja yleensä Raamattuun, mutta luonteeltaan he ovat iloisia, avoimia ja elämänmyönteisiä ja ystävällisiä. Siis ihmissuhteissa valoisia ja avoimia, vaikka teologisesti tiukkapipoja. Mä en kestä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi